Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2
Г 68


    Гордова, Олена Валер`янівна.
    Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордова Олена Валер`янівна ; наук. кер. Завгородня О. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Музично-ігрова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток -- креативне вираження переживань -- корекційно-розвивальна програма -- адаптація -- емоційне благополуччя
Анотація: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153
А 43


    Єщенко, Г. Р.
    Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку [Текст] / Г. Р. Єщенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 79-90
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитини -- емоційний розвиток -- дослідження розвитку -- дошкільний вік -- проективні методики
Анотація: У статті наведено частину результатів емпіричного дослвдження розвитку дітей старшого дошкільного віку, що входить до дисертаційного дослідження емоційної близкості партнерів у подружній діаді як фактора розвитку дитини. Коротко описано останні дослідження розвитку дитини, та основні підході до здійснення власне дослідження. Систематизовано результати еспіричного дослідження розвитку дітей старшого дошкільного віку за допомогою проективних малюнкових методик. Отримані у ході дослідження результати систематизовано та представлено у вигляді таблиць із їх подальшим інтерпретуванням автором.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
372
А 43


    Чернов, А. А.
    Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог" [Текст] / А. А. Чернов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 331-354
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
бінарне заняття -- особистість -- когнітивний розвиток -- емоційний розвиток -- провідна діяльність -- провідна потреба -- ставлення
Анотація: В статті розкривається проблема індивідуалізації дошкільного виховання та навчання дітей раннього віку в умовах дитячого садочка, методом бінарних занять в парі "психолог-вихователь". Аналізується можливість інтеграції таких наук, як дошкільна педагогіка та дитяча психологія, на основі співставлення їх об'єктів, предметів та методів дослідження. Завдання повноцінного функціонування бінарної пари без дублювання функцій одним членом іншого, автор вирішує через розподіл обов'язків з урахуванням специфіки наук, яку представляє кожен учасник бінарної пари.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Терещенко, Л. А.
    Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку [Текст] / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток -- емоційна сфера -- дошкільний вік -- мотиви -- потреби -- емоційне благополуччя
Анотація: У статті розкриваються особливості емоційного розвитку дитини на етапі дошкільного дитинства та висвітлюються його значення у становленні дошкільника як особистості. Наголошується на єдності таких сильних регуляторів поведінки дитини, як мотиви й емоції. Визначено, що найсильніше і найважливіше джерело переживань дитини дошкільного віку - її взаємини з іншими людьми. Доведено, що для нормального психічного розвитку і життєдіяльності дитини-дошкільника має емоційне благополуччя, яке залежить від багатох зовнішніх і внутрішніх чинників. Виокремлено емоційні порушення у дошкільному віці. Охарактеризовані форми поведінки дітей з депресивними станами у спілкуванні з однолітками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карабаєва, І. І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 30032
Кількість відвідувачів 667
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя