Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (496)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (27)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (371)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201808$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
372
А 43


    Товкач, І. Є.
    Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності [Текст] / І. Є. Товкач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 168-178
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- мовленнєва діяльність -- старші дошкільники -- система роботи -- психолого-педагогічні умови
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної активності старших дошкільників. Розкрито психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності; форми психолого педагогічного впливу на розвиток пізнавальної активності дітей зазначеного віку, шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
372
А 43


    Токарєва, Л. Д.
    Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Л. Д. Токарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 178-190
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- дошкільник -- моральне виховання -- моральні якості -- сім'я -- родинне коло -- дорослий
Анотація: Робота присвячена проблемі ціннісних аспектів життєдіяльності людини. У статті представлено психологічні аспекти морально-етичних, ціннісних уявлень. Розкрита думка про те, що майбутнє країни багато в чому залежить саме від того, з якими цінностями, увійде в життя дитина дошкільного віку. Стаття зазначає що саме в родині у дитини розвиваються такі соціальні значущі цінності і моральні якості, як почуття доброти, чуйності, правдивості, справедливості, працьовитості, взаємодопомоги, дружби, любові до всього живого, які є важливими стимулами позитивних вчинків і дій дитини дошкільника. В статті представлено матеріал дослідження, з метою вивчення сфери ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного віку. Представлені результати дослідження по вивченню ціннісних орієнтацій батьків та вивченню характеру взаємин у родині. Стаття узагальнює отримані результати: Чому дитина вчиться у колі дорослих?


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
372
А 43


    Федорчук, О. І.
    Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей [Текст] / О. І. Федорчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 190-199
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне дитинство -- соціальна ситуація у розвитку -- ціннісні орієнтації -- чинники впливу
Анотація: В статті піднімається питання ролі дошкільного дитинства в процесі становлення особистості, визначаються основні характерні особливості соціальної ситуації розвитку, що сприяє виникненню якісних новоутворень у дитини старшого дошкільного віку. Виявлені основні соціальні фактори, що сприяють процесу дегуманізації дитячої свідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
372
А 43


    Степанюк, К. І.
    Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків [Текст] / К. І. Степанюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 159-168
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння -- педагогічні вміння -- педагогічна практика -- метод портфоліо
Анотація: У статті розглядаються результати наукових пошуків з проблеми формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. Подається контент-аналіз понять: уміння, педагогічні уміння, дослідницькі вміння. Акцентується увага на педагогічній практиці як ефективному засобі формування дослідницьких умінь. Розглядаються завдання навчально-виховної та виробничої практики в школі та їх можливості для формування дослідницьких умінь студентів напрямку підготовки 6.010102 Початкова освіта. Досліджується метод портфоліо та його можливості у формуванні дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. Подаються результати експериментального дослідження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
372
А 43


    Половіна, О. А.
    Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво" [Текст] / О. А. Половіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 129-140
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
поліохудожній розвиток -- мистецтво -- живопис -- пізнавальний інтерес -- ігрові вправи -- психогімнастика -- педагогічні умови
Анотація: В статті опубліковані практичні рекомендації щодо поліохудожнього розвитку дітей дошкільного віку: представлена система роботи, яка грунтується на використанні мистецтва у роботі з дітьми; визначені педагогічні умови поліхудожнього розвитку особистості


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
372
А 43


    Рижкова, О. С.
    Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції [Текст] / О. С. Рижкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 140-151
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- інтегрований урок -- загальногуманістична основа -- пізнавальна компетентність -- педагогічні технології
Анотація: В статті дається визначення поняття "інтеграція", "інтегровані уроки". Розкриваються основні методологічні вимоги, яким повинна відповідати педагогічна технологія. Аналізуються основні групи інтегрованих видів діяльності, які підвищують якість засвоєння навчального матеріалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
372
А 43


    Соловйова, Л. І.
    Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей [Текст] / Л. І. Соловйова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 151-159
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
довільна поведінка -- прийняття -- вибір -- соціально значущі цінності -- дитина старшого дошкільного віку
Анотація: У статті представлено результати експериментального вивчення стану розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, який зумовлює прийняття ними соціально значущих цінностей. Описано застосовані емпіричні методи дослідження: діагностична бесіда "Чинники вибору дитиною соціально значущих цінностей" і спостереження різних видів дитячої діяльності, ініційованої дітьми та педагогом. Статистично підтверджено зв'язок рівня прояву довільної поведінки старшого дошкільника і його здатності до прийняття соціально значущих цінностей. Визначено реальний стан розвитку довільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, освіта яких здійснювалася в умовах дошкільного навчального закладу, сімейного виховання та першого класу початкової школи. Встановлено, що для досліджуваних дітей соціально значущі цінності є регуляторами їх активості на середньому рівні прояву.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
152/034
М17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Юридична психологія [Текст] : підручник / С. Д. Максименко, В. С. Медведєв. - Київ : Слово, 2018. - 448 с. - ISBN 978-966-194-296-6 : 55.00 грн
УДК
РУБ 152/034
Рубрики: Юридична психологія
Кл.слова (ненормовані):
юридична психологія


Дод.точки доступу:
Медведєв, В.С.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.5(043.5)
М 21


    Мальцева, Марія Василівна.
    Особливості міжособистісних стосунків молодих школярів з різних за економічним статусом сімей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / М. В. Мальцева ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 259 с. - Бібліогр.: с. 193-215 (242 назви). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічний статус сім'ї -- соціометричний статус -- міжособистісні стосунки -- молодший шкільний вік -- корекція міжособистісних стосунків
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми міжособистісних стосунків молодших школярів у колективі однолітків із різних за економічним статусом сімей. Проаналізовано основні підходи до вивчення міжособистісних стосунків у соціальній психології, виділено основні детермінанти міжособистісних стосунків дітей молодшого шкільного віку: навчальні, комунікативні, моральні, територіальні, етнічні, економічні, самовдосконалення. Доведено, що одним із основних чинників формування міжособистісних стосунків є економічний статус сім’ї. Виявлено відмінності в рівні вираженості соціально-психологічних характеристик молодших школярів, залежно від показників віку, соціометричного статусу та економічного статусу сім’ї. Виявлено, що молодші школярі неоднаково ставляться до своїх однокласників та в більшості випадків прагнуть обирати для свого кола спілкування дітей із однакового економічного статусу сім’ї, діти в спілкуванні відчувають себе комфортно, якщо належать до одного економічного статусу. Розроблено та апробовано авторську програму корекції міжособистісних стосунків молодших школярів з різних за економічним статусом сімей, орієнтовану на дітей та батьків, в основу якої покладено комплекс соціально-психологічних занять, що сприяє усвідомленому ставленню до себе, до інших та до світу в цілому, набуттю та закріпленню молодшими школярами навичок позитивної вербальної та невербальної комунікації в міжособистісних стосунках. Зауважено, що нерівність дітей, як і дорослих у суспільстві, є завжди, але корекційна робота, опираючись на особистісні характеристики, показує покращення становища в системі міжособистісних стосунків. Матеріали дослідження можуть бути використані в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.73-053.5(043.5)
М 21


    Мальцева, Марія Василівна.
    Особливості міжособистісних стосунків молодих школярів з різних за економічним статусом сімей [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / М. В. Мальцева ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 17 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (11 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічний статус сім'ї -- соціометричний статус -- міжособистісні стосунки -- молодший шкільний вік -- корекція міжособистісних стосунків
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми міжособистісних стосунків молодших школярів у колективі однолітків із різних за економічним статусом сімей. Проаналізовано основні підходи до вивчення міжособистісних стосунків у соціальній психології, виділено основні детермінанти міжособистісних стосунків дітей молодшого шкільного віку: навчальні, комунікативні, моральні, територіальні, етнічні, економічні, самовдосконалення. Доведено, що одним із основних чинників формування міжособистісних стосунків є економічний статус сім’ї. Виявлено відмінності в рівні вираженості соціально-психологічних характеристик молодших школярів, залежно від показників віку, соціометричного статусу та економічного статусу сім’ї. Виявлено, що молодші школярі неоднаково ставляться до своїх однокласників та в більшості випадків прагнуть обирати для свого кола спілкування дітей із однакового економічного статусу сім’ї, діти в спілкуванні відчувають себе комфортно, якщо належать до одного економічного статусу. Розроблено та апробовано авторську програму корекції міжособистісних стосунків молодших школярів з різних за економічним статусом сімей, орієнтовану на дітей та батьків, в основу якої покладено комплекс соціально-психологічних занять, що сприяє усвідомленому ставленню до себе, до інших та до світу в цілому, набуттю та закріпленню молодшими школярами навичок позитивної вербальної та невербальної комунікації в міжособистісних стосунках. Зауважено, що нерівність дітей, як і дорослих у суспільстві, є завжди, але корекційна робота, опираючись на особистісні характеристики, показує покращення становища в системі міжособистісних стосунків. Матеріали дослідження можуть бути використані в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 15905
Кількість відвідувачів 1144
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя