Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційна стійкість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
159.942.5:355
П 44


    Подляшаник, Василь Васильович.
    Особливості проявів емоційної стійкості особистості співробітників митної служби у соціально складних ситуаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук.: 19.00.05 / Подляшаник Василь Васильович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 163 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.150-163. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально складні ситуації--Дисертації
   Психологія соціальної роботи--Емоційна стійкість--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
співробітник митниці -- емоційна стійкість -- біосоціальний стан -- мотивація -- афективний стан -- інтелектуальні компоненти
Анотація: В роботі емоційна стійкість співробітників митниці розглядається як багатокомплексне утворення в системі професійно обумовленої структури особистості, визначаються її змістові, структурні та динамічні характеристики. До найбільш важливих компонентів емоційної стійкості віднесено: біосоціальний, мотиваційний, афективний та інтелектуальний. Систьематизовано соціально складні ситуації, що мають місце у професійній діяльності митника та детермінують зміни його емоційної стійкості. Виокремлено особистісні якості митників, що обумовлюють рівень емоційної стійкості у соціально складних ситуаціях. Обгрунтовано діагностичні прийоми оцінки варіантності емоційної стійкості митників. Розроблено і апробовано тренінг корекції емоційної стійкості співробітників митниці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6+37.015.3:159.942
Р 32


    Рева, Олена Миколаївна.
    Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці [Рукопис] : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07 / Рева Олена Миколаївна ; наук. кер. Корольчук М. С. ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2005. - 199 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 150-166. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоції--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- емоційна стійкість -- успішність діяльності -- психодіагностика -- психічна саморегуляція -- психокорекція
Анотація: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корольчук, Микола Степанович \наук. кер.\; Київський міжнародний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.9.07+159.942.5
А 89


    Аршава, Ірина Федорівна.
    Емоційна стійкість людини та її діагностика [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02 / Аршава Ірина Федорівна ; наук. конс. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т. - Дніпропетровськ, 2007. - 480 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 381-406. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Емоційна стійкість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- емоційна напруженість -- ЕМОЦІЙНА вразливість -- СТРЕС -- мотиваційно-емоційна саморегуляція -- діагностика емоційної стійкості -- емоційний інтелект -- психосоматичні захворювання
Анотація: В дослідженні розроблені підходи до операціоналізації феномена "емоційна стійкість" як підгрунтя для вдосконалення його діагностики. Розроблено психологічні індикатори для розпізнавання переживання суб'ктом цього стану, що відрізняють його від стану оптимального функціонування. Обгрунтована комп'ютерна модель для відображеної діагностики емоційної стійкості / вразливості суб'єкта за параметрами перебігу психічних процесів під час виконання ним інформаційно-перероблюваної перцептивно-мнемічної діяльності. Експериментально перевірено валідність розробленої моделі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. консультант.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Неурова, Алла Борисівна.
    Підходи до розуміння емоційної стійкості як наукове підґрунтя її визначення у фахівців із надзвичайних ситуацій [Текст] / А. Б. Неурова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (21 назва)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНА СТІЙКІСТЬ -- ЕКСТРЕМАЛЬНІ УМОВИ діяльності -- особистісний підхід -- інтегративний підхід
Анотація: Виявлено підходи до розуміння й тлумачення емоційної стійкості фахівців із надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах діяльності. На основі детального теоретично-психологічного аналізу виявлено 13 підходів до розуміння емоційної стійкості суб'єкта діяльності в різних емоціогенних умовах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 263 с. - 18.00 грн.
    Зміст:
Дітріх, Д. Психоаналіз та комп'ютерні технології. Інтердисциплінарний підхід у моделюванні функцій мозку / Д. Дітріх [и др.]. - С .11-28. - Бібліогр.: С. 27-28 (15 назв)
Інші автори: Брукнер Д., Доблхаммер К., Шатт І.
Кл.слова: психоаналіз, комп'ютерні технології, моделювання функцій мозку
Заіка, В. М. Типологія життєвих криз та ініціальних тенденцій трансформації людини на основі багатовимірної теорії особистості / В. М. Заіка, В. Ф. Моргун. - С .29-44. - Бібліогр.: С. 42-43 (18 назв)
Кл.слова: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Горбенко, Ю. Л. Модель психологічної одиниці життя людини у світі / Ю. Л. Горбенко. - С .45-57. - Бібліогр.: С. 55-56 (15 назв)
Кл.слова: модель, одиниця аналізу, цілісність
Андрейко, Б. В. Психологічна допомога батькам дітей з порушенням розвитку / . - С .58-64. - Бібліогр.: С. 63 (10 назв)
Кл.слова: емоційні стани, проблеми батьків, заперечення
Блозва, П. І. Чинники становлення соціального капіталу як психологічного ресурсу особистості / П. І. Блозва. - С .65-78. - Бібліогр.: С. 76-77 (26 назв)
Кл.слова: соціальний капітал, особистість, психологічний ресурс
Василець, Н. М. Аналіз кола довіри/недовіри громадян різним сферам соціальної дійсності / Н. М. Василець. - С .79-87. - Бібліогр.: С. 85-86 (7 назв)
Кл.слова: довіра, коло довіри, рівні довіри
Зубцов, Д. Е. Особливості психологічних проблем розлучених жінок / Д. Е. Зубцов. - С .88-95. - Бібліогр.: С. 94-95 (6 назв)
Кл.слова: розлучення, жінки, самотність
Мандзик, Тетяна Михайлівна . До проблеми ідентифікації з місцем проживання / Т. М. Мандзик. - С .96-105. - Бібліогр.: С. 104-105 (16 назв)
Кл.слова: ідентифікація з місцем, локальна ідентичність, самобутність
Овчар, О. В. Можливості корекції негативного прояву соціально-психологічних особливостей стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом / О. В. Овчар. - С .106-116. - Бібліогр.: С.114-115 (11 назв)
Кл.слова: стиль споживання матеріальних благ, локус контролю, мотивація афіліації
Перетятько, Л. Г. Психосоматична складова розвитку серцево-судинних захворювань / Л. Г. Перетятько. - С .117-125. - Бібліогр.: С. 124 (7 назв)
Кл.слова: психосоматичне страждання, соматична патологія, психоемоційний стрес
Попелюшко, Роман Павлович. Етапи розвитку особиситості комбатанта в розрізі генетико-психологічної теорії / Р. П. Попелюшко. - С .126-135. - Бібліогр.: С. 134-135 (3 назви)
Кл.слова: особистість, комбатант, генетико-психологічна теорія
Турецька, Х. І. Особливості копінг-стратегій учасників бойових дій в зоні АТО / Х. І. Турецька, Ю. В. Штольцель. - С .136-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (15 назв)
Кл.слова: копінг-стратегія, травматична ситуація, бойовий стрес
Чижиченко, Олена Василівна. Фрустраційна толерантність особистості як афективний компонент оптимізму / Н. М. Чижиченко. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 154 (14 назв)
Кл.слова: фрустраційна толерантність, оптимізм, емоційна стійкість
Джакомуцці, С. Термінологічні визначення конепту "адикція" у контексті нового DSM-V (англійською мовою) / С. Джакомуцці, К. Гербер. - С .156-165. - Бібліогр.: С. 163-165 (40 назв), адикція
Кононова, М. М. Проблема дипривації в контексті функціональних взаємозв'язків "Я" суб'єкта з його психологічними захистами / М. М. Кононова, Н. А. Слюняєва. - С .166-174. - Бібліогр.: С. 173 (11 назв)
Кл.слова: депривація, самодепривація, психологічні захисти
Мельничук, М. М. Науково-фантастичні фільми і самопізнання особистості / М. М. Мельничук. - С .175-188. - Бібліогр.: С. 1186-188 (35 назв)
Кл.слова: фантастика, науково-фантастичний кінофільм, пізнання
Бойко-Бузиль, Ю. Ю. Акцентуації характеру особистості керівника / Ю. Ю. Бойко-Бузиль. - С .189-198. - Бібліогр.: С. 197 (5 назв)
Кл.слова: особистість, характер, акцентуація
Крикля, К. П. Психологічні особливості професійного становлення майбутнього психолога під час навчання у виші / К. П. Крикля. - С .199-208. - Бібліогр.: С. 207 (15 назв)
Кл.слова: професійне становлення, професійне самовизначення, професійно важливі якості
Киричук, А. С. Теоретико-методологічний аналіз поняття адаптивності в контексті формування готовності першокурсників до навчання у вищій школі / А. С. Киричук. - С .209-218. - Бібліогр.: С. 217 (9 назв)
Кл.слова: адаптація, стрес, вищий навчальний заклад
Московченко, А. А. Особливості зв'язку креативності та професійно важливих якостей студентів-менеджерів / А. А. Московченко. - С .219-227. - Бібліогр.: С. 226-227 (5 назв)
Кл.слова: креативність, студенти-менеджери, професійно вагомі якості менеджера
Рогачова, Т. Психологічні проблеми студентів на першому році навчання у ВНЗ: причини виникнення та можливості подолання / Т. Рогачова. - С .228-236. - Бібліогр.: С. 235 (9 назв)
Кл.слова: адаптація, вищий навчальний заклад, психологічна готовність
Чайкіна, Н. О. Диференціальний аспект іміджу профспілкового лідера / Н. О. Чайкіна. - С .237-247. - Бібліогр.: С. 246 (15 назв)
Кл.слова: імідж, психічний образ, профспілковий лідер
Шевчук, В. В. Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології / В. В. Шевчук. - С .248-256. - Бібліогр.: С. 255 (15 назв)
Кл.слова: наукова школа, ознаки психологічної наукової школи
Бондаренко, Олександр Федорович. Мусатов С. О. Особистість: комунікативно-психологічна концепція / О. Ф. Бондаренко. - С .257-259
Чорнобривкіна, В. А. Коваленко О. Г. Міжособистісне спілкування осіб похилого віку / В. А. Чорнобривкіна. - С .260-261
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Алієва, Е. Ю.
    Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору [Текст] / Е. Ю. Алієва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 19-28. - Бібліогр.: с. 27 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
здатність до самостійного життєвого вибору -- емоційні прояви -- емоційна стійкість -- самооцінка -- тривожність -- фрустрація -- впевненість в собі
Анотація: У психологічній науці проблема вивчення здатності до самостійного життєвого вибору представлена у вигляді дослідження сутності здійснення життєвого вибору, його психологічних особливостей, структурних компонентів. Дослідження визначених нами емоційних проявів за допомогою комплексу діагностичних методик, довело, що вони мають безперечний вплив на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дзвоник, Галина Петрівна.
    Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця [Текст] / Г. П. Дзвоник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 24-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (6 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- професійне самоздійснення фахівця -- професійна діяльність
Анотація: Увага до вивчення емоційної стійкості професіонала є цілком зрозумілою, адже виникнення більшості професійних проблем пов'язана з фактором людини, з її недостатньою стійкістю до емоціогенних впливів професійного середовища, що спричиняють виникнення несприятливих функціональних станів, зокрема емоційного напруження. Емоційна стійкість вважається одним із найважливіших чинників життєдіяльності людини й забезпечення ефективності її професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Черкаська, Є. Ф.
    Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях [Текст] / Є. Ф. Черкаська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 329-341. - Бібліогр.: с. 337-340 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- психічне напруження -- інтелектуальне напруження -- педагогічна діяльність -- емоційна саморегуляція -- ефективність професійної діяльності -- стресостійкість
Анотація: У статті проаналізовано психологічні дослідження емоційної стійкості, її показники і співвідношення з іншими компонентами професійної компетентності вчителя. Емоційна стійкість розглядається, як невід'ємна частина професійної компетентності, насамперед, емоційної культури педагога. Наведено приклади досліджень проблеми емоційної стійкості вчителів і значення комунікативних навичок і навичок саморегуляції в системі освіти. Для розвитку емоційної стійкості сучасна психологічна наука пропонує чимало способів, до яких можна віднести: внутрішні способи саморегуляції, нервово-м'язову й дихальні вправи, поведінкову психотерапію, групові тренінги тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Черкаська, Є. Ф.
    Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності [Текст] / Є. Ф. Черкаська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404. - Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- педагогічна діяльність -- педагог -- емоційна напруга -- стрес -- стресостійкість -- ефективність педагогічної діяльності
Анотація: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Лящ, О. П.
    Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога [Текст] / О. П. Лящ // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 91-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність педагога -- емоційна сфера -- емоції -- почуття -- емоційна стійкість -- саморегуляція -- педагогічна емпатія
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасної психологічної літератури з проблеми професійної ідентичності педагога та ролі емоційної сфери в її структурі. Представлена модель професійної ідентичності педагога яка включає: чотири компоненти (когнітивний, поведінковий, емоційно-вольовий, мотиваційно-інтенсивний), стутус ідентичності; етапи розвитку;чинники, що впливають на фомрування та розвиток професійної ідентичності педагога. Показано, що стан емоційної сфери особистості педагога багато в чому визначає його професійну придатність до педагогічної діяльності. Підкреслено важливу роль педагогічної емпатії у професійній діяльності та розвитку професійної ідентичності педагога. Обгрунтовано, що професійна ідентичність педагога має нелінійний характер розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 46293
Кількість відвідувачів 1504
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя