Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (41)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 378.091/С 12
Автор(и) : Сабліна, Наталія Володимирівна
Назва : Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 376-382: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 382 (3 назви)
УДК : 378.091
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--дидактична адаптація--професійна адаптація--соціально-психологічна адаптація--психолого-педагогічний супровід
Анотація: Конкретизовано результати експериментального дослідження адаптації студентів першого курсу медичного коледжу, внутрішні фактори, що впливають на даний процес, методика роботи по забезпеченню оптимізації адаптаційного процесу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Каплуненко Я. Ю., Ленг Т. М.
Назва : Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 186-208 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 206-207 (6 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профорієнтація--профорієнтаційна діагностика--психолого-педагогічний супровід
Анотація: Проаналізовано сучасні завдання та виклики профільного навчання у старшій школі, чинники успішної готовності школярів до профільного розподілу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.34с6д/Г 82
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Теорія і практика підготовки психологів до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми : монографія
Вихідні дані : К.: Геопринт, 2013
Кільк.характеристики :281 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-617-674-006-3: 16.00, 16.00, грн
УДК : 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні--соціально дезадаптовані неповнолітні--психологічна робота--соціальна дезадаптація--психолого-педагогічний супровід
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Тищук Л., Ковальова Л.
Назва : Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 135-145 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прояви агресії--поведінка дошкільника--гуманістичні принципи--профілактика проявів агресії--оперативна реакція дорослого--психолого-педагогічний супровід--модель неперервної допомоги
Анотація: Стаття присвячена особливостям проявів агресії в поведінці дитини дошкільного віку в сучасному дошкільному закладі. Аргументовано необхідність гуманістичного підходу у вихованні дошкільника. Описано три напрямки позитивного впливу на дитину: профілактика проявів агресії, оперативна гуманна реакція дорослого на прояви агресії в поведінці дошкільника, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учасниками конфлікту.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.876/Р 15-311300
Автор(и) : Радзімовська, Оксана Віталіївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2017
Кільк.характеристики :309 с.: табл.
Колективи : Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 181-205.
УДК : 159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--компоненти професійної ідентичності--психолого-педагогічний супровід--тренінг--учнь професійно-технічного навчального закладу
Анотація: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Ілляшенко Т. Д., Обухівська А. Г.
Назва : Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 51-66 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-65 (17 назв)
УДК : 376-056.24:159.922.760
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--діти з особливими освітніми потребами--первинні розлади поведінки--вторинні розлади поведінки--інклюзивне навчання --психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті виокремлюються первинні, біологічно зумовлені, і вторинні, що виникають внаслідок неадекватних умов навчання і виховання, фактори відхилень у поведінці цих дітей, особливості їх проявів та шляхи попередження і корекції.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 154/П 86
Автор(и) : Камишин В. В., Ткаченко Л. І., Андросович К. А., Бургун І. В.
Назва : Психолого-педагогічний супровід соціалізації обдарованих старшокласників в інтернет-середовищі : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2017
Кільк.характеристики :108 с.
ISBN, Ціна 978-966-2633-88-7: 84.74 грн.
УДК : 316.614.6+37.042]-056.45(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолого-педагогічний супровід--соціалізація--інтернет-середовище--обдаровані старшокласники
Примірники : всього : ЧЗ(5)
Вільні : ЧЗ(5)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:378-057.8/В 61-675026699 рукописний текст
Автор(и) : Вовк, Валентина Олегівна
Назва : Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК : 159.923:378-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктна позиція тудента--професійно-особистісне становлення--студентська молодь--психолого-педагогічний супровід--рівні розвитку суб'єктної позиції
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Міщиха Л.П.
Назва : Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2020. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 27. - С. 185-192 (Шифр 15(08)/А 43-204885885)
Примітки : Бібліогр.: с. 191 (6 назв)
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--інтелект--емоційний інтелект--старшокласники--розвиток--арт-терапія--психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті проводиться аналіз феномену "емоційний інтелект" шляхом безпосереднього розгляду його складових та інтерпретації в цірині психологічної науки. Автор виводить своє розуміння вищезгляданого феномену. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу розвитку емоційного інтелекту особистості старшого шкільного віку. Окреслюються структурні складові програми (теоретична й практична), де акцент робиться на засобах арт-терапевтичного впливу. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід має охоплювати всі аспекти життєдіяльності школяра, зокрема: сімейне оточення, педагогічний колектив, в тому числі роботу психолога, як і мотивацію самого школяра до саморозвитку та самоосвіти. Вагому частку складають і психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старшокласників.
Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 25555
Кількість відвідувачів 637
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя