Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (515)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (163)Рідкісна книга (186)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (9)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (180)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201803$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928+159.955:3/І 24-010312542 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Психологія соціального інтелекту педагога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :600 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примітки : Бібліогр.: С. 432-484.
УДК : 159.928+159.955:37.011.3-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--комунікативна компетентність--прогностична компетентність--емпатія--рефлексія--когнітивний--психологічні типи особистості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних характеристик структурних складових соціального інтелекту педагога, які визначають його функціонуванняна мікро-, мезо- та макрорівнях. Описано структуру соціального інтелекту педагога. Визначено аспекти (когнітивний, мнемічний, емпатійний) соціального інтелекту фахівця педагогічної сфери діяльності. Проведене комплексне емпіричне дослідження соціального інтелекту педагогів, в якому брали участь спеціалісти дошкільних, шкільних, позашкільних та вищих навчальних закладів. Проаналізовано прояви соціального інтелекту у педагогів різних психологічних типів особистості. Виявлено гендерні характеристики соціального інтелекту вчителів ЗОШ та викладачів ВНЗ, проаналізовано залежність рівня розвитку соціального інтелекту педагогів від типу їх гендерної ідентичності. Виявлено взаємозв’язок когнітивного стилю виконання педагогами професійної діяльності та рівня розвитку їх соціального інтелекту. Окреслено шляхи фасилітації становлення соціального інтелекту майбутніх педагогів та виявлено систему найбільш позитивних психолого-педагогічних чинників становлення їх соціального інтелекту. Доведено, що у педагогів особливості соціального інтелекту великою мірою визначаються індивідуальними особистісними якостями, емпатійними здібностями, смисложиттєвими орієнтаціями, психотипами їх особистості, професійною успішністю фахівця. Також рівень розвитку соціального інтелекту педагогів зумовлюється їх гендерними особливостями, зокрема, –гендерною ідентичністю особистості; соціальний інтелект у педагогів визначається гендерними особливостями мотиваційно-поведінкових характеристик, зокрема, мотивацією досягнення, особистісною спрямованістю, афіліацією, стилем поведінки в конфліктній ситуації, когнітивним стилем виконання професійної діяльності тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928+159.955:3/І 24-337940143 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Психологія соціального інтелекту педагога : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :40 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
УДК : 159.928+159.955:37.011.3-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--комунікативна компетентність--прогностична компетентність--емпатія--рефлексія--когнітивний--психологічні типи особистості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних характеристик структурних складових соціального інтелекту педагога, які визначають його функціонуванняна мікро-, мезо- та макрорівнях. Описано структуру соціального інтелекту педагога. Визначено аспекти (когнітивний, мнемічний, емпатійний) соціального інтелекту фахівця педагогічної сфери діяльності. Проведене комплексне емпіричне дослідження соціального інтелекту педагогів, в якому брали участь спеціалісти дошкільних, шкільних, позашкільних та вищих навчальних закладів. Проаналізовано прояви соціального інтелекту у педагогів різних психологічних типів особистості. Виявлено гендерні характеристики соціального інтелекту вчителів ЗОШ та викладачів ВНЗ, проаналізовано залежність рівня розвитку соціального інтелекту педагогів від типу їх гендерної ідентичності. Виявлено взаємозв’язок когнітивного стилю виконання педагогами професійної діяльності та рівня розвитку їх соціального інтелекту. Окреслено шляхи фасилітації становлення соціального інтелекту майбутніх педагогів та виявлено систему найбільш позитивних психолого-педагогічних чинників становлення їх соціального інтелекту. Доведено, що у педагогів особливості соціального інтелекту великою мірою визначаються індивідуальними особистісними якостями, емпатійними здібностями, смисложиттєвими орієнтаціями, психотипами їх особистості, професійною успішністю фахівця. Також рівень розвитку соціального інтелекту педагогів зумовлюється їх гендерними особливостями, зокрема, –гендерною ідентичністю особистості; соціальний інтелект у педагогів визначається гендерними особливостями мотиваційно-поведінкових характеристик, зокрема, мотивацією досягнення, особистісною спрямованістю, афіліацією, стилем поведінки в конфліктній ситуації, когнітивним стилем виконання професійної діяльності тощо.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 68
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 39
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2018
Кільк.характеристики :444 с.: табл.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 27.00 грн.
УДК : 159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблеми сучасної психології--збірник наукових праць
Зміст : Теорія поетапного формування розумових дій П.Я. Гальперіна/ С. Д. Максименко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 68
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович
Назва : Теорія поетапного формування розумових дій П.Я. Гальперіна
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2018. - Вип. 39. - С. 7-18 (Шифр 15(06)/П 68-870122780)
Примітки : Бібліогр.: с.17-18 (8 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія поетапного формування розумових дій--формуючий експеримент--метод--генетичні дослідження--психічні утворення--усвідомлення--процес засвоєння
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(092)(477.84/Я 87-590463458 рукописний текст
Автор(и) : Ятищук, Анастасія Анатоліївна
Назва : Проблеми психології виховання у творчій спадщині С. Балея : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :240 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 206-239
УДК : 159.9(092)(477.84)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія виховання с. балея--педагогічна психологія--виховання--гетероедукація--автоедукація--принцип природовідповідності
Анотація: Робота присвячена вивченню проблем психології виховання та шляхів їх розв’язання в теоретичному спадку видатного українсько-польського вченого Степана Балея. Здійснений теоретико-методологічний аналіз творчої спадщини вченого, проаналізовані передумови формування його наукового світогляду, розглянута система його науково-психологічних поглядів. Психологія виховання С.Балея, що складає основу його наукової спадщини, є цілісною системою поглядів, яка характеризується єдністю структурних і функціональних елементів мети, факторів, принципів, змісту та методів виховання, орієнтованих на практичну реалізацію психологічно обґрунтованого виховання та навчання, глибоко особистісного і творчого за своєю суттю.У роботі здійснено ретроспективний аналіз становлення ідей психології виховання Степана Балея у системі наукового знання, обґрунтовано оригінальність поглядів вченого на розв’язання проблем психології виховання. Окреслено значення ідей психології виховання С. Балея для розвитку теорії та практики педагогічної психології, їх роль у контексті завдань сучасної освіти, запропоновано шляхи впровадження ідей психології виховання вченого у педагогічну практику. .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(092)(477.84/Я 87-768410502 рукописний текст
Автор(и) : Ятищук, Анастасія Анатоліївна
Назва : Проблеми психології виховання у творчій спадщині С. Балея : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9(092)(477.84)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія виховання с. балея--педагогічна психологія--виховання--гетероедукація--автоедукація--принцип природовідповідності
Анотація: Робота присвячена вивченню проблем психології виховання та шляхів їх розв’язання в теоретичному спадку видатного українсько-польського вченого Степана Балея. Здійснений теоретико-методологічний аналіз творчої спадщини вченого, проаналізовані передумови формування його наукового світогляду, розглянута система його науково-психологічних поглядів. Психологія виховання С.Балея, що складає основу його наукової спадщини, є цілісною системою поглядів, яка характеризується єдністю структурних і функціональних елементів мети, факторів, принципів, змісту та методів виховання, орієнтованих на практичну реалізацію психологічно обґрунтованого виховання та навчання, глибоко особистісного і творчого за своєю суттю.У роботі здійснено ретроспективний аналіз становлення ідей психології виховання Степана Балея у системі наукового знання, обґрунтовано оригінальність поглядів вченого на розв’язання проблем психології виховання. Окреслено значення ідей психології виховання С. Балея для розвитку теорії та практики педагогічної психології, їх роль у контексті завдань сучасної освіти, запропоновано шляхи впровадження ідей психології виховання вченого у педагогічну практику. .
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:371.1-057.1/Ф 57-452175885 рукописний текст
Автор(и) : Філь, Олена Анатоліївна
Назва : Формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи в конкурентоздатній управлінській команді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:371.1-057.17
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня організація--конкурентоздатна управлінська команда--психологічна готовність до роботи в конкурентоздатній управлінській команді--система тренінгових програм
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу особливостей формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи в конкурентоздатній управлінській команді. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми. В дослідженні визначено психологічні особливості конкурентоздатної управлінської команди освітньої організації. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи в конкурентоздатній управлінській команді як системи мотивів, знань, умінь та навичок, особистісних якостей, необхідних для успішної командної роботи. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи в конкурентоздатній управлінській команді. Проаналізовано взаємозв’язок між орієнтацією на стиль “команда”, основні функціонально-рольові позиції в команді та характеристиками конкурентоздатності персоналу освітніх організацій. Розкрито вплив ряду професійно-організаціних та соціально-демографічних чинників, які визначають рівень розвитку психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи в конкурентоздатній управлінській команді. Розроблено систему тренінгових програм для формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до роботи в конкурентоздатній управлінській команді, наведено результати її експериментального впровадження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:371.1-057.1/М 69-128153122 рукописний текст
Автор(и) : Михайленко, Вікторія Олександрівна
Назва : Психологічні умови підготовки працівників системи державної служби до роботи в команді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :22 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:371.1-057.17
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державна служба--команда--психологічна готовність до роботи в команді--технологія психологічної підготовки до роботи в команді
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу особливостей формування психологічної готовності працівників системи держслужби до роботи в команді. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні визначено психологічні особливості діяльності системи державної служби в сучасних умовах. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності працівників системи державної служби до роботи в команді. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності працівників системи держслужби до роботи в команді. Констатовано переважання «базової психологічної готовності до роботи в команді» над «інноваційною психологічною готовністю до роботи в команді». Розкрито вплив низки професійно-організаційних та соціально-демографічних чинників, які визначають рівень розвитку психологічної готовності працівників системи держслужби до роботи в команді (посада в організації; тип освіти; стаж діяльності на посаді; стать; вік). Розроблено та апробовано технологію психологічної підготовки до роботи в команді працівників системи державної служби.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:37.011.3-/К 88-225682911 рукописний текст
Автор(и) : Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна
Назва : Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :391 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примітки : Бібліогр.: с. 359-391
УДК : 159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза особистості--життєвий простір--гендерна ідентичність--світотворча сутність--креативний потенціал--жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:331.102.2/С 50-677342235 рукописний текст
Автор(и) : Сміла, Наталія Володимирівна
Назва : Особливості психологічної готовності майбутнього лікаря до професійної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :238 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 216-235 (181 назва)
УДК : 159.922:331.102.24]:61-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--психологічна діагностика професійної готовності--психологічна готовність--професійне становлення лікаря--компетентність--моральна зрілість--особистісний розвиток--емпатія
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічної готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності з урахуванням її компонентів, факторів та стадій розвитку. В роботі теоретично обґрунтовано основні стадії становлення психологічної готовності до професійної діяльності з урахуванням основних вікових особливостей майбутніх фахівців. Зокрема, виділено стадії: первинні уявлення про професійну д іяльність, нормативні уявлення, зосереджене опанування професією, корекція професійних уявлень. Розроблено структуру психологічної готовності лікаря до здійснення професійної діяльності, що включила в себе такі п’ять компонентів: професійно - інтелектуальний , комунікативний, вольовий, моральний, нервово - психічний. Зміст та сутність визначних компонентів підтверджено з використанням методу експертних оцінок. За допомогою емпіричного дослідження виявлено особливості та фактори розвитку психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів. Визначено, що всі компоненти готовності розвиваються поступово і досягають свого максимуму в період безпосередньої адаптації до професійної діяльності. Через узагальнення результатів факторного аналізу визначено фактори розвитку психологічної готовності лікарів до професійної діяльності на різних етапах її становлення. Окреслено перспективи та напрямки майбутніх досліджень.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 03.05.2024
Кількість запитів 58139
Кількість відвідувачів 1101
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя