Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (594)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (108)Рідкісна книга (328)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (315)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201802$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
151.51
А 43


    Марчук, К. А.
    Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- обдарованість -- творча особистість -- задатки -- здібності -- талант -- геніальність
Анотація: Стаття розкриває особливості впливу макро-і мікросередовища на становлення літературної обдарованості Івана Франка. Дослідницький окуляр спрямовано на шкільний та гімназіальний періоди, які є ілюстративними щодо якісної трансформації біологічних задатків у творчу обдарованість під впливом соціального середовища. Часті переїзди (зміна соціального середовища, потреба пристосовуватись до нових умов) сприяли самостійності і незалежності, якісна освіта, творче освітнє середовище дали інтелектуальний ресурс та поштовх до написання власних творів, позашкільне навчання та спілкування сприяли формуванню творчого світогляду, неповторної манери письма.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
151.51
А 43


    Максьом, К. В.
    Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі [Текст] / К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
булінг -- шкільне насильство -- третирування -- підлітковий вік -- особистісні риси -- індивідуальні особливості
Анотація: В статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей і типових особистісних рис основних учасників шкільного булінгу. На основі аналізу наукових джерел уточнено поняття «булінг» та висвітлено основні фактори і форми прояву даного явища. За результатами дослідження було виявлено тенденцію зниження частоти булінгу у старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, виявлено статистично значущі відмінності між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третирування, на основі яких складено портрети типових «жертв» і «агресорів»: типовій «жертві» притаманні такі особистісні риси, як сенситивність, тривожність, ригідність, також слід зазначити, що «жертвами» часто стають фізично нерозвинені особистості, що мають гарну успішність у навчанні; типовому «агресору» притаманні такі особистісні риси, як агресивність, низький рівень сенситивності і тривожності, типові «переслідувачі» частіше виховуються в неповних сім’ях, є фізично розвиненими і досить часто є неуспішними у навчанні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
151.51
А 43


    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
здібності -- задатки -- обдарованість -- талант -- геніальність -- умови розвитку здібностей
Анотація: В статті систематизовано наукові підходи до проблеми здібностей, розглянуті психологічні особливості їх розвитку. Простежено шлях розвитку даного поняття від теорії Л. С. Виготського та теоретичних розробок його послідовників до сьогодення. Зазначено, що у психологічній спадщині Г. С. Костюка феномен «здібності» розглядався як «загальнолюдські істотні властивості спільні для всіх людей» і таким чином, виступав невід’ємною складовою проблеми розвитку і формування зростаючої особистості. Досліджено теоретичну та практичну розробку проблеми здібностей в працях С. Л. Рубінштейна в яких вчений доводив, що здібності людини – це різні прояви її здібностей до засвоєння знань та досягнень людської культури, до навчання та праці, в яких вони формуються. Висвітлено в історичному плані дві конфронтуючі одна одній точки зору на природу здібностей: «спадкоємна» і «соціальна». Наведено дослідження присвячені вивченню особливостей загальних та спеціальних здібностей, проаналізовано категорії обдарованість та талант.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
151.51
А 43


    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
геронтогенез -- інтелект -- інтелектуальний розвиток -- творчість -- психологічне здоров'я
Анотація: Мета статті – акцентувати увагу на можливості розвитку творчих здібностей людини упродовж всього періоду онтогенезу, включаючи його завершальний період – геронтогенез. За результатами дослідження можна стверджувати, що в пізньому віці можлива як актуалізація деградованих творчих здібностей людини, так і розвиток задатків, які не були реалізовані нею у попередні періоди онтогенезу. У статті відзначено позитивний вплив розвитку творчої діяльності на загальний інтелектуальний розвиток, оптимізацію психологічного здоров’я старої і старіючої людини й опосередковане поліпшення міжособистісних відносин з її соціокультурним оточенням.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 23 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2017. - 376 с. : табл. - 23.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем / В. О. Моляко. - С .6-13
Алєксєєва, Т. С. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику / Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. - С .14-22
Бедлінський, О. І. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму / О. І. Бедлінський. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (15 назв)
Березова, Л. В. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах / Л. В. Березова. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Боровицька, О. М. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу / О. М. Боровицька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів / Н. А. Ваганова. - С .52-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (12 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта / Ю. А. Гулько. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 79 (8 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
Дригус, Марія Трохимівна. Концептуальні парадигми самоефективності особистості / М. Т. Дригус. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди / О. В. Костюченко. - С .112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
Латиш, Наталія Михайлівна. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Лещенко, О. В. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів / Л. М. Литвинчук. - С .148-157. - Бібліогр.: с.156 (7 назв)
Максьом, К. В. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі / К. В. Максьом. - С .157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
Марчук, К. А. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника / К. А. Марчук. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
Москаленко, В. В. Особливості інновацій в творчій діяльності людини / В. В. Москаленко. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Москаленко, В. В. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
Мусіяка, Наталія Іванівна. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка, . - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
Поддьяков, А. Н. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента / А. Н. Поддьяков. - С .230-248. - Бібліогр.: с. 245-248 (19 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості / Ф. М. Подшивайлов. - С .248-263. - Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
Преснякова, Л. В. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
Сардарзаде, Сурена. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами / С. Сардарзаде. - С .297-304. - Бібліогр.: с. 303 (12 назв)
Сила, Тетяна Іванівна. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади / Т. І. Сила. - С .304-312. - Бібліогр.: с. 310-311 (10 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів / Т. М. Третяк. - С .312-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (9 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання реальності / Т. М. Третяк. - С .324-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (4 назви)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
Ятчук, М. С. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .337-344. - Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
Кудрявцев, В. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества : интервью с юбиляром / В. Кудрявцев. - С .345-350
Гулько, Юлія Анатоліївна. По психологическим тропинкам и дорогам : Беседа с академиком В.А. Моляко / Ю. А. Гулько. - С .351-356
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
151.51
А 43


    Бедлінський, О. І.
    Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму [Текст] / О. І. Бедлінський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 23-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
відображення -- здогадка -- образ -- свідомість -- уподібнення
Анотація: Спираючись на особливості поетичного відображення світу, у статті подано спробу дослідження свідомості, як процесу взаємодії психічного і мовленнєво-рефлекторного відображень. Рідна мова розглядається як відображення свідомості народу. Поява слова пояснюється через проблиски свідомості зафіксовані в уявленнях з’єднаних зі словом, як результат дії орієнтувального рефлексу. Слово розглядається як орган відображення. У процесі поетичної творчості письменник доторкується до свідомості народу. Аналіз, що здійснює поет, спирається на власне несвідоме, яке є свідомістю народу, збуджує проблиски свідомості тисяч попередніх поколінь, зафіксовані у словах рідної мови, у зв’язках між нейронами, які не тотожні нейронним зв’язкам образів сприймання. Регуляція свідомості здійснюється психічними і мовленнєво-рефлекторними відображеннями, кожен з яких окремо може бути доступним свідомості лише як окремі здогадки, а разом можуть цілеспрямовано регулювати потоки психічних відображень відповідно до вимог активної спрямованої діяльності, забезпечують можливість усвідомлення буття. Механізмом регуляції є утримання у сфері свідомості одного з потоків (психічного чи мовленнєво-рефлекторного) за рахунок мінливості іншого, за постійного уподібнення сталого і змінного.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15
А 69


   
    Анотований каталог інноваційного педагогічного досвіду працівників психологічної служби системи освіти України [Текст] : каталог / за ред. В. Г. Панка ; упоряд.: Н. М. Городнова, Н. В. Лунченко, Ю. А. Луценко. - Київ : [б. в.], 2008. - 70 с. - (Психолог. Шкільний світ ; № 43). - Б. ц.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
анотований каталог -- інноваційний педагогічний досвід -- працівники психологічної служби -- система освіти України

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
В. Г. Панка \за ред.\; Городнова, Н. М. \упоряд.\; Лунченко, Н. В. \упоряд.\; Луценко, Ю. А. \упоряд.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
151.51
А 43


    Клименко, Ірина Вадимівна.
    Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу [Текст] / І. В. Клименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
залученість -- життєстійкість -- контроль -- курсанти -- прийняття ризику -- психологічний супровід -- самоорганізація діяльності
Анотація: У статті представлені результати дослідження взаємозв'язків життєстійкості і складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу. У дослідженні було встановлено, що у курсантів, які навчаються в контексті програми психологічного супроводу окремі компоненти самоорганізації діяльності актуалізують всі складові життєстійкості курсантів і її загальний рівень. У групі курсантів, які навчаються в рамках звичайної програми самоорганізація діяльності актуалізує окремі компоненти їх життєстійкості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
371.015:01
Ф 95


    Фурман, А. В.
    Вступ до шкільної практичної психології [Текст] / А. В. Фурман ; Ін-т психології АПН Україны. - Київ-Донецьк : Ровесник, 1993. - 52 с. - ("Психопедагогіка і життя" ; вип. 6). - Б. ц.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
шкільна практична психологія -- психологічна служба в школі -- психологія сексуальності -- практична психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
150/371.015д
М 14


    Майданник, В. Г.
    Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей [Текст] : методичні рекомендації / В. Г. Майданник, М. В. Хайтович, С. І. Ісаєвич ; Національний медичний ун-т ім. О.О. Богомольця. - Ужгород : "Веста-Закарпаття", 2002. - 204 с. - 5.00 грн.
УДК
РУБ 150/371.015д
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- корекція -- шкільна дезадаптація -- діти

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хайтович, М.В.; Ісаєвич, С.І.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 34996
Кількість відвідувачів 1744
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя