> Шифр: ВОУ1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Суліма, Євген Миколайович. Партнерство і співпраця - нагальне веління часу : виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні / [Є. М. Суліма]. - С.5-8 Андрущенко, Віктор Петрович. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / Віктор Андрущенко. - С.9-12 Куляс, Павло Петрович. Вся і давність, і обнова - українська мова / Павло Куляс. - С.13-24. - Бібліогр.: 25 назв. Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.25-30. - Библиогр.: 30 назв. Майборода, Василь Каленикович. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / Василь Майборода. - С.31-36. - Бібліогр.: 17 назв. Бутівщенко, Станіслав Васильович. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою / Станіслав Бутівщенко. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв. Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров. - С.44-51. - Бібліогр.: 18 назв. Яременко, Лілія Анатоліївна. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Лілія Яременко. - С.52-58. - Бібліогр.: 8 назв. Блохін, Олег Володимирович. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способу життя особистості / Олег Блохін. - С.59-71. - Бібліогр.: 28 назв. Шугалій, Наталія Євгенівна. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Наталія Шугалій. - С.72-78. - Бібліогр.: 21 назва. Чорнойван, Ганна Петрівна. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні / Ганна Чорнойван. - С.79-85. - Бібліогр.: 11 назв. Дебич, Марія Андріївна. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / Марія Дебич. - С.86-91. - Бібліогр.: 13 назв. Зварич, Ірина Миколаївна. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / Ірина Зварич. - С.92-99. - Бібліогр.: 5 назв. Семенюк, Наталія Вікторівна. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Наталія Семенюк. - С.100-106. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Стеценко, Катерина Володимирівна. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / Катерина Стеценко. - С.107-111. - Бібліогр.: 17 назв. Конончук, Антоніна Іванівна. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / Антоніна Конончук. - С.112-113 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 72 Яременко, Лілія Анатоліївна. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Лілія Яременко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 52-58. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Методи навчання Позашкільна освіта--навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): особистість -- розвиток -- формування компетентностей -- позашкільна освіта -- культурно-дозвільна діяльність -- установи позашкільної освіти -- позашкільні навчальні заклади -- організаційні форми роботи -- громадські організації -- дитячі організації -- молодіжні організації -- педагогічний процес -- особистісно орієнтований підхід Анотація: Аналізується природа та сутність позашкільної освіти, визначається її місце та роль у системі навчально-виховного процесу. Підкреслюється, що освітня діяльність у системі позашкільної освіти має конкретні, притаманні лише їй, риси: вона вирізняється свободою вибору напрямів і видів діяльності; характеризується добровільністю, ініціативністю й активністю всіх учасників (дітей, батьків, педагогів), відсутністю жорсткої регламентації і чітко визначеного результату; спрямована на розвиток творчих здібностей і пізнавальних інтересів учнів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: ВОУ1/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Калашнікова, Світлана. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти / Світлана Калашнікова. - С.12-23. - Бібліогр.: 30 назв. Козьменко, Сергій. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір / Сергій Козьменко. - С.24-29. - Бібліогр.: 6 назв. Клепко, Сергій. Основні поняття Закону України "Про вищу освіту" / Сергій Клепко. - С.30-37. - Бібліогр.: 20 назв. Крилова, Світлана. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / Світлана Крилова. - С.38-43. - Бібліогр.: 9 назв. Курбатов, Сергій. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах / Сергій Курбатов. - С.44-49. - Бібліогр.: 24 назви. : табл. Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти / Бак Мирослав. - С.50-57. - Бібліогр.: 14 назв. Семеніхіна, Олена. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики / Олена Семеніхіна. - С.58-63. - Бібліогр.: 9 назв. : діагр., табл. Шелюк, Людмила. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти / Людмила Шелюк. - С.64-68 Яременко, Лілія. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Лілія Яременко. - С.69-74. - Бібліогр.: 12 назв. Губенко, Ганна. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців / Ганна Губенко. - С.75-81. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Орлова, Ольга. Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова. - С.82-88. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Щербакова, Олена. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / Олена Щербакова. - С.89-96. - Бібліогр.: 10 назв. Федоренко, Світлана. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / Світлана Федоренко. - С.97-102. - Бібліогр.: 11 назв. Горун, Юлія. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Юлія Горун. - С.103-108. - Бібліогр.: 11 назв. Воронкін, Олексій. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / Олексій Воронкін. - С.109-116. - Бібліогр.: 16 назв. : діагр., табл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Яременко, Лілія. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Лілія Яременко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 69-74. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--педагоги позашкільної освіти--підготовка до мотиваційної діяльності Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- позашкільна освіта -- підготовка педагогічних кадрів -- мотивація навчання -- педагогічна психологія Анотація: Процес підготовки педагогічних кадрів для роботи в системі педагогічної освіти базується на мотивації майбутніх кадрів для роботи саме в царині позашкільної освіти - у середовищі, що сприяє вільному волевиявленню внутрішньої природи та характеру особистості, її творчій самореалізації, формуванню комплексу її пізнавальних, практичних, емоційних та інших якостей; підкреслюється важливість формування у майбутніх педагогів компетенцій у цьому сегменті освіти, здатності до формування мотивації у своїх учнів і вихованців. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2015/5/6 Журнал 2015р. N 5/6 Дічек, Наталія. Сухомлинський В. і зарубіжна філософсько-психологічна думка XX ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек. - С.3-9. Хайруліна, Василина. Ідеї В. О. Сухомлинського належать світу / В. Хайруліна. - С.9-13. Бондар, Людмила. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.13-17. Стребна, Ольга. Фестиваль педагогічних ідей у вимірі педагогіки В. О. Сухомлинського: досвід Херсонщини / О. Стребна. - С.17-20. Кравченко, Тамара. Сімейні цінності в Об’єднаному Королівстві Великої Британії: ретроспективний погляд і сучасні тенденції / Т. Кравченко. - С.20-24. Каменькова, Тетяна. Позашкільна освіта України і Європи: волонтерський напрям / Т. Каменькова. - С.24-26. Гавриш, Наталія. Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу / Н. Гавриш, Н. Курило. - С.26-32. Профільне навчання іноземної мови у старшій школі - нагальна соціальна потреба. Концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11 класів профільної школи. - С.32-37. Бондар, Володимир. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О. Митник. - С.37-43. Кушнір, Іван. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ I-II рівнів акредитації у міжкурсовий період / І. Кушнір. - С.43-47. Костюк, Вікторія. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк. - С.47-53. Надтока, Олександр. Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі / О. Надтока. - С.53-58. Роговець, Олена. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності / О. Роговець. - С.58-62. Яременко, Лілія. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті / Л. Яременко. - С.62-67. Радул, Ольга. Вищі школи різних конфесій на території України у XVI-XVII ст. / О. Радул. - С.67-72. Турчин, Тамара. Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів (XX-XXI ст.) / Т. Турчин. - С.72-76. Січкар, Алла. Актуалізація ідей діяльнісного підходу в умовах становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (1871 - 1907) / А. Січкар. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 72 Яременко, Лілія. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті [Текст] / Л. Яременко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 62-67. Рубрики: дозвіллєва діяльність Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- організація дозвілля -- творчі здібності особистостей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Андрущенко, Віктор. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5 Бакіров, Віль. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10 Рубанець, Олександра. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17 Терепищий, Сергій. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22 Коваленко, Вільям. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30 Нестерова, Марія. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід / М. Нестерова. - С.37 Цвєткова, Ганна. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42 Опанасюк, Юлія. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49 Силадій, Іван. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованного світу / І. Силадій. - С.54 Яременко, Лілія. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59 Курбатов, Сергій. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65 Щербакова, Олена. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74 Курбатов, Сергій. "ПОБАЧИТИ СЛОНА..." Рецензія на книгу: "Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд "Міжнародний фонд досліджень освітньої політики" / С. Курбатов. - С.83 Астахова, Валентина. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 72 Яременко, Лілія Анатоліївна. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти [Текст] / Л. Яременко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв Рубрики: Освіта--позашкільна освіта Кл.слова (ненормовані): педагогічна практика -- позашкільна освіта -- педагоги-позашкільники -- керівники творчого об'єднання Анотація: Теоретичне навчання студентів у вищих навчальних закладах обов'язково має поєднуватися з їх майбутньою самостійною роботою. Тому вже в стінах ВНЗ студенти повинні навчатися самостійно організувати не тільки навчальний процес, але й позашкільну роботу. У статті узагальнюється досвід Інституту гуманітарно-технічної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, у якому розпочато підготовку фахівців за спеціальністю "Позашкільна освіта". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |