Шифр: ВЧ-1/2009/23
   Журнал

Віче [Текст] : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К. : Верховна Рада України, 1992 - . - Виходить двічі на місяць
2009р. N 23
Зміст:
Яцунська, О. Антиреклама на дострокових парламентських виборах як засіб маніпулювання суспільною свідомістю. (Частина I) / О. Яцунська. - С.10-12.
Кулик, В. Мас-медіа та аудиторія. З історії взаємопристосування / В. Кулик. - С.13-14.
Костенко, О. Камінь, яким зневажили будівничі (про соціальну культуру громадян як основний антикризовий засіб) / О. Костенко. - С.16-19.
Грицюк, А. Білий хрест і біла водяна лілія - символи Волинського краю : [про соціально-економічний розвиток регіону] : до 70-річчя від дня заснування Волинської області / А. Грицюк. - С.32-34.
Шацькі озера - унікальний оазис на Землі. - С.34-35.
Василенко, Ю. Данильчук О. : "Поважаймо права громади, яка довірила нам владу" : до 70-річчя від дня заснування Рівненської області / Ю. Василенко. - С.36-38.
Кайда, О. Мета одна - добробут краян : до 70-річчя від дня заснування Тернопільської області / О. Кайда. - С.38-39.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


66
Я 94


    Яцунська, О.
    Антиреклама на дострокових парламентських виборах як засіб маніпулювання суспільною свідомістю. (Частина I) [Текст] / О. Яцунська // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2009. - N 23. - С. 10-12.
ББК 66
Рубрики: Політологія
   Реклама--політична

Кл.слова (ненормовані):
виборча кампанія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)