Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розумовий розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7
К 43


    Кириленко, Валентина Граціянівна.
    Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Кириленко Валентина Граціянівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумовий розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- мотивація учіння -- медичний облік -- здорові учні -- класно-вікові групи -- отримання знань -- оцінка -- корекційно-розвивальна робота
Анотація: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.091.31-059.2
Б 81


    Бондар, Людмила Вікторівна.
    Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондар Людмила Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 180 с. : табл. - Бібліогр.: с. 157-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- розумовий розвиток -- соціальний розвиток -- теоретичне мислення -- учбова задача -- навчальна діяльність -- навчальний процес
Анотація: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.943+373.29-052"465*5/8"
Р 59


    Роговик, Людмила Степанівна.
    Психомоторна дія як фактор розумової активності в навчанні дітей 5-8 років [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Роговик Людмила Степанівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.163-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумова активність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Психомоторна дія--Дисертації

   Вікова психологія--Діти 5-8 років--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- психомоторна дія -- психомоторна активність -- тілесний простір -- макрорухи -- мікрорухи
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню властивостей психомоторної дії в навчальній діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Визначено типи психомоторної активності дітей, в яких знаходить відображення індивідуальна структура психомоторної дії, пов'язана з переважанням мовленнєвого, емоційно-чуттєвого чи образного стимулів розумової активності. експериментально доведено можливість підвищення ефективності навчання завдяки використанню психомоторних компонентів, які сприяють пізнавальній самостійності учнів і формуванню в них пошукових умінь.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.91+159.922.73-053.4]:613.954
Б 91


    Буняк, Надія Андрониківна.
    Психофізіологічні основи і засоби контролю за розвитком дітей за умов їх перебування в дошкільному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02 / Буняк Надія Андрониківна ; наук. конс. Берзінь В. І. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 393 с. : табл., рис., іл. - Бібліогр.: с. 299-343. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Розвиток дітей--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- РОЗВИТОК дітей -- ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД -- РОЗУМовий розвиток -- психологічна готовність до школи -- ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ СТАН дітей -- УМОВИ життя дошкільника -- ПСИХОГігієна побуту -- ПІДГОТОВКА до школи
Анотація: В дослідженні визначені екологічні характеристики довкілля, систему психофізіологічних параметрів, пов'язаних з готовністю дитини до шкільного навчання. Виявлена специфіка взаємозв'язку готовності дошкільника до школи з комплексом чинників, які належать до різних рівнів його життєдіяльності. Вивчено фізичний розвиток, стан здоров'я, зміну показників психофізіологічних функцій організму дошкільників з урахуванням характеру довкілля. Визначено характер залежності психофізіологічного стану дошкільника із ступенем забруднення навколишнього середовища і соціально-економічними умовами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Берзінь, В. І. \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 42979
Кількість відвідувачів 1465
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя