Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (840)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (112)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.


   
    ІІнклюзивна компетентність викладача ЗВО: сутність, структура [Электронный ресурс] / Т. В. Качалова, Р. Г. Новгородський, Н. С. Останіна, М. Г. Криловець, М. Ю. Левандовський // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 127-134
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
студент з особливими освітніми потребами, заклад вищої освіти, Пвикладач ЗВО, інклюзивна компетентність, професійна компетентність, інклюзивне освітнє середовище
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування інклюзивної компетентності викладача закладу вищої освіти, яка полягає в тому, що сучасний працівник ЗВО повинен бути готовий до реалізації педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі та вміти його створювати. Подано аналіз сутності дефініції «інклюзивна компетентність педагога ЗВО» крізь призму поглядів сучасних науковців з педагогіки, спеціальної педагогіки, психології та спеціальної психології. В статті наголошується, що інклюзивна компетент- ність викладача є складовою його професійної компетентності. Автори визначають сутність інклюзивної компетентності викладача закладу вищої та розкривають її значення в організації та реалізації інклюзивного навчан- ня студентів з особливими освітніми потребами. В статті науковці стверджують, що інклюзивна компетентність викладача закладу вищої освіти – це інтегральний компонент професійної компетентності, який має свою структуру: мотиваційний, когнітивний, рефлексивний та операційний елементи. Дослідники пропонують розглядати нову модель професійної компетентності педагога вищої школи, яка має охоплювати різні сфери – інформаційну, комунікативну, продуктивну, морально-психологічну, предметно-операційну. Відповідно професійна діяльність педагога викладача закладу вищої освіти має включати питання розробки індивідуальних програм розвитку студента з ООП, обізнаність у сфері різних нозологій дітей з ООП, підвищення особистісного професійного рівня щодо використання інноваційних технологій у роботі з дітьми з ООП їх оцінювання та створення безбар єрного освітнього середовища. Аналізуючи особливості інклюзивної компетентності викладача ЗВО дослідники подають аналіз її основних складових (мотиваційний компонент, когнітивний компонент, операційний компонент та рефлексивний компонент).
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Качалова, T. В.; Новгородський, Р. Г.; Останіна, Н. С.; Криловець, M. Г.; Левандовський, M. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

2.
28.0я43
А 43


   
    Актуальні питання біологічної науки [Электронный ресурс] : Перша Міжнародна заочна науково-практична конференція (Ніжин, 25 березня 2015 року) : Збірник статей / М-во освіти і науки Украіни, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, Телавський державний університет ім. Якова Гогебашвілі, Поморська академія у Слупську, Барановицький державний університет, Жезказганський університет імені О. А. Байконурова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 234 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Загл. обл. : Перша Міжнародна заочна науково-практична конференція "Актуальні питання біологічної науки" (Ніжин, 25 березня 2015 року). - Загл. обл. : I Міжнародна заочна науково-практична конференція "Актуальні питання біологічної науки" (Ніжин, 25 березня 2015 року). - тит. листи укр., рос., та англ. мовами. - Б. ц.
    Зміст:
Лобань, Лариса Олексіївна. Оптимізація природно-заповідного фонду як основа регіональної екологічної мережі Чернігівщини / Л. О. Лобань, Л. В. Дідик. - С .17-22
Коваленко, С. О. Науково-дослідницька діяльність - складова професійної підготовки учителя біології / С. О. Коваленко, С. О. Приплавко, В. М. Гавій. - С .212-216
Курсон, Валентина Василівна. Планування уроків у межах навчальної теми як умова реалізації завдання формування предметних компетентностей школярів у навчальному процесі з біології / В. В. Курсон. - С .216-222
Малько, Наталія Миколаївна. Навчальна екскурсія з біології: до історії питання / Н. М. Малько, Л. М. Малько. - С .222-227
Сенченко, Галина Григорівна. Міждисциплінарні зв’язки як умова формування професійної компетентності майбутнього учителя біології / Г. Г. Сенченко, В. В. Курсон, Л. О. Лобань. - С .227-230
ББК 28.0я43
Рубрики: Біологічні науки--матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
   Біологія--історія

   Викладання біології в школі--інноваційні технології навчання

   Викладання біології в школі--екскурсії

   Викладання валеології у школі

   Геоботаніка

   Експериментальна ботаніка

   Екологія--навколишнє природне середовище

   Природокористування

   Зоологія

   Чернігівщина--екологія
Кл.слова (ненормовані):
міждисциплінарні зв’язки
Анотація: Збірник містить матеріали І Міжнародної заочної науково-практичної конференції "Актуальні питання біологічної науки" (Ніжин, 25 березня 2015 р.). Видання адресоване науковцям, викладачам, учителям, аспірантам та всім, хто цікавиться проблемами сучасної біологічної науки та методикою викладання біологічних дисциплін. У текстах матеріалів конференції, опублікованих у даному збірнику, збережено авторський стиль викладу матеріалу. За достовірність поданої інформації та можливість її відкритого друку несуть відповідальність автори.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки Украіни; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка; Телавський державний університет імені Я. Гогебашвілі (Грузія); Поморська академія у Слупську; Барановичський державний університет; Жезказганський університет імені О. А. Байконурова
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
28.0я43
А 43


   
    Актуальні питання біологічної науки [Электронный ресурс] : Друга Міжнародна заочна науково-практична конференція (Ніжин, 8 квітня 2016 року) : Збірник статей / М-во освіти і науки Украіни, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, Телавський державний університет ім. Якова Гогебашвілі, Поморська академія у Слупську, Барановицький державний університет, Жезказганський університет імені О. А. Байконурова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 239 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - [Друга Міжнародна заочна науково-практична конференція "Актуальні питання біологічної науки" (Ніжин, 8 квітня 2016 року)] . - [II Міжнародна заочна науково-практична конференція "Актуальні питання біологічної науки" (Ніжин, 8 квітня 2016 року)] . - тит. листи укр., рос., та англ. мовами. - Б. ц.
    Зміст:
Роль зоологического музея Нежинского государственного университета имени Миколы Гоголя в научных исследованиях и учебном процессе Сообщение 3. Дипломные и магистерские работы / П. Н. Шешурак [и др.]. - С .181-189
Інші автори: Марисова И. В., Вобленко А. С., Кедров, Борис Юрьевич
ББК 28.0я43
Рубрики: Біологічні науки--матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
   Біологія--історія

   Експериментальна ботаніка

   Екологія--навколишнє природне середовище

   Екологія--екологічна освіта у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
зоологічний музей НДУ
Анотація: Збірник містить матеріали ІІ Міжнародної заочної науково-практичної
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кедров, Борис Юрьевич; Міністерство освіти і науки УкраіниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка; Телавський державний університет імені Я. Гогебашвілі (Грузія); Поморська академія у Слупську; Барановичський державний університет; Жезказганський університет імені О. А. Байконурова
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів. Вип. 12 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 186 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Васильчук, О. С. Аналіз фітогенного рельєфу території басейну річки Уборть в межах України / О. С. Васильчук. - С .3-10
Бабак, Ю. В. Оцінка водно-ресурсного потенціалу Чернігівської області / Ю. В. Бабак. - С .10-12
Давиденко, А. С. Вплив радіаційного забруднення поліського економічного району на стан здоров’я населення / А. С. Давиденко. - С .12-14
Дирда, Ю. П. Аналіз антропогенної морфоскульптури Чернігівської області / Ю. П. Дирда. - С .14-17
Мелешко, І. В. Вплив промисловості на ландшафти Чернігівщини / І. В. Мелешко. - С .17-21
Огієвич, Д. М. Екологічний стан ґрунтів України / Д. М. Огієвич. - С .21-24
Примаченко, А. С. Природно-заповідний фонд Ріпкинського району / А. С. Примаченко. - С .24-28
Чабак, М. С. Екологічний стан повітряного басейну Сумської області / М. С. Чабак. - С .28-33
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Біловол, Є. Б. Середовище розробки java додатків Eclipse / Є. Б. Біловол. - С .34-36
Валенчук, Я. О. Використання gns3 для моделювання комп’ютерних мереж / Я . О. Валенчук. - С .36-40
Васильченко, О. О. Використання алгоритмів при доведенні нерівностей / О. О. Васильченко. - С .40-45
Герман, О. В. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі / О. В. Герман. - С .45-52
Герман, О. В. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі / О. В. Герман. - С .45-52
Гурчина, Я. М. Застосування методу аналогії до інтегрального вивчення законів електро- та магнітостатики / Я. М. Гурчина. - С .52-58
Євтушенко, К. М. Системи керування контентом / К. М. Євтушенко. - С .58-61
Мартиненко, Н. В. Про побудову асимптотичних розв’язків вироджених систем у випадку регулярної в’язки граничних матриць / Н. В. Мартиненко. - С .61-69
Павенко, О. Г. Динамічні системи із запізненням в середовищі Matlab / О. Г. Павенко. - С .69-72
Плавко, Н. А. Аналіз засобів розробки автоматизованого навчально-методичного комплексу / Н. А. Плавко. - С .72-74
Синенко, Р. С. Застосування регресійного і кореляцяйного аналізу в економічних дослідженнях / Р. С. Синенко. - С .74-78
Сова, Т. О. Огляд системи "1С-БІТРІКС: управління сайтом" / Т. О. Сова. - С .78-81
Чешко, Б. А. Вибір програм для діагностики комп’ютера / Б. А. Чешко. - С .81-86
Шалак, А. О. Основні розподіли напрацювання на відмову / А. О. Шалак. - С .86-89
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ
Харченко, Г. С. Економічна політика України та її економічна безпека / Г. С. Харченко. - С .90-93
Шило, В. О. Роль реклами у маркетинговій діяльності підприємства / В. О. Шило. - С .93-96
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Беспалов, О. В. Визначення статі і віку покійника із роскопу в урочищі Заручав`я (м. Новгород-Сіверський) / О. В. Беспалов. - С .97-105
Брагінець, Ю. Ю. Розвиток промисел і ремесел на українських землях у ХІХ століття / Ю. Ю. Брагінець. - С .105-107
Васильченко, Т. О. Історична концепція Московської держави XVІІ ст. у працях Юрія Крижанича / Т. О. Васильченко. - С .107-112
Гергель, А. А. Вплив руху "Бурі і натиску" (Sturm und Drang) на світогляд та творчу діяльність Йогана Вольфанга фон Гете / А. А. Гергель. - С .112-116
Горова, А. О. Правове забезпечення діяльності товариства "Друзі дітей" в 1920-х рр. / А. О. Горова. - С .116-118
Гречка, О. Г. Сучасна трудова міграція з України: основні тенденції / О. Г. Гречка. - С .118-122
Данько, О. М. Навчально-виховний процес у школах Борзнянщини у добу німецької окупації (1942-1943 рр.) / О. М. Данько. - С .122-125
Коломієць, В. О. Підстави набуття права спільної сумісної власності подружжя / В. О. Коломієць. - С .125-129
Копич, В. А. Типологія домогосподарств любеча та його околиць (за даними сповідного розпису церкви святої великомучениці Параскевії за 1740 рік) / В. А. Копич. - С .129-131
Лисенко, К. О. Розвиток реклами в Чернігівській губернії у ІІ половині ХІХ - початку ХХ століття / К. О. Лисенко. - С .131-134
Ломоносов, М. В. Родина дворян Лисянських у ХVII - ХІХ століттях / М. В. Ломоносов. - С .134-139
Лютова, Я. С. Ніжинська ветеринарна лікарня у 1941-1943 рр. / Я. С. Лютова. - С .139-141
Пономаренко, Ю. В. Щодо визначення поняття "форма державного правління" в юридичній науці / Ю. В. Пономаренко. - С .141-143
Сало, А. В. Обрядові й оберегові ляльки-мотанки / А. В. Сало. - С .143-145
Хоменко, О. В. "Гередотова скіфія": передумови створення / О. В. Хоменко. - С .145-147
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Воєводіна, Г. М. Поширення компонентного складу фразеологізмів у художньому мовленні Володимира Дрозда / Г. М. Воєводіна. - С .148-151
Дубинська, С. А. Дослідження творчості Володимира Винниченкав в дорадянську й радянську добу / С. А. Дубинська. - С .151-154
Ломоносов, М. В. Творчість Рея Бредбері у контксті культури ХХ століття / М. В. Ломоносов. - С .154-157
Мазко, О. В. Дитина як позитивний герой у літературі соцреалізму / О. В. Мазко. - С .157-162
Москаленко, Д. В. Бу-ба-бу: естетика та поетика / Д. В. Москаленко. - С .162-165
Перерва, В. С. Українська фразеологія в контексті етнокультури / В. С. Перерва. - С .165-169
Приз, Ю. С. Емоційно-оцінні номінації осіб у художньому мовленні Ю. Мушкетика / Ю. С. Приз. - С .169-173
Пристрельська, Ю. В. Роль націєцентризму в рецепції творчості Василя Стуса / Ю. В. Пристрельська. - С .173-175
Табачук, Ю. Л. Біографія Тараса Шевченка як "антижитіє" у сучасній шевченкофобії / Ю. Л. Табачук. - С .175-178
Филипович, В. В. Фразеологизмы в "дневнике" Т. Г. Шевченко / В. В. Филипович. - С .178-181
Хоменко, Н. С. Номінації смаку в ідіостилі Євгена Гуцала / Н. С. Хоменко. - С .181-185
Храпко, О. І. Міф – міфологема – архетип – мотив – концепт / О. І. Храпко. - С .185-188
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Байша, А. В. Соціальна адаптація учнів ліцею / А. В. Байша. - С .189-191
Богомаз, А. Вивчення ціннісних орієнтирів сучасних старшокласників / А. Богомаз, Я. Олефір, Ю. Симоненко. - С .191-196
Вертилецька, І. В. Роль молодіжних субкультур в соціалізації підлітків (на прикладі графіті) / І. В. Вертилецька. - С .196-201
Гордієнко, А. С. Особливості формування професфйної орієнтації учнів ліцею, як соціально-педагогічна проблема / А. С. Гордієнко. - С .201-204
Долінський, Т. М. Особливості методичної роботи вчителя історії / Т. М. Долінський. - С .204-209
Дудник, Є. В. Особливості роботи соціального педагога з важковиховуваними підлітками в умовах учнівського колективу / Є. В. Дудник. - С .209-212
Желібa, A. В. Розвиток життєвих компетенцій підлітків зaсобaми туристичної діяльності / A. В. Желібa. - С .212-214
Жила, К. А. Мислительна діяльність молодших школярів в умовах оновлення початкової освіти / К. А. Жила. - С .214-216
Заплішна, М. В. Національна самосвідомість як складова формування історичної свідомості / М. В. Заплішна. - С .216-220
Кондратенко, А. Р. Патріотичне виховання молодших школярів / А. Р. Кондратенко. - С .220-222
Копаниця, М. М. Особливості організації навчального процесу при вивченні пропедевтичного курсу історії україни (5 клас) / М. М. Копаниця. - С .222-225
Корня, Л. С. Проектна діяльність молодших школярів у процесі вивчення природознавства / Л. С. Корня, А. В. Яновська. - С .225-228
Котовська, Д. О. Виховання учнів початкових класів засобами навчального предмета "природознавство" / Д. О. Котовська. - С .228-230
Кочкалов, Д. В. Підручник з правознавства як засіб формування правової свідомості / Д. В. Кочкалов. - С .230-232
Латиш, О. Ю. ЗНО: українські реалії та перспективи / О. Ю. Латиш. - С .232-236
Ломоносов, М. В. Учнівське самоврядування в Україні: проблеми і перспективи / М. В. Ломоносов. - С .236-239
Мамченко, Л. Г. Особливості соціалізації молоді із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Г. Мамченко. - С .239-244
Микитченко, Ю. В. Формування соціальної компетентності особистості в умовах сільської школи / Ю. В. Микитченко. - С .244-248
Олєйнік, Ю. В. Використання інтерактивних технологій у контексті шкільної суспільствознавчої освіти / Ю. В. Олєйнік. - С .248-250
Палащина, Ю. А. Використання науково-популярної літератури про природу на початковому етапі навчання / Ю. А. Палащина, Т. В. Олейніченко. - С .250-252
Семенчова, М. А. Сухомлинський В. О. про роль природи у розвитку особистості учнів / М. А. Семенчова, Ю. О. Палькевич. - С .252-255
Прокопчук, В. В. Використання потенціалу занять з художньої праці як умова розвитку творчої активності у дітей старшого дошкільного віку в художньому конструюванні / В. В. Прокопчук. - С .255-258
Семененко, Л. М. Метод проектів як один із сучасних методів навчання / Л. М. Семененко. - С .258-260
Топчій, К. В. Особливості мотиваційної сфери молоді, яка виявляє громадську активність / К. В. Топчій. - С .260-263
Требух, В. Сім’я як фактор формування екологічної свідомості старшокласників / В. Требух, Ю. Ніколаєнко. - С .263-267
Хандога, Р. І. Використання можливостей інтернету на заняттях громадянської освіти / Р. І. Хандога. - С .267-269
Христюк, В. О. Школа як провідний інститут соціалізації особистості / В. О. Христюк. - С .269-271
Чернявська, О. О. Віковий підхід до профілактики вживання психоактивних речовин / О. О. Чернявська. - С .272-276
ББК 74.58.268я43

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс]. Вип. 7 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови / Л. Авраменко. - С .3-5
Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8
Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10
Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13
Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15
Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17
Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19
Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21
Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24
Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26
Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28
Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31
Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33
Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35
Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38
Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40
Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42
Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44
Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47
Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50
Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52
Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54
Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56
Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58
Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60
Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62
Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64
Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66
Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68
Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70
Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73
Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75
Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78
Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80
Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82
Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85
Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87
Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91
Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94
Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96
Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98
Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100
Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103
Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106
Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108
Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111
Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113
Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115
Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117
Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119
Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121
Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124
Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126
Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129
Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131
Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134
Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137
Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139
Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141
Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144
Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147
Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149
Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152
Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154
Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159
Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161
Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164
Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167
Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169
Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172
Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174
Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177
Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180
Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181
Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185
Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186
Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189
Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192
Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194
Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196
Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199
Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202
Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205
Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206
Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208
Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210
Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212
Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214
Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215
Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219
Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221
Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222
Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225
Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228
Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232
Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235
Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237
Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238
Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241
Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244
Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246
Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248
Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251
Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153
Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260
Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262
Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264
Францух, Я. Організаційно педагогічні умови сюжетно - рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267
Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269
Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272
Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274
Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278
Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280
Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280
Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284
Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287
Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289
Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291
ББК 74.58.268я43

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Нежива, О. М.
    Використання соціальних мереж в освітньому середовищі [Электронный ресурс] / О. М. Нежива // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 50-57
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
соціальна мережа, TikTok, Instagram, блог, освітнє середовище
Анотація: У статті проаналізовано практичне використання соціальних мереж в освітньому середовищі на прикладі викладання та вивчення іноземних мов у навчальних закладах різного типу. Визначено, що діджиталізація освіти ‒ це введення у вищу освіту сучасних методів, способів та форм щодо спеціальної підготовки майбутніх фахівців. У статті підкреслено, що це вимагає створення сильної інформаційної інфраструктури у вищих закладах освіти з розвинутим інформаційним навчальним середовищем, та застосування Інтернет-техно- логій, комунікаційних мереж, електронного навчання.
Автор дослідив переваги, та можливості використання соціальних мереж, в освітньому просторі, оскільки сучасний світ насичений інформаційними, і комунікативними технологіями, та дійшов висновку, що переважну більшість з цих ресурсів можна успішно використовувати в освітньому просторі. У статті детально розглянуто використання декількох соціальних мереж в освітньому процесі, на прикладі, використання їх при вивчені іноземної мови на заняттях.
Автор наголошує, що використання викладачами соціальних мереж під час онлайн навчання, дозволяє студентам краще засвоїти матеріал, оскільки відсутнє обмеження на перегляд освітнього матеріалу, чи коментарів до нього в часі, чого неможливо досягти при стандартному очному навчанні. Цифрові ресурси оптимізують процес навчання, роблячи його мобільним, індивідуальним, та диференційованим.
У статті розглянуто використання мережі як: TikTok, Instagram, та блоги, які використовуються для вивчення іноземних мов на заняттях у навчальних закладах різного типу. Зазначено, що використання соціальних мереж в освітньому середовищі являється потужним інструментом щодо підготовки студентів до спілкування в англомовному середовищі. А викладачеві, даний інструмент допомагає вирішити низку проблем, зокрема, подолати негативний вплив міжмовної інтерференції, а також, допомагає йти в ногу із сучасними технологічними досягненнями, як усередині, так і поза авдиторією, що є немало важливим. Це перетворює вивчення англійської мови з нудного процесу, у веселий, своєрідний квест, де сам по собі основний освітній матеріал не змінюється, проте, у зв’язку із зміною подачі цього матеріалу, змінюється сприйняття студентами цього матеріалу, інтригує їх, та у підсумку, це мотивує студентів, до поглибленого вивчення освітнього матеріалу.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Сорокіна, Л. Ю.
    Давні та сучасні ландшафти Більського Городища як середовище існування людини [Электронный ресурс] / Л. Ю. Сорокіна, С. П. Дорошкевич, А. С. Кушнір // Український географічний журнал : Науково-теоретичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 25-33 . - ISSN 1561-4980
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дорошкевич, С. П.; Кушнір, А. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

8.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 35. Філологія, історія та культура Полісся на перетині думок / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 312 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 17.70 грн.
    Зміст:
Банзерук, О. В. Семантика субстантивної і дієслівної метафор Миколи Гоголя / О. В. Банзерук. - С .3
Арват, Н. Н. Народно-разговорный компонент гоголевских сравнений ("Вечера на хуторе близ Диканьки") / Н. Н. Арват. - С .8
Сидоренко, Т. М. Кількісно-граничний вияв дії у дієсловах із префіксом на- / Т. М. Сидоренко, Т. В. Заіченко. - С .12
Пугач, В. М. "Клясова боротьба" в українському мовознавстві на її відлуння в Ніжині / В. М. Пугач. - С .23
Моціяка, Олена Миколаївна. Кордоцентризм україномовної творчості Олекси Стороженка / О. М. Моціяка. - С .29
Николаенко, А. И. Последняя фантазия Кукольника / А. И. Николаенко. - С .42
Чоботько, А. В. Розанов о творчестве Н. Гоголя сопоставительно с творчеством А. Пушкина, М. Лермонтова, Ф. Достоевского и Л. Толстого / А. В. Чоботько. - С .57
Остапенко, Л. М. "Новий Світ" як Книга. До слова про "багряну літеру" американського ренесансу / Л. М. Остапенко. - С .71
Луняк, Є. М. Еволюція терміну "українці" / Є. М. Луняк. - С .74
Коваленко, О. О. Сімейна історія у науковій спадщині Григорія Милорадовича / О. О. Коваленко. - С .86
Самойленко, О. В. Директори Юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській гімназії / О. В. Самойленко. - С .94
Моціяка, Петро Петрович. Півтора десятиліття на чолі інституту: штрихи до портрета Ф. Ф. Гельбке / П. П. Моціяка. - С .102
Моціяка, Петро Петрович. Директорство І. І. Іванова в Ніжинському історико-філологічному інституті князя Безбородька 1907-1913 рр. / П. П. Моціяка. - С .112
Самойленко, О. Г. Розвиток історичної освіта та науки в Ніжинському історико-філологічному інституті в роки Першої світової війни та визвольних змагань (1914-1919 рр.) / О. Г. Самойленко. - С .127
Коляструк, О. А. Повсякденне життя провінційного інтелігента 20-х рр. ХХ ст. (за щоденниками професора М. М. Бережкова) / О. А. Коляструк. - С .138
Баранков, О. Г. Теоретичні і методологічні основи полікультурної освіти / О. Г. Баранков. - С .148
Баранкова, Н. О. Рево М. В. та Чернігівщина / Н. О. Баранкова. - С .163
Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. Сторінки біографії / Н. О. Ярмак. - С .168
Пітик, Г. Земельна політика й аграрне законодавство Української держави П. Скоропадського / Г. Пітик. - С .173
Дудченко, Г. Ніжинське Головне лісництво в 1941-43 рр.: функції та організаційна структура / Г. Дудченко, Є. Коваленко. - С .187
Білецька, С. Сталінський режим проти кримських татар (травень 1944 р.) / С. Білецька. - С .193
Боголій, Ю. М. Механізм здійснення політики США в ООН / Ю. М. Боголій. - С .204
Семенова, М. В. Освітній рівень населення сучасної України в контексті історичних реалій / М. В. Семенова. - С .213
Гарбар, Г. А. Заклади культури Миколаївської області як складова частина гостинності в контексті розвитку туризму першої половини 80-х рр. ХХ ст. / Г. А. Гарбар. - С .222
Самойленко, Г. В. Книгодрукування на Чернігівщині у XVII - XVIII ст. / Г. В. Самойленко. - С .231
Самойленко, С. Г. Відомі архітектори XVIII ст. - будівничі в Ніжині / С. Г. Самойленко. - С .238
Будзар, М. М. Панська сільська садиба 1-ї половини ХІХ ст. як культуротворче середовище (на матеріалі садиби Капністів в Обухівці) / М. М. Будзар. - С .246
Дорохина, Л. А. Черниговское церковно-певческое Благотворительное общество: страницы истории / Л. А. Дорохина. - С .256
Ляшенко, Т. В. Розвиток музичної культури черніігівщини у рамках функціонування громадських товариств (перша третина ХХ століття) / Т. В. Ляшенко. - С .263
Хоменко, А. Б. Становлення професійного музичного мистецтва в Чернігові та Ніжині в кінці ХІХ-на початку ХХ століття / А. Б. Хоменко. - С .268
Самойленко, Григорій Васильович. Вадим Доброліж - художник із Ніжина / Г. В. Самойленко. - С .278
Дорохин, В. Г. О некоторых тенденциях исполнительского воплощения мелодико-синтаксических структур / В. Г. Дорохин. - С .283
Кулик, В. В. Ніжин у період окупації фашистами (1941-1943 рр.) / В. В. Кулик. - С .288
Андрусенко, Н. Організація навчального процесу в Ніжинській сільськогосподарській та технічній школі в період окупації (1942-43 рр.) / Н. Андрусенко, Г. Дудченко. - С .293
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
РУБ

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 63. Історико-культурний простір та його наповненість окремими явищами / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 288 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 76.33 грн.
    Зміст:
Ковальчук, Олександр Герасимович. Танатологічне як засіб формування простору ідеального буття (на матеріалі роману В. Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля") / О. Г. Ковальчук. - С .3-13
Дацько, О. О. До проблеми присутності гоголівського оповідача у художньому просторі україснької 2химерної" прози / О. О. Дацько. - С .14-20
Ісаєнко, Катерина Петрівна. Наративні особливості новели Б. Лепкого "Милостиня" / К. П. Ісаєнко. - С .21-25
Якубіна, Юлія Василівна. Грецьке середовище в етнокультурному просторі Ніжина (до проблеми формування творчого профілю Гоголя) / Ю. В. Якубіна. - С .26-34
Сквіра, Н. М. "Влияние женщины может быть очень велико..." (поняття жыночої "краси" й еволюція жіночого образу у творчості пізнього Гоголя) / Н. М. Сквіра. - С .35-44
Ролик, А. В. Мотив Ухода-и-Возврата в жизни и творчестве Гоголя / А. В. Ролик. - С .45-48
Самойленко, Григорій Васильович. Вірний друг Л. Глібова О. Тищинський / Г. В. Самойленко. - С .49-58
Анненкова, Елена Сергеевна. "Поэт для немногих": продолжение традиции лирической прозы И. С. Тургенева в творчестве Б. Зайцева / Е. С. Анненкова. - С .59-70
Луняк, Євген Миколайович. Відображення минулого України в праці Жана Ле Лабурера "Повідомдення про подорож королеви Польщі" (1647) / Є. М. Луняк. - С .71-91
Андрєєв, В. М. Скіфська державність у працях В. Петрова: політичний та етнічний аспекти / В. М. Андрєєв. - С .92-97
Жулканич, Н. М. Передумови і причини трудової еміграції закарпатців у ІІ половині ХІХ ст. / Н. М. Жулканич. - С .98-105
Крупенко, Оксана Василівна. Промислова діяльність відових меценатів Чернігівської губернії ІІ половини ХІХ ст. та її результати / О. В. Крупенко, Н. М. Удовик. - С .106-115
Сторчаус, В. С. Проблема українського парламентаризму доби Української Центральної Ради на сторінках періодичної преси (березень 1917 - квітень 1918 рр.) / В. С. Сторчаус. - С .116-127
Давиденко, Юрій Миколайович. Становище Римо-католицької церкви та території України в 1917-1939 рр. / Ю. М. Давиденко. - С .128-137
Дудка, Л. О. Журнал "Безвірник" у системі антирелігійної пропаганди в Україні в 1920-1930-х рр. / Л. О. Дудка. - С .138-144
Делібалтова, Ю. В. Правовий статус та матеріальне забезпечення працівника міліції в УРСР у 20-30-х рр. ХХ ст. / Ю. В. Делібалтова. - С .145-152
Литвин, С. Е. Неперіодична друкована продукція як пропагандистська зброя ОУН на східноукраїнських землях (1941-1943 рр.) / С. Е. Литвин. - С .153-161
Куценко, Ю. Ю. Сучасне драгоманознавство: стан та перспективи розвитку / Ю. Ю. Куценко. - С .162-185
Моціяка, Петро Петрович. Ніжинський Історико-філологічний інститут князя Безбородька в системі вищої освіти Російської імперії (1875-1917 рр.) / П. П. Моціяка. - С .186-208
Іванцова, Н. І. Історія заочної освіти та освіти для дорослих в Україні (ІІ половина ХІХ - І половина ХХ ст.) / Н. І. Іванцова. - С .209-217
Чуткий, А. І. Викладацькі кадри та склад студенства Вищих комерційних курсів у Києві (1906-1908 рр.) / А. І. Чуткий. - С .218-228
Товстоляк, Н. М. Парафіївський маєток Павла Івановича Харитоненка 1898-1917 рр. - історико-культурний осередок чи зразкове в економічному відношенні господарство? / Н. М. Товстоляк. - С .229-237
Ігнатенко, Марина Миколаївна. Бібліотеки у краєзнавчому русі на чернігівщині ІІ половини ХХ ст. / М. М. Ігнатенко. - С .238-247
Семенова, Марина Валентинівна. Проблеми та нові засади розвитку культури України на початку 90-х рр. ХХ ст. / М. В. Семенова. - С .248-255
Двірна, К. П. Архівні документи діяльності державних комісій України у 1944-1947 рр.: розслідування економічних втрат періоду окупації / К. П. Двірна, М. В. Главацький. - С .256-270
Дудченко, В. С. Ніжинський педагогічний інститут у 1930-40-х рр. : спогади / В. С. Дудченко. - С .271-284
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
РУБ
Рубрики: Кафедра української літератури
   Кафедра світової літератури та історії культури

   Гоголезнавчий науково-методичний центр

   Чернігівщина--бібліотеки
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.


    Тельвак, В. В.
    Львівське історичне середовище та його внесок у книжково-пресову культуру (1860–1918) [Электронный ресурс] / В. В. Тельвак // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2014. - N 1. - С. 195-201
Рец. на кн. : Точек A. Львівське історичне середовище та його внесок у книжково-пресову культуру (1860–1918) / A. Точек
. - ISSN 0130-5247
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 32603
Кількість відвідувачів 749
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя