Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (271)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гумор<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 16 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 249 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Дудар, Ю. М. Вплив агрокліматичних умов на вирощування картоплі та зернових культур на Чернігівщині / Ю. М. Дудар, О. Ю. Лавріненко. - С .3-5
Іванова, А. В. Регіональні особливості захворюваності населення Житомирської області / А. В. Іванова. - С .6-12
Михалько, О. Г. Сучасна радіаційна ситуація в Україні / О. Г. Михалько. - С .12-16
Покатович, Ю. В. Екотопоніми Полтавської області та закономірності їх поширення / Ю. В. Покатович. - С .16-18
Федірко, Т. С. Екологічний стан ґрунтів Чернігівської області / Т. С. Федірко
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Андруша, В. М. Формування теоретичного мислення в процесі евристичного навчання числових систем / В. М. Андруша. - С .22-25
Богдан, В. О. Формування проективної діяльності в еврестичному навчанні тригонометрії / В. О. Богдан. - С .26-29
Горох, Я. В. Використання СКТ у евристичному навчанні математики / Я. В. Горох. - С .29-35
Залозний, Р. В. Поверхневі поляритонні збудження в тонких плівках оксиду цинку (ZnO) на діелектричних та напівпровідникових підкладках / Р. В. Залозний
Заріпов, А. Р. Асимптотичні методи розв’язання диференціальних рівнянь / А. Р. Заріпов. - С .38-43
Зінченко, Я. С. 1С Підприємство розрахунок комунальних платежів / Я. С. Зінченко. - С .43-44
Мельник, Я. В. Побудова розв’язку початкової задачі для лінійних диференціальних рівнянь другого порядку у вигляді ряду Тейлора / Я. В. Мельник. - С .44-47
Петриченко, В. В. Показники ефективності тесту в MOODLE / В. В. Петриченко. - С .47-50
Пилипенко, К. О. Організація пошуку на платформі "1С" / К. О. Пилипенко. - С .50-53
Пузиренко, А. О. Порівняльна характеристика середовищ розробки онтологій / А. О. Пузиренко. - С .53-60
Пучка, Т. А. Розробка веб-порталу / Т. А. Пучка. - С .60-62
Рудько, І. А. Побудова формальнного розв’язку задачі коші для лінійного диференціального рівняння другого порядку з параметром та іррегулярною особливою точкою / І. А. Рудько. - С .62-67
Сільченко, Д. І. Розгортання кластера hadoop на базі платформи DOCKER / Д. І. Сільченко. - С .67-69
Трухан, Д. М. Сфери використання тестів досягнень / Д. М. Трухан. - С .69-70
Цирин, О. О. Застосування подвійних степеневих рядів до побудови асимптотичних розв’язків диференціальних рівнянь першого порядку / О. О. Цирин. - С .71-72
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Баров, В. В. Сучасна історіографія Веймарської Республіки / В. В. Баров. - С .73-77
Бондаренко, Ж. П. Репресивні заходи радянської влади щодо ніжинського дисидентського гуртка на рубежі 1960-70-х рр. / Ж. П. Бондаренко. - С .77-80
Гречка, О. Г. Археологія знання М. Фуко / О. Г. Гречка. - С .81-85
Демченко, Ю. А. УРСР на міжнародній арені в 1944-1953 рр. / Ю. А. Демченко. - С .85-89
Донець, А. О. Пенсійне забезпечення ніжинців у роки десталінізації / А. О. Донець. - С .89-91
Дученко, О. О. Сміх і гумор у Київській Русі / О. О. Дученко. - С .91-95
Костіна, Ю. В. Зовнішня політика США за президенства Теодора Рузвельта (1901-1909) / Ю. В. Костіна. - С .95-99
Лукашевич, Т. П. Особливості вивчення періоду нової історії в загальноосвітніх навчальних закладах / Т. П. Лукашевич. - С .99-101
Лукашевич, Т. П. Боротьба більшовицької влади з релігійними чудесами на Чернігівщині на початку 1920-х років / Т. П. Лукашевич. - С .101-104
Мазурик, В. В. Характер козацько-татарських відносин у другій половині XVI – на початку XVII ст. / В. В. Мазурик. - С .104-106
Мойсейчук, І. І. Концептуальні засади профільного навчання історії в системі шкільної освіти / І. І. Мойсейчук. - С .106-109
Моціяка, О. П. Становлення шкільного курсу історії в навчальних закладах України (з найдавніших часів до поч. ХІХ ст.) / О. П. Моціяка. - С .109-111
Моціяка, О. П. Ситуація в Хорватії у початковий період Другої світової війни (1939-1941 рр.) / О. П. Моціяка. - С .111-115
Сиволожська, К. Ю. Діяльність Ніжинського громадського банку (1872-1917 роках) / К. Ю. Сиволожська. - С .115-119
Солодка, К. Ю. Заснування Ніжинської міської думи та її діяльність у 60–90-х рр. ХІХ ст. / К. Ю. Солодка. - С .119-123
Солодовник, Н. М. Кукрецька міграція наприкінці мезоліту й початок "неолітизації" Українського Лісостепу / Н. М. Солодовник. - С .123-125
Хандога, Р. І. Дипоматичні відносини Кубані з українськими державними утвореннями у 1917–1920 рр. / Р. І. Хандога. - С .126-130
Шешеня, А. С. Організація навчального процесу у Ніжинській музичній школі в період окупації 1942-1943 рр. / А. С. Шешеня. - С .130-134
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Бутко, І. В. Експресивний потенціал онімів у поезіях В. Стуса / І. В. Бутко. - С .135-138
Доліна, І. В. Деякі структурно-семантичні особливості складних багатокомпонентних речень з сурядністю і підрядністю в художньому мовленні Павла Загребельного / І. В. Доліна. - С .138-140
Лепьошкіна, О. В. Односкладні речення як мовна домінанта ідіостилю Є. Гуцала / О. В. Лепьошкіна. - С .140-144
Примак, І. Г. Лексико-семантичні аспекти функціонування української прагмоніміки на позначення овочевих культур / І. Г. Примак. - С .144-146
Самборин, В. Л. Вербалізація концепту любов у новелі Григора Тютюнника "Три зозулі" / В. Л. Самборин. - С .146-149
Северин, О. Д. Метафора на позначення прагмонімних номінацій у сучасній українській мові / О. Д. Северин. - С .149-150
Станова, А. И. Творчество М.Булгакова в 20-е годы и место в нем повести "Собачье сердце" / А. И. Станова. - С .150-152
Стрілець, А. С. Граматична характеристика фразеологічних одиниць на позначення рис характеру людини / А. С. Стрілець. - С .152-156
Цехмістер, О. В. Фразеологічні одиниці на позначення характерних рис людини у творах Марії Матіос / О. В. Цехмістер. - С .156-159
Цибаровська, К. В. Використання звуконаслідувальних слів у творчості Ліни Костенко / К. В. Цибаровська. - С .159-162
Шоха, А. Ю. Фразеосемантичне поле "зовнішній вигляд людини" в українській мові / А. Ю. Шоха. - С .162-166
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Роганіна, О. С. Стратегії розвитку навчальної автономії в процесі вивчення іноземної мови / О. С. Роганіна. - С .167-169
Штацька, А. В. Основні аспекти впровадження матеріалів англомовних пісень у навчальний процес задля формування соціокультурної компетентності учнів середньої школи / А. В. Штацька. - С .169-171
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Бондарчук, Л. В. Педагогічні умови ефективного використання заохочення і покарання як методів виховання / Л. В. Бондарчук. - С .172-176
Богомаз, Л. В. Вивчення стану функціонування методичної роботи в ДНЗ / Л. В. Богомаз. - С .176-182
Борисенко, О. І. Закономірності та принципи педагогічного керівництва дошкільним навчальним закладом / О. І. Борисенко. - С .182-183
Боровик, Н. М. Устная публичная речь руководителей общеобразовательных учебных заведений / Н. М. Боровик. - С .183-187
Гергало, Т. Ю. Театралізована діяльність дошкільників як чинник розвитку дітей / Т. Ю. Гергало. - С .187-189
Горкавенко, А. Д. Проблема підготовки дитини до школи у сучасній дошкільній освіті / А. Д. Горкавенко. - С .189-191
Драшпуль, В. В. Психологічне благополуччя як актуальне переживання / В. В. Драшпуль. - С .191-193
Жорова, В. М. Сучасний стан дослідження гендерних особливостей розуміння щастя / В. М. Жорова. - С .193-196
Зорко, Я. Проблема класифікації дослідницьких умінь / Я. Зорко. - С .196-200
Кезля, В. С. Особистісна готовність до материнства жінок з різним рівнем агресії / В. С. Кезля. - С .200-203
Манжуровська, І. О. Сутність інноваційної педагогічної діяльності / І. О. Манжуровська. - С .203-208
Мешкова, А. В. Роль засобів наочності у процесі навчання молодших школярів / А. В. Мешкова. - С .208-211
Мусієнко, М. В. Естетичне виховання молодшого школяра на уроках літературного читання / М. В. Мусієнко. - С .211-214
Поливко, О. Проблема визначення поняття цінність у науковій думці України і за кордоном / О. Поливко. - С .214-248
Примаченко, А. М. Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку: постановка проблеми / А. М. Примаченко. - С .218-220
Прокопенко, Л. С. Чинники емоційного вигорання вчителя / Л. С. Прокопенко, А. Ю. Ромаскевич. - С .220-223
Ромаскевич, А. Ю. Маніпулятивний вплив у діловому спілкуванні освітян / А. Ю. Ромаскевич, Л. С. Прокопенко. - С .223-225
Ромаскевич, А. Ю. Організація самостійної роботи студентів ВНЗ / А. Ю. Ромаскевич. - С .225-229
Салинко, Н. М. Проблема формування здорового способу життя у дошкільній освіті / Н. М. Салинко. - С .229-231
Сокол, О. В. Розвиток творчості дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності / О. В. Сокол. - С .231-234
Старікова, Л. В. Особливості учбової мотивації сучасних підлітків / Л. В. Старікова. - С .234-238
Тетюра, Ю. М. Специфіка управління освітньою установою / Ю. М. Тетюра. - С .238-241
Чепуль, А. П. Психологічні особливості переживання батьками народження першої дитини / А. П. Чепуль. - С .241-245
ББК 74.58.268я43
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
94(477)«1941/1991»:[821.161.2-7:070.487]
Z99


    Єремєєва, К.
    "Перчити і приперчувати!": завдання радянських сатиричних видань (на прикладі журналу "Перець") [Электронный ресурс] / К. Єремєєва // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2018. - N 1. - С. 126-141 . - ISSN 0130-5247
УДК

Кл.слова (ненормовані):
радянська сатира -- преса -- гумор
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

3.
94 (100) «05/…»
Р 56


    Ричка, В. М.
    Над чим сміялися в Київській Русі [Электронный ресурс] / В. М. Ричка // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2014. - N 5. - С. 21 . - ISSN 0130-5247
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Київська Русь -- сміхова культура -- анекдот -- релігійний гумор -- ритуальний сміх
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

4.
378.001-057.87
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 21 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 311 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА
Билим, А. В. Задачі українського фольклору на уроках алгебри у 7 класі / А. В. Билим. - С .3-6
Гапон, В. М. Активізація пізнавальної діяльності як умова формування творчої компетентності учнів з фізики / В. М. Гапон. - С .6-9
Довбенко, М. С. Програмне забезпечення для створення 3D-анімації / М. С. Довбенко. - С .9-11
Зубрицька, Д. Б. Зображення чотирикутників у паралельній проекції / Д. Б. Зубрицька. - С .11-15
Іванюк, В. В. Програмна реалізація на С# розвивальної гри "Колектор" / В. В. Іванюк. - С .15-17
Коваленко, Д. А. Візуальне програмування з "GOOGLE BLOCKLY" / Д. А. Коваленко
Комісарик, А. В. Основи програмованого навчання / А. В. Комісарик. - С .20-23
Мисаковець, С. А. Постановка задачі аналізу методів архівації даних / С. А. Мисаковець. - С .23-25
Павленко, О. А. Значення теорії диференціальних рівнянь для практичних застосувань / О. А. Павленко. - С .25-26
Павленко, О. А. Методи розв’язування нелінійних диференціальних рівнянь / О. А. Павленко. - С .26-28
Пальчуківська, А. Ю. Уроки PISA для вчителів математики / А. Ю. Пальчуківська. - С .28-32
Пирковська, О. В. Задачі з параметром у сертифікаційних роботах з математики / О. В. Пирковська. - С .32-37
Ященко, Я. Ю. Критерії аналізу алгоритмів сортування / Я. Ю. Ященко. - С .42-45
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Добкевич, А. Р. Європейський парламентаризм: досвід та перспективи розвитку для України / А. Р. Добкевич. - С .45-48
Дученко, О. О. Сміх і гумор у козацьких літописах другої половини ХVII – першої половини XVIIІ століть / О. О. Дученко. - С .48-51
Лях, В. М. Реформування ринку друкованих ЗМІ в Україні: зарубіжний досвід та наслідки для комунальних медіа / В. М. Лях. - С .51-55
Пластун, О. В. Встановлення радянської влади в Кролевецькому повіті в 1919 році / О. В. Пластун. - С .55-57
Примостка (Баран), М. П. Вирощування тютюну на території Чернігівської губернії у ХІХ ст / М. П. Примостка (Баран). - С .57-61
Сохань, О. М. До питання історії Ніжинського Окружного суду (друга половина 20-х років ХХ ст.) / О. М. Сохань. - С .61-65
Шебела, В. В. Україна як об’єкт інформаційної експансії: прояви та методи протидії / В. В. Шебела. - С .68-71
Шебела, В. В. Європейський Союз та Україна в контексті сучасної інформаційної політики / В. В. Шебела. - С .71-76
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Балицька, Г. О. Порушення мовних норм у засобах масової інформації / Г. О. Балицька. - С .76-79
Бойко, Т. В. Фразеологізми як засоби вербалізації емоційних станів персонажів в ідіолекті Володимира Винниченка / Т. В. Бойко. - С .79-82
Головня, Н. В. Трансформовані фразеологічні одиниці – маркери ідіолекту Михайла Стельмаха / Н. В. Головня. - С .85-87
Даниленко, А. В. Особливості функціонування однорідних членів речення в ідіостилі І.Багряного / А. В. Даниленко. - С .87-91
Донська, Д. П. Вербалізація емоції СТРАХ засобами української фразеології / Д. П. Донська. - С .91-94
Драбинога, І. А. Назви діячів-ремісників в українській фразеології та пареміології / І. А. Драбинога. - С .94-98
Желада, Ю. В. Структурно-граматичні моделі фразеологізмів зі значенням "інтелект людини" в українській мові / Ю. В. Желада. - С .98-102
Зарванська, І. Г. Складносурядні речення з єднальною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала / І. Г. Зарванська. - С .102-106
Козловець, В. П. Прагмонімна номінація меблів у сучасній українській мові / В. П. Козловець. - С .109-112
Лотиш, Н. О. Стилістична багатобарвність старослов’янізмів у різних жанрах художньої літератури та в творчості Т. Г. Шевченка / Н. О. Лотиш. - С .118-121
Мельник, А. С. Специфіка ідіостильових особливостей вербалізованого світу емоцій Валер’яна Підмогильного / А. С. Мельник. - С .131-134
Якименко, М. М. Ергонімікон громадських організацій міста Прилук Чернігівської області в контексті соціокультурного простору / М. М. Якименко. - С .142-145
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Балін, П. П. Інтернаціональна лексика в складі сучасної німецької мови / П. П. Балін. - С .148-152
Богдан, В. А. Види та функції оцінювання підручників із німецької мови як другої іноземної мови / В. А. Богдан. - С .152-154
Вераксич, Т. В. Лексико-граматичні особливості мовлення чоловіків і жінок у медіапросторі DEUTSCHE WELLE / Т. В. Вераксич. - С .157-162
Костюк, Є. А. Труднощі вивчення англомовної лексики / Є. А. Костюк. - С .165-169
Рябуха, Т. А. Сутність інноваційних підходів у процесі навчання студентів англомовного ділового писемного спілкування / Т. А. Рябуха. - С .169-173
Шульга, Н. С. Навчання діалогічному мовленню молодших школярів / Н. С. Шульга. - С .177-181
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Антонова, О. Ю. Самостійність дитини дошкільного віку як базова якість особистості / О. Ю. Антонова. - С .181-184
Бакун, О. М. Особливості самопрезентації гендеру у віртуальній комунікації / О. М. Бакун. - С .185-187
Бандоля, А. Ю. Стресостійкість студентів університету / А. Ю. Бандоля. - С .187-189
Бандуріна, Д. Ю. Соціальний інтелект як необхідна складова готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності / Д. Ю. Бандуріна. - С .189-192
Беретеньова, А. Р. Вікові особливості розвитку навчальної мотивації у підлітковому віці / А. Р. Беретеньова. - С .192-194
Білошицька, С. В. Теоретичні засади виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку / С. В. Білошицька. - С .194-198
Бузюн, А. О. Інноваційна культура керівника як складова його управлінської культури / А. О. Бузюн. - С .198-201
Висовень, А. В. Підтримка дітей з інвалідністю та їхніх сімей в умовах інклюзивної освіти / А. В. Висовень. - С .203-206
Голован, М. Ю. Гра як інтерактивний метод профілактики підліткової наркозалежності / М. Ю. Голован. - С .206-209
Даниленко, А. В. Сутність ризикованої поведінки молоді як соціального явища / А. В. Даниленко. - С .209-211
Данько, Д. В. До проблеми вивчення впливу інтернет-спілкування на дезадаптацію підлітків / Д. В. Данько. - С .211-215
Дяченко, А. І. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності у старших дошкільників / А. І. Дяченко. - С .219-222
Євтушенко, Д. В. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери у підлітків / Д. В. Євтушенко. - С .222-224
Козел, Д. Ф. Соціальний захист дітей з інвалідністю в Україні / Д. Ф. Козел. - С .235-237
Короткіна, О. В. Додаткова освіта як простір для соціалізації дітей / О. В. Короткіна. - С .237-240
Куц, І. Ю. Шляхи формування ключових компетентностей молодших школярів / І. Ю. Куц. - С .243-250
Максименко, С. Г. Особливості соціального виховання дитини в сім’ї / С. Г. Максименко. - С .253-256
Матюха, Є. О. Специфіка вторинної соціалізації осіб похилого віку в сільській місцевості / Є. О. Матюха. - С .256-259
Медвідь, С. С. Формування толерантної поведінки підлітків в умовах шкільного середовища / С. С. Медвідь. - С .259-262
Михайліченко, К. В. Психологія жіночого образу в рекламі парфумів / К. В. Михайліченко. - С .266-268
Михайлюк, Я. В. Основні аспекти соціально-правового захисту обдарованої молоді в Україні / Я. В. Михайлюк. - С .268-270
Могильна, Ю. В. Проблема адаптації у сучасній психолого-педагогічній літературі / Ю. В. Могильна. - С .270-273
Молібог, В. В. Психологічні особливості самооцінки в підлітковому віці / В. В. Молібог. - С .273-276
Руденко, Н. Ф. Особливості соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки підлітків у закладах середньої освіти / Н. Ф. Руденко. - С .281-284
Руденко, Н. Ф. Соціально-психологічні особливості учасників булінгу в шкільному середовищі / Н. Ф. Руденко. - С .284-289
Сокоринська, М. Ю. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період / М. Ю. Сокоринська. - С .289-290
Хилько, Ю. М. Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю у літній період / Ю. М. Хилько. - С .290-295
Шинкаренко, І. В. Духовність і ціннісні орієнтації молоді / І. В. Шинкаренко. - С .297-300
Юрченко, Л. А. Музичний фольклор як засіб розвитку почуття ритму в дітей дошкільного віку / Л. А. Юрченко. - С .300-304
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Булавенко, О. Ю. Фольклорний танець та його вплив на розвиток особистості / О. Ю. Булавенко. - С .304-307
УДК
ББК 74.58.268я43

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
94(059)
І-77


   
    Історичний альманах [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів історико-юридичного факультету. Вип. 12 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Є. М. Страшко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 96 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
Капленко, Н. В. Спонукальні мотиви та зміст покарання деревлян княгинею Ольгою: літописні сюжети і науковий аналіз / Н. В. Капленко. - С .4-9
Чаплай, С. О. Історичні практики політичних убивств у середовищі києво-руської князівської еліти (кінець IX – наприкінці XI ст.) / С. О. Чаплай. - С .9-21
Карпенко, А. А. Правовий статус жінки у Київській Русі: джерельний аналіз / А. А. Карпенко. - С .21-26
Демченко, В. О. Україно-російські взаємовідносини у наукових дослідженнях Пантелеймона Куліша / В. О. Демченко. - С .26-31
Коваленко, А. М. Джерела вивчення історичної антропометричної науки / А. М. Коваленко. - С .31-35
Примостка, М. П. Тютюносійні господарства Ніжинського повіту в ХІХ ст. / М. П. Примостка. - С .35-41
Максименко, П. І. Л. Є. Кеніг: шлях від робітника до мільйонера / П. І. Максименко. - С .41-48
Пластун, О. В. Відновлення більшовицької влади на Кролевеччині у 1919 р. / О. В. Пластун. - С .48-54
Сохань, О. М. Історія діяльності Ніжинського Окружного Дисциплінарного Суду в 1926 – 1928 рр.: бюрократичне маніпулювання чи правова необхідність? / О. М. Сохань. - С .54-61
Яременко, Б. М. Система нацистської пропаганди в Україні (1941–1943 роки) / Б. М. Яременко. - С .61-66
Чаленко, А. В. Жінки у навчально-виховному процесі Ніжинської вищої школи (1945 – поч. 60-х рр.) / А. В. Чаленко. - С .66-75
Чайка, М. М. Дорогою життя Миколи Куриленка / М. М. Чайка. - С .75-79
Козачук, М. І. Розвиток дитячого туризму в Палаці дітей та юнацтва Соломянського району Києва у 2000–2018 рр. / М. І. Козачук. - С .79-85
Дученко, О. О. Сміх і гумор: теоретичний аспект / О. О. Дученко. - С .85-89
Луценко, В. В. Гендерна рівність: теоретичні пошуки в сучасному історіописанні / В. В. Луценко. - С .89-95
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Кафедра історії України та політології
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Страшко, Євгенія Матвіївна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Ролік, A. В.
    Проблема людської ідентичності у творах М. Гоголя [Электронный ресурс] / A.В.Ролік, Є.О.Плотніков // Література та культура Полісся. - 2023. - 23f. - С. 332-346
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
Гоголь, творчість, гумор, сміх, гротеск, комедія, реалістичні елементи, світосприйняття, пошук, ідентичність
Анотація: У монографії Андреаса Ларсона «Гоголь і проблема людської ідентичності» акцентується, що проблема людської ідентичності червоною ниткою проходить через всю творчість Гоголя і що в художніх творах Гоголя його погляди на життя завуальовані і можуть бути прочитані лише в широкому контексті. Гоголь, підкреслює А. Ларсон, який з самих ранніх років шукав справу, що могла б принести користь людям, успіхом «Вечорів на хуторі біля Диканьки» проявив свій комічний талант. З тих пір він вважався комічним автором. У той час Гоголь ще думав, що його фантастичні світи повинні були здаватися читачам комічними з тих самих причин, через які вони здавалися такими йому самому. Лише після того, як реакція публіки на комедію «Ревізор» показала, що навіть його друзі реагували на цей твір інакше, ніж він передбачав, Гоголь почав сумніватися в силі сміху. Від того моменту він ставав все більше і більше дидактичним. Гоголь сподівався, що «Ревізор» здійснить на людей більший вплив, аніж написані ним повісті, оскільки розглядав театр засобом масового впливу. У чудернацькому світі комедії, який ґрунтується на неправильній ідентифікації дійових осіб, Гоголь чітко визначає сміх як єдиний позитивний персонаж в п’єсі. У цьому полягає його теорія дидактичного ефекту комічного гротеску. Лише за допомогою сміху читач може звільнитися від гротеску, відійти вбік і розірвати його пута. Гоголь наділив своїх персонажів такими рисами, шо вони, всупереч тотальній відсутності позитивних якостей, були схожими на реальних людей. Тим самим він сподівався, що публіка зможе ідентифікувати себе з цими персонажами і, розриваючи пута гротеску, позбудеться своїх власних недоліків та пороків, своєї власної низькопробності. Його помилка, на думку А. Ларсона, полягала в тому, що переважна більшість публіки мала абсолютно іншу вихідну точку зору в питаннях світосприйняття, аніж Гоголь.
Гоголь визначав сюжет своєї творчості як «душа людини», при цьому, стверджує німецький дослідник, він не знав достеменно ні своєї власної особистості, ні тим більше ідеальної особистості людини. Він почав послідовно підсилювати реалістичні дидактичні елементи в своїх творах, щоб таким чином примусити читача прийняти авторську точку зору. Таким чином, за словами А. Ларсона, він зґвалтував сам себе.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Плотніков, Є.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 42917
Кількість відвідувачів 882
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя