Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стресогенні фактори<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.5/С 79
Автор(и) : Стельмащук, Христина Романівна
Назва : Психологічні фактори подолання стресу
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 671-684: Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв) (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--стрес--стресостійкість--стресогенні фактори--емоційна сфера--копінг-ресурси--я-концепція--локус-контроль--самоефективність--когнітивний розвиток--афіляція--емпатія--соціальна підтримка
Анотація: Зроблено спробу виділити вміння, ресурси особистості, а також умови середовища, які здійснюють комплексний вплив на особистість і забезпечують їй оптимальну адаптацію до стресових факторів. Проаналізовано етапи процесу оволодіння стресовими ситуаціями та описано різноманітні методи подолання. Також встановлено ресурси. що допомагають впоратися зі стресогенними ситуаціями. Здійснено аналіз особливостей копінг-процесу, факторів, що впливають на його ефективність.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Дубчак, Галина Михайлівна
Назва : Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 30-38: табл. (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 38 (3 назви)
УДК : 159.9:378-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--стрес--екзаменаційний стрес--стресогенні фактори--стресові стани студентів
Анотація: Описано процедуру дослідження з використанням методики вивчення навчального стресу Щербатих Ю. В. Визначено спільні та відмінні особливості в значущості, рівнях, проявах, динаміці та прийомах зняття стресу студентами вищих та середніх навчальних закладів. Зроблено висновок про необхідність спеціально організованої цілеспрямованої психологічної роботи зі студентами високим рівнем прояву навчального та екзаменаційного стресів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Дубчак, Галина Михайлівна
Назва : Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 39-47 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 46-47 (3 назви)
УДК : 159.9:378-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--стрес--екзаменаційний стрес--стресогенні фактори--стресові стани студентів
Анотація: У статті описано процедуру дослідження з використанням методики вивчення навчального стресу Щербатих Ю. В. Виявлено, для більшлсті сучасних українських студентів, як юнаків, так і дівчат, основні стресогенні ситуації з навчальною діяльністю.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4/Д 79 рукописний текст
Автор(и) : Дубчаук, Галина Михайлівна
Назва : Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :475 с.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 388-459(697 назв)
УДК : 159.944.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--соціономічні професії--студенти--стрес--стресостійкість--професійна стресостійкість--стресогенні фактори--копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4/Д 79 рукописний текст
Автор(и) : Дубчаук, Галина Михайлівна
Назва : Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :36 с.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 29-33 (15 назв)
УДК : 159.944.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--соціономічні професії--студенти--стрес--стресостійкість--професійна стресостійкість--стресогенні фактори--копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 56079
Кількість відвідувачів 2020
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя