Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (494)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Рідкісна книга (264)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201806$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4/Д 79 рукописний текст
Автор(и) : Дубчаук, Галина Михайлівна
Назва : Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :475 с.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 388-459(697 назв)
УДК : 159.944.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--соціономічні професії--студенти--стрес--стресостійкість--професійна стресостійкість--стресогенні фактори--копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4/Д 79 рукописний текст
Автор(и) : Дубчаук, Галина Михайлівна
Назва : Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :36 с.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 29-33 (15 назв)
УДК : 159.944.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--соціономічні професії--студенти--стрес--стресостійкість--професійна стресостійкість--стресогенні фактори--копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15(06)/В 53
Назва : Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" : Зб. наук. праць. № 2 (44)
Вихідні дані : Київ: ВПК "Політехніка", 2015
Кільк.характеристики :116 с.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Серія: Філософія. Психологія. Педагогіка
ISSN: 1683-3309
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 159.9(06)НТУУ "КПІ"
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка
Філософія
Психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15(06)/В 53
Назва : Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" : Зб. наук. праць. № 3 (45)
Вихідні дані : Київ: ВПК "Політехніка", 2015
Кільк.характеристики :106 с.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Серія: Філософія. Психологія. Педагогіка
ISSN: 1683-3309
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 159.9(06)НТУУ "КПІ"
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка
Філософія
Психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15(06)/В 53
Назва : Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" : Зб. наук. праць. № 1/2 (46/47)
Вихідні дані : Київ: ВПК "Політехніка", 2016
Кільк.характеристики :70 с.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Серія: Філософія. Психологія. Педагогіка
ISSN: 1683-3309
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 159.9(06)НТУУ "КПІ"
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка
Філософія
Психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 1(13)
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2018
Кільк.характеристики :211 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Методологічні засади теоретичної та практичної психології: особистість, психологічна діяльність, духовність/ В. В. Рибалка. Комунікативна діяльність у смтруктурі свідомості і самосвідомості: феноменологія і ноуменологія/ І. М. Омельченко. Психологічні передумови становлення світогляду особистості в юнацькому віці/ І. Г. Тітов. Становлення індивідуальності особистості в контексті міфів та символів культури/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження емоційного ставлення студентів до навчальної діяльності/ Л. О. Жданюк. Особливості академічної мотивації у студентів з різним рівнем метакогнітивної включеності в діяльність/ О. О. Зайцева. Особливості емоційно-особистісної сфери дітей із сімей вимушених переселенців/ Т. В. Зозуль. Дослідження ціннісних орієнтацій як ресурсу самоактуалізації особистості дорослого віку/ К. О. Милашенко. Особливості розвитку життєвої перспективи майбутніх психологів у процесі професійного навчання/ М. М. Рева. Психологіні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів/ М. М. Тесленко, Н. О. Юдіна. Аргументація принципу ціннісно-регуляційної інтеракції в концептуальній моделі морального виховання дошкільників/ Л. В. Лохвицька. Мотиваціна готовність майбутніх учителів до кар'єрного зростання/ Н. О. Гончарова. Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя/ О. Г. Мирошник. Психологічний супровід адаптації першокурсників до навчання у вищі/ Т. Є. Тітова, К. П. Крикля. Генетика синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю/ А. С. Харченко. Основне питання психіатрії до філософії/ О. О. Фільц. Особистість психолога: історія, сучасність, перспективи/ Н. Ф. Тализіна. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу/ М. Супрун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(09)/Е 13
Автор(и) : Євченко, Ірина Миколаївна, Маслюк, Андрій Миколайович
Назва : Історія психології: філософський період : научное издание
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Рута, 2018
Кільк.характеристики :248 с.
ISBN, Ціна 978-617-7381-97-5: 35.00 грн.
УДК : 159.9(091)(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія психології--філософський період
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.5/С 18
Автор(и) : Саннікова, Ольга Павлівна, Саннікова, Анастасія Олександрівна
Назва : Сценічні бар'єри: диференціально-психологічний підхід : монография
Вихідні дані : Одеса: ВМВ, 2014
Кільк.характеристики :236 с.
ISBN, Ціна 978-966-413-554-9: 35.00 грн.
УДК : 159.954.4:792
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сценічні бар'єри--диференціально-психологічний підхід
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/154/О-64
Назва : Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал. № 1 (12)
Вихідні дані : Київ: Логос, 2018
Кільк.характеристики :124 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
ISSN: 2411-3190
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 159.9+005.32+330.16](05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія
Зміст : Зміст і структура тренінгу "Психологія розвитку орієнтації на клієнта в персоналу комерційних організацій"/ Я. В. Гончаренко. Особливості соціально-психологічної реабілітації демобілізованих учасників АТО / Н. М. Гуляк, М. М. Корнівська, Н. Г. Матейчук. Дослідження психологічних особливостей розвитку професійно значущих якостей майбутніх менеджерів організацій/ М. С. Діденко. Порівняльний аналіз показників конкурентоспроможності контрольних і експериментальних груп фахівців туристичного бізнесу в процесі професійного навчання/ В. Ю. Жовнер. Класифікація видів соціальної напруженості в освітніх організаціях/ Л. М. Карамушка. Соціальна напруженість на рівні взаємодії освітнього персоналу та організації: зв'язок з типами організаційної культури/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Психологічна готовність студента-менеджера до майбутньої діяльності/ Т. М. Клибанівська, О. О. Недбалюк. Комплекс методик для дослідженн психологічних особливостей традиційних та інноваціних стилів управління менеджерів в освітніх організаціях/ А. О. Клочко. Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості/ О. В. Креденцер. Socialization of university students by means of the Peer-to-Peer technology/ S.Yu. Paschenko, A.M. Moskalenko, K. S. Paschenko. Теоретичні аспекти дослідження психологічного здоров'я особистості/ А. М. Шевченко. Особливості діагностування психічної саморегуляції у майбутніх фахівців екстремальних видів діяльності/ В. В. Ягупов, О. Й. Фурс.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна
Назва : Класифікація видів соціальної напруженості в освітніх організаціях
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2018. - № 1 (12). - С. 44-56 (Шифр 153/154/О-64-017176258)
Примітки : Бібліогр.: с. 54-56 (23 назви)
УДК : 159.9+005.32+330.16](05)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 10.05.2024
Кількість запитів 24604
Кількість відвідувачів 923
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя