Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (870)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (21)Рідкісна книга (600)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (10)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (80)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201801$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 131
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Ivkin, V. M.
Назва : Psychological features of the unemployed: analysis of the latest research
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 36-42 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-42 (22 назви)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безробітній--ситуація безробіття--потреби--психологічні особливості--депривація--стрес
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Євдокимова Н.О., Дроботун О.С.
Назва : Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 172-185. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
УДК : 159.9.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентичність--психолого-педагогічна рефлексія--я-концепція--рефлексивний підхід--рефлексивні вміння--рефлексивне середовище--рефлепрактикум
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему формування та розвитку професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей. Визначено чинники, котрі обумовлюють труднощі у формуванні професійної ідентичності студентів педагогічних вишів. Наведено рівні ієрархії профідентичності. Запропоновано модель формування професійної самоідентичності майбутніх педагогів, засновану на усвідомленні структури педагогічної рефлексії, визначенні критеріїв та умов її формування та розвитку. В основу моделі покладено рефлексивний підхід, одним із засобів реалізації котрого, автори вважають рефлексивний практикум. Зазначено, що вихідною позицією процесу розвитку педагогічної рефлексії є діяльність викладача, спрямована на створення умов, що сприяють прояву психолого-педагогічної рефлексії та підвищенню рівня її розвитку (сформованості) у процесі професійної освіти.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Євченко І. М.
Назва : Аналіз проблеми особистісної суверенності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 185-192. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 191 (4 назви)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна суверенність--особистий простір--кордони
Анотація: В статті «Аналіз проблеми особистісної суверенності» проведено аналіз проблеми особистісної суверенності в сучасній психології. Представлено особливості психологічного змісту складових особистісної суверенності, наведено приклади поведінки дітей та рекомендації батькам. Визначено функції психологічних кордонів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Івашкевич І. В.
Назва : Підготовка юристів у вищих навчальних закладах України та формування професійної компетентності фахівців
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 220-230. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 228-229 (11 назв)
УДК : 159.920.7:[965-12]
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--політичні та соціальні компетентності--мультикультурні компетентності--комунікативні компетентності--інформаційні компетентності--ключові мегакомпетентності
Анотація: В статті окреслено особливості компетентнісного освітнього підходу. Описано підходи до формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Виокремлено компетенції, які входять до структури професійної компетентності фахівця будь-якої сфери діяльності. Зазначено, що серед ключових професійних компетентностей фахівця виокремлюються: політичні та соціальні компетентності, мультикультурні компетентно-сті, комунікативні компетентності, інформаційні компетентності тощо. Окреслено структуру професійної компетентності юриста та виділено «ключові мегакомпетенції».
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Івашкевич Е. З.
Назва : Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 209-220. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 219 (9 назв)
УДК : 925:159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--факторний--когнітивно-вербальний--поведінковий--невербальний
Анотація: В статті проаналізовано сутність поняття «інтелект», окреслено його як своєрідну систему психічних механізмів, які зумовлюють можливість побудови індивідом суб’єктивної картини світу. Окреслено сутність та зміст категоріальних підходів до визначення поняття «інтелект», а саме факторного, когнітивно-вербального, поведінкового, невербального, функці-онально-рівневого, імпліцитного та процесуально-діяльнісного підходів. Запропоновано та описано авторську концепцію соціального інтелекту, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури. Зазначено, що, зокрема, когнітивна підструктура соціального інтелекту включає в себе сукупність досить стійких знань, оцінок, правил інтерпретації подій, поведінки людей, їх взаємовідносин і т.д. на основі сформованої системи інтерпретацій на мікроструктурному і макроструктурному рівнях, деталізовано зміст цих рівнів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Івкін, Володимир Миколайович, Галаган, Лариса Володимирівна
Назва : Сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 64-70 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 68-69 (27 назв)
УДК : 159.9(33)
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безробітні--менеджери--конкурентоздатність безробітних менеджерів--розвиток конкурентоздатності безробітних менеджерів--професійний розвиток--модель розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів
Анотація: У статті розглядаються сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів. Зазначено, що розвиток конкурентоздатності безробітних менеджерів підпорядковується закономірностям професійного розвитку, а отже, здійснюється згідно з етапами професійного розвитку, може оцінюватися за критеріями професійного розвитку та зазнає впливу протиріч професійного розвитку. Сутність розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів визначається психологічним впливом ситуації безробіття, особливостями професійного розвитку та особливостями ставлення до навчання дорослих.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016
Кільк.характеристики :584 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 35.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу/ К. А. Андросович. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості/ О. Ю. Антоненко. Роль середовища в розвитку особистості/ С. В. Бабак. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура/ Б. В. Барчі. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології/ І. В. Білоконь. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі/ Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти/ Ю. Л. Бриндіков. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз/ Н. М. Бугайова. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій/ О. М. Васильченко. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення/ Л. І. Вальо. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії/ В. В. Волобуєв. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект/ Є. В. Гейко. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості/ С. Ю. Гуцол. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу/ В. М. Джоган. Особистісні чинники етнічної індивідуації/ М. Л. Дідух. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі/ Г. М. Дубчак. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. Аналіз проблеми особистісної суверенності/ І. М. Євченко. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи/ З. П. Зеленська. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ Е. З. Івашкевич. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ І. В. Івашкевич. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога/ С. С. Кельнер. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій/ Т. В. Комар. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості/ І. О. Котик. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості/ А. О. Курбатова. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу/ Л. М. Литвинчук. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування/ І. І. Максимів. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності/ І. А. Мартинюк. Аналіз проблеми ідентичності/ А. М. Маслюк. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця/ В. Ф. Маценко. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. М. Маценко. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти/ О. О. Мішкулинець. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/ Я. М. Моргунова. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів/ М. Мурусинець, Т. Чегі. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти/ Т. В. Палько. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття/ І. М. Поклад. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань/ О. А. Посвістак. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості/ О. Д. Питлюк-Смеречинська. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів/ О. В. Савицька. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини/ Н. А. Сєдова. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків/ В. І. Січка. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів/ І. В. Сулятицький. Досвід вивчення афектів в психології/ А. Д. Терещук. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння/ Ю. М. Терлецька. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога/ В. В. Турбан. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності/ В. М. Філіпович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю/ О. М. Шамич. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)/ В. В. Швець. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження/ Р. М. Шевченко. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України/ М. С. Ятчук. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах/ Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку/ Т. М. Кирпенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 47
Вихідні дані : Київ: Логос, 2017
Кільк.характеристики :120 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 005.32+330.16+316.6](06)+159.9:001.32:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Методики для дослідження організаційної культури персоналу правоохоронних органів/ Н. І. Баранюк. Концептуальні моделі професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Звязок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій/ Л. М. Карамушка [и др.]. Психологічні чинники та умови забезпечення психологічного здоров'я менеджерів освітніх організацій/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Теоретичні аспекти дослідження стилю управління в керівників освітніх організацій/ А. О. Клочко. Актуальні проблеми формування професійної мотивації студентів торговельно-економічного коледжу/ О. В. Коновалова. Толерантність освітнього персоналу та її зв'язок з організаційною культурою закладів освіти в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Психічна саморегуляція фахівців екстремальних видів діяльності: поняття, зміст, особливості та структура/ О. Й. Фурс. Професійно-психологічний тренінг формування психологічної компетентності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Особиста власність як корелят сучасної економічної культури/ Н. М. Дембицька. Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Сутність та структура розвитку конкурентоздатності безробітних менеджерів/ В. М. Івкін, Л. В. Галаган. Основні напрямки внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях/ О. В Креденцер. Моральність "людини економічної" в уявленнях студентської молоді/ О. В. Лавренко. Зв'язок гендеру та статі з професійними інтересами старшокласників/ О. С. Безверхий. Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів/ Т. М. Клибанівська. Критерії і показники оцінювання рівнів розвиненості практичного мислення організаторів завдань з морально-психологічного забезпечення у військовій частині/ І. О. Москальов. Особливості гендерної толерантності педагогічних працівників з різними типами статеворольової ідентичності/ В. І. Полякова. Соціально-психологічні чинники групової взаємодії військовослужбовців: теоретична модель/ О. М. Пустовий. Посттравматичний стресовий розлад у міжнародному форматі DSM-V у людей з вадами слуху в їхньому соціальному житті/ Н. Ю. Яковлева.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Андросович К. А.
Назва : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 6-14. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна адаптація--нормальна адаптація--девіантна адаптація--патологічна адаптація--адаптивність-дезадаптивність--критерії
Анотація: У статті розглядається короткий опис основних досліджень соціальної адаптації особистості в психологічній науці. Розглянуто види адаптації, її структурні елементи та фактори, що зумовлюють цей процес. Представлені види адаптації: нормальна, девиантна і патологічна, які дозволяють віднести адаптацію до психоаналітичного підходу психотерапевтичної допомоги особистості, яка опинилась у стані нервозу.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Антоненко О.Ю.
Назва : Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 14-22. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 20-21 (13 назв)
УДК : 159
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зоровий аналізатор--око--відчуття--сприймання--вибірковість зорового сприймання--особистість
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми обмежених можливостей зорового аналізатора до сприймання повноти зовнішнього світу. Зоровий аналіз не здатен сприймати всі існуючі кольори, адже може відчути лише ті з них, довжина хвилі яких потрапляє в діапазон від 390-750 нм, що і складає звичний для людини спектр із семи основних кольорів. Важливо зазначити, що всі обєкти, явища, події, які людина не бачить через через обмежені можливості зорового аналізатора - заперечуються психікою.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 36354
Кількість відвідувачів 1795
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя