Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (415)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=пізнання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 114 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.10 грн.
    Зміст:
Харьківська, А. А. Якість освіти в контексті європейського вибору України / А. А. Харьківська. - С .5-9
Дворник, Ю. Ф. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства / Ю. Ф. Дворник. - С .10-15
Плотников, С. А. Цель и важнейшие принципы православной педагогики / С. А. Плотников. - С .15-30
Дмитренко, В. В. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості / В. В. Дмитренко. - С .21-24
Пата, Л. П. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем / Л. П. Пата. - С .25-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення / О. В. Євсєєва. - С .32-35
Помігуєва, Лариса Петрівна. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови / Л. П. Помігієва. - С .36-38
Гулецька, Я. Г. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов / Я. Г. Гулецька. - С .39-41
Лотиш, А. І. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД / А. І. Лотиш. - С .42-44
Селюнін, С. М. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .45-47
Киричок, І. І. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. - С .48-51
Бутурлим, Т. І. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників) / Т. І. Бутурлим. - С .52-55
Деркач, Ю. В. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій / Ю. В. Деркач. - С .56-59
Сливко, С. А. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців / С. А. Сливко. - С .64-66
Лукашова, Н. І. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .67-72
Федорина, Н. І. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей / Н. І. Федорина. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти / В. В. Ревенчук. - С .77-79
Романюк, Ю. В. Формування у студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .80-84
Кукса, Б. В. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови / Б. В. Кукса. - С .85-88
Грона, Наталія Вікторівна. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи / Н. В. Грона. - С .89-91
Шугалій, Н. Є. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .92-95
Лісковацька, Х. М. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна / Х. М. Лісковацька. - С .96-99
Дубровська, Л. О. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .100-102
Сташевська, І. О. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху / І. О. Сташевська. - С .103-107
Михайленко, О. В. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні / О. В. Михайленко. - С .108-112
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: освіта в Україні
   Навчання--методи--форми--засоби

   викладання хімії

   Трудове виховання учнів

   Юридична освіта--розвиток--Україна

   Музичне виховання--методика

   Засоби Multimedia

   Виховання--підлітки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 229 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 65.17 грн.
    Зміст:
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська) / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-13
Балахадзе, Лариса Анатоліївна. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема / Л. А. Балахадзе. - С .14-18
Барило, Олена Андріївна. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ) / О. А. Барило. - С .19-25
Беспарточна, Олена Іванівна. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації / О. І. Беспарточна. - С .26-29
Васьківська, Галина Олексіївна. Роль і значенн методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи / Г. О. Васьківська. - С .30-35
Жижко, Олена Анатоліївна. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих / О. А. Жижко. - С .36-40
Коляденко, Світлана Миколаївна. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій / С. М. Коляденко. - С .41-45
Конончук, Антоніна Іванівна. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків / А. І. Конончук. - С .46-51
Ордановська, Олександра Ігорівна. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи / О. І. Ордановська. - С .52-55
Панченко, Світлана Петрівна. Проблема організації соціально-виховного середовища школи / С. П. Панченко. - С .56-60
Пархоменко, Олександр Миколайович. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога / О. М. Пархоменко. - С .61-65
Пащенко, Ольга Василівна. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці / О. В. Пащенко. - С .66-69
Петрунько, Ольга Володимирівна. Рефлексивне управління освітніми інноваціями / О. В. Петрунько. - С .70-75
Суятинова, Катерина Євгеніївна. Організаційні форми передшкільної освіти / К. Є. Суятинова. - С .76-79
Федоренко, Світлана Вікторівна. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура" / С. В. Федоренко. - С .80-83
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку / С. В. Чередніченко. - С .84-87
Гриценок, Інна Антонівна. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти / І. А. Гриценок. - С .88-92
Грищенко, Світлана Владиславівна. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів / С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. - С .93-97
Дубровська, Лариса Олександрівна. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .98-101
Зимівець, Наталія Володимирівна. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності / Н. В. Зимівець. - С .102-106
Канішевська, Любов Вікторівна. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності / Л. В. Канішевська. - С .107-112
Ковнер, Віра Володимирівна. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників / В. В. Ковнер. - С .113-116
Науменко, Тетяна Сергіївна. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання / Т. С. Науменко. - С .117-121
Олефіренко, Надія Василівна. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів / Н. В. Олефіренко. - С .122-128
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності / Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. - С .129-133
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку / Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. - С .134-140
Сорока, Ольга Вікторівна. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами / О. В. Сорока. - С .141-146
Тарасенко, Андрій Васильович. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом / А. В. Тарасенко. - С .147-150
Хоменко, Дмитро Олександрович. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців / Д. О. Хоменко. - С .151-154
Біденко, Лариса Валентинівна. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови / Л. В. Біденко. - С .155-158
Бондаренко, Зоя Петрівна. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення / З. П. Бондаренко. - С .159-163
Голубенко, Тетяна Олександрівна. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку / Т. О. Голубенко. - С .164-168
Зінченко, Тетяна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах / Т. В. Зінченко. - С .169-172
Карпова, Світлана Миколаївна. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів / С. М. Карпова. - С .173-176
Котикова, Олена Михайлівна. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів / О. М. Котикова. - С .177-183
Кочубей, Наталія Василівна. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст / Н. В. Кочубей. - С .184-187
Маркова, Наталія Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників / Н. В. Маркова. - С .188-191
Мартинова, Наталя Степанівна. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму / Н. С. Мартинова. - С .192-197
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .198-201
Демченко, Наталія Михайлівна. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917) / Н. М. Демченко. - С .202-205
Коваль, Тамара Іванівна. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання / Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. - С .206-212
Олійник, Марія Іванівна. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ / М. І. Олійник. - С .213-219
Сливка, Валентина Петрівна. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .220-222
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .223-227
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціальна робота

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційні процеси

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   позаурочна діяльність

   Екологічне виховання--дошкільники

   Музикотерапія

   Військово-патріотичне виховання--студенти

   Сербія--освіта
    Румунія--освіта

    США--освіта

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
78(075.3)
Щ 61


    Щербініна, Ольга Миколаївна.
    Пізнання музичного стилю: теорія, методика, практика [Електронний ресурс] : електронний навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. М. Щербініна, М. А. Щербінін ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Доступ до повнотекстової версії лише на диску та в архіві повнотекстових документів (відділ інформаційних технологій бібліотеки). - ISBN 978-617-527-113-1 : Б. ц.
ББК 85.31я73
РУБ 78(075.3)
Рубрики: Музичне мистецтво
   Музичний стиль--підручники та посібники для ВНЗ

   Музично-виконавська діяльність--підручники та посібники для ВНЗ

Анотація: У посібнику науково обгрунтовуються закономірності осягнення музичних явищ крізь призму стильового феномену. Мета посібника- допомогти майбутньому музиканту-педагогу опанувати концептуальні засади стильового підходу та способи їх реалізації у площині навчально-медагогічного процесу. Для студентів, магістрів та викладачів мистецьких факультетів вищих навчальних закладів, а також вчителів музичних та загальнооосвітніх шкіл. Посібник виконано мовою HTML, що передбачає використання таких Інтернет-браузерів як Google-Chrome, Opera, Mozilla Firefox.


Дод.точки доступу:
Щербінін, Микола Андрійович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Абабілова, Наталія Миколаївна. Переклад фразеологічних одиниць з соматичним компонентом як перекладацька проблема / Н. М. Абабілова. - С .7-12
Білас, Андрій Андрійович. Відтворення прагматичних особливостей розмовного компоненту сучасного французького художнього дискурсу / А. А. Білас. - С .13-18
Возненко, Наталя В’ячеславівна. Особливості перекладу драматичних творів / Н. В. Возненко. - С .19-24
Володина, Татьяна Святославовна. Процесс семантической деривации и его отражение в переводе лингвистических терминов (на материале немецкого и английского языка) / Т. С. Володина. - С .25-30
Гончаренко, Людмила Олексіївна. Дискусійні проблеми процесу перекладу / Л. О. Гончаренко. - С .31-34
Данік, Лада Володимирівна. Адекватність відтворення ідіостилю: кореляція стилів перекладача і автора при перекладі фразеологічного рівня тексту / Л. В. Данік, К. В. Година-Арюпіна. - С .35-41
Дуднік, Ганна Сергіївна. Оcобливості перекладу англійських компаративних фразеологізмів українською мовою / Г. С. Дуднік. - С .41-44
Жужгина-Аллахвердян, Тамара Николаевна. Архаизмы в “античной” поэзии Джона Китса: перевод и трансформации / Т. Н. Жужгина-Аллахвердян. - С .45-50
Здражко, Аліна Євгенівна. Перекладацький доробок херсонського тлумача творів дитячої літератури А. Євси / А. Є. Здражко. - С .51-54
Лалаян, Наталія Степанівна. Антропоніми у німецькому перекладі драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня” / Н. С. Лалаян. - С .55-58
Мазур, Олена Вікторівна. Критичний погляд на переклад як фах у системі української освіти / О. В. Мазур. - С .59-64
Марченкова, Ілона Юріївна. Неадекватність адекватних засобів перекладу / І. Ю. Марченкова. - С .65-68
Муратова, Валерія Факімівна. Феномен ідіолекту та проблема його перекладу / В. Ф. Муратова. - С .69-72
Ніколащенко, Юлія Андріївна. Стилістичні особливості новели Георга Бюхнера “Ленц” та їх збереження в перекладі / Ю. А. Ніколащенко. - С .73-75
Поворознюк, Роксолана Владиславівна. Квалітативне спостереження в методології досліджень медичного перекладу / Р. В. Поворознюк. - С .76-81
Свиридов, Олександр Федорович. Особливості перекладу неологізмів соціокультурного середовища у романі Вільяма Гібсона “Нейромант” / О. Ф. Свиридов. - С .82-85
Чепурна, Зінаїда Василівна. Функціонування фразеологічних одиниць у німецькомовній періодиці в перекладацькому аспекті / З. В. Чепурна, Г. Л. Лисенко. - С .86-88
Четова, Наталія Йосипівна. Відтворення мовностилістичних особливостей "Енеїди" І. Котляревського в англомовних перекладах / Н. Й. Четова, І. М. Кохановська. - С .89-94
Шеремета, Катерина Юріївна. Англомовний заголовок: перекладацький аспект / К. Ю. Шеремета. - С .95-98
СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ
Богдан, Юлія Броніславівна. Використання аутентичних коміксів у навчанні німецькій мові / Ю. Б. Богдан. - С .99-103
Бранецька, Марина Сергіївна. Особливості навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів вищих технічних навчальних закладів / М. С. Бранецька. - С .104-108
Вовк, Олена Іванівна. Архітектура когніції: формування ментального тезаурусу суб’єктів пізнання / О. І. Вовк. - С .109-112
Голованова, Наталья Петровна. Использование информационных технологий при дистанционном обучении профессиональному иностранному языку / Н. П. Голованова. - С .113-119
Голтвяниця, Надія Юріївна. Друга іноземна мова – допомога чи камінь спотикання? / Н. Ю. Голтвяниця, О. М. Хавкіна. - С .120-124
Голуб, Олена Михайлівна. Підвищення рівня загальнолінгвістичної компетенції студентів-філологів у курсі історії іноземної мови / О. М. Голуб, О. О. Дубовик. - С .125-129
Гончарова-Ильина, Татьяна Александровна. К вопросу об особенностях обучения взрослых иностранному языку / Т. А. Гончарова-Ильина. - С .130-134
Дем’яненко, Ольга Евгенівна. Полікультурний підхід до професійно-орієнтованого навчання в умовах глобалізації вищої освіти / О. Є. Дем’яненко. - С .135-139
Дубцова, Ольга Вячеславівна. Несформованість / незбіжність концептуальних структур онтологічних знань комунікантів як перешкода на шляху досягнення взаєморозуміння в межах навчального процесу (на матеріалі американського кінодискурсу) / О. В. Дубцова. - С .140-146
Минаева, Ирина Ромазановна. Новые сетевые технологии при обучении иностранному языку в условиях глобализации / И. Р. Минаева. - С .147-150
Михайлова, Ірина Василівна. Рефлексивні методи автономного навчання німецької мови у вищій школі / І. В. Михайлова. - С .151-155
Мороз, Тетяна Олександрівна. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. О. Мороз. - С .156-159
Приходько, Олена Олександрівна. Формування граматичної компетенції у процесі навчання англійської мови у технічному ВНЗ / О. О. Приходько. - С .160-165
Сав’юк, Анна Миколаївна. Використання змішаної форми навчання під час вивчення англійського словотворення у вищих навчальних закладах / А. М. Сав’юк. - С .166-169
Статкевич, Елена Казимировна. Формированиe навыков письменного общения в деловой сфере / Е. К. Статкевич. - С .170-173
Тоцька, Наталія Леонідівна. Навчальний переклад як розвиток професійного мовлення студентів ВНЗ / Н. Л. Тоцька. - С .174-177
Fomenko, N. S. Introducing Problem – Based Learning into ESP Context / N. S. Fomenko. - С .178-181
Черноватий, Леонід Миколайович. Проблеми контролю усного навчального перекладу з аркуша майбутніх філологів / Л. М. Черноватий. - С .182-188
Шевченко, Ірина Вікторівна. Навчання діалогічного мовлення в умовах змішаної форми навчання на факультетах іноземних мов вищих навчальних закладів України / І. В. Шевченко. - С .189-193
Шиян, Тетяна Володимирівна. Міжкультурна комунікація у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням у вищому навчальному закладі / Т. В. Шиян. - С .194-197
Якушенко, Инна Александровна. Применение учебных интернет-ресурсов при обучении иностранному языку студентов-менеджеров в техническом вузе / И. А. Якушенко. - С .198-201
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Викладання іноземної мови в ВНЗ
   Англійська мова--переклад

   Німецька мова--переклад

   Мовознавство--переклад

Кл.слова (ненормовані):
переклад драматичних творів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 304 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Головня, Владислава Олександрівна. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків / В. О. Головня. - С .8-14
Гуцан, Леся Андріївна. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання / Л. А. Гуцан. - С .15-20
Ївженко, Юрій Васильович. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів / Ю. В. Ївженко. - С .21-26
Козубовський, Ростислав Володимирович. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх / Р. В. Козубовський. - С .27-31
Козубцов, Игорь Николаевич. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура” : обзор научных публикаций / И. Н. Козубцов. - С .32-38
Коргуник, Юлія Василівна. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні / Ю. В. Коргуник. - С .39-42
Лісовець, Олег Васильович. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості / О. В. Лісовець. - С .43-47
Ніколаєску, Інна Олександрівна. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін / І. О. Ніколаєску. - С .48-52
Овчаренко, Ольга Василівна. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості / О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. - С .53-58
Петрочко, Жанна Василівна. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі / Ж. В. Петрочко. - С .59-63
Пєтушкова, Лариса Антонівна. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом / Л. А. Пєтушкова. - С .64-69
Розвадовська, Тетяна Вікторівна. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога / Т. В. Розвадовська. - С .70-74
Савченко, Тетяна Олександрівна. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Савченко. - С .75-80
Сидорчук, Марина Степанівна. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам / М. С. Сидорчук. - С .81-84
Сойма, Наталія Дмитрівна. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації / Н. Д. Сойма. - С .85-90
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб) / С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. - С .91-95
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Атрощенко, Тетяна Олександрівна. Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти / Т. О. Атрощенко. - С .96-101
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .102-106
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху / Т. І. Бутурлим. - С .107-112
Ворона, Наталья Александровна. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины / Н. А. Ворона. - С .113-118
Жданович, Юлія Миколаївна. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців / Ю. М. Жданович. - С .119-123
Качалова, Тетяна Василівна. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі / Т. В. Качалова. - С .124-127
Киричок, Інна Іванівна. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників / І. І. Киричок. - С .128-133
Коляденко, Світлана Миколаївна. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ / С. М. Коляденко. - С .134-139
Кузів, Марія Зіновіївна. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні / М. З. Кузів. - С .140-146
Мисак, Богдан Павлович. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни / Б. П. Мисак. - С .147-151
Повідайчик, Оксана Степанівна. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників / О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. - С .152-156
Шевчук, Марина Олександрівна. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .157-161
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку / О. Д. Вєтрова. - С .162-166
Гуренко, Ольга Іванівна. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко. - С .167-172
Денисюк, Олена Миколаївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю / О. М. Денисюк. - С .173-177
Зінченко, Тетяна Василівна. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі / Т. В. Зінченко. - С .178-182
Конончук, Антоніна Іванівна. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери / А. І. Конончук. - С .183-187
Костіна, Валентина Вікторівна. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді / В. В. Костіна. - С .188-194
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь / Ю. Г. Новгородська. - С .195-199
Носова, Крістіана Вагіфівна. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів / К. В. Носова. - С .200-203
Останіна, Ніна Степанівна. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу / Н. С. Останіна. - С .204-208
Падалка, Ольга Іванівна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу / О. І. Падалка. - С .209-213
Пахомова, Лідія Валеріївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії / Л. В. Пахомова. - С .214-218
Сайко, Наталія Олександрівна. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі / Н. О. Сайко. - С .219-223
Струтинська, Тетяна Романівна. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури / Т. Р. Струтинська. - С .224-229
Сурсаєва, Інна Станіславівна. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах / І. С. Сурсаєва. - С .230-234
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Байбакова, Ольга Олександрівна. Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США / О. О. Байбакова. - С .235-239
Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття) / В. В. Безлюдна. - С .240-243
Белан, Владислав Юрійович. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства / В. Ю. Белан. - С .244-247
Борисюк, Світлана Олексіївна. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі / С. О. Борисюк, Г. Бейгер. - С .248-253
Кияниця, Зінаїда Петрівна. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні / З. П. Кияниця. - С .254-263
Павлик, Надія Павлівна. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти / Н. П. Павлик. - С .264-273
Попович, Ірина Євгенівна. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії / І. Є. Попович. - С .274-279
Школяр, Лілія Володимирівна. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції / Л. В. Школяр. - С .280-285
РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ
Березівська, Лариса Дмитрівна. Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920) / Л. Д. Березівська. - С .286-290
Дяков, Інна Володимирівна. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової / І. В. Дяков. - С .291-295
Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності / Є. І. Коваленко. - С .296-300
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
Шифр: УПЖ-2/2017/4
   Журнал

Український педагогічний журнал [Електронний ресурс]. - Київ : Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2014 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 4 . - Электрон. текстовые дан.
Зміст:
Глушко, Оксана Зіновіївна. Європейський вектор освітніх реформ в Україні / О. З. Глушко. - С.5-11
Мезенцева, Олена Іванівна. Міжнародні чинники розвитку загальної середньої освіти в Україні / О. І. Мезенцева. - С.18-26
Оніщук, Ірина Ігорівна. Формування навичок іншомовного спілкування на основі сучасних підходів до іншомовної освіти у вищих навчальних закладах України / І. І. Оніщук. - С.27-33
Топузов, Олег Михайлович. Організаційні механізми управління закладами освіти: методології та теоретичні засади / О. М. Топузов, Л. М. Калініна. - С.34-44
Смагін, Ігор Іванович. Еволюція методичних підходів до роботи з хронологією в процесі навчання історії / І. І. Смагін. - С.45-51
Гораш, Катерина Вікторівна. Комплексний підхід до прогнозування розвитку повної загальної середньої освіти / К. В. Гораш. - С.52-59
Малієнко, Юлія Борисівна. Теорія і практика компетентнісного навчання всесвітньої історії у 7 класі / Ю. Б. Малієнко. - С.60-66
Кришмарел, Вікторія Юріївна. Релігійна культура як складник історії України: основні поняття / В. Ю. Кришмарел. - С.67-75
Кушнір, Юля Володимирівна. Теоретичні основи психоаналітичної педагогіки в умовах сучасного виховання / Ю. В. Кушнір. - С.76-80
Ситар, Іванна Валеріївна. Розвиток наукового управління ЗНЗ та його структурні методологічні складники / І. В. Ситар. - С.81-87
Удовиченко, Ірина Віталіївна. Особливості формування базових і предметних компетентностей учнів старших класів загальноосвітньої школи у процесі навчання географії / І. В. Удовиченко. - С.88-96
Надтока, Олександр Федорович. Методичне значення географічної карти / О. Ф. Надтока. - С.97-102
Шуневич, Оксана Михайлівна. Шляхи формування медіаграмотності в процесі навчання учнів української мови / О. М. Шуневич. - С.103-110
Сіліванова, Ілона Миколаївна. Законодавча підтримка академічної мобільності студентів в Україні / І. М. Сіліванова. - С.111-118
Пузіков, Дмитро Олегович. Теоретична модель прогнозування розвитку загальної середньої освіти / Д. О. Пузіков. - С.128-137
Смагіна, Таїса Миколаївна. Діалогова платформа як засіб реалізації компетентнісного уроку / Т. М. Смагіна. - С.138-144
Ковальчук, Тарас Ігорович. Квест-екскурсія як форма активного пізнання світу учнями і студентами / Т. І. Ковальчук. - С.159-161
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ковальчук, Тарас Ігорович.
    Квест-екскурсія як форма активного пізнання світу учнями і студентами [Электронный ресурс] / Т. І. Ковальчук. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 4. - С. 159-161
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.922.27:301.15
С 31


    Сенчук, Оксана.
    Розвиток особистості та її життєстійкість у контексті подружніх стосунків [Электронный ресурс] / О. Сенчук. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2013. - N 4. - С. 10
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
особистісна зрілість -- пізнання себе -- шлюб -- життєстійкість -- подружні стосунки
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: У313005/2013/6
   Журнал

Український історичний журнал [Електронний ресурс] : Науковий журнал/ НАН України; Інститут історії України; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса. - Київ : Редакція "УІЖ", 1957 - . - ISSN 0130-5247. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 6
Зміст:
Віднянський, С. В. Національні історії в метанаративі процесу ґлобалізації: з європейського досвіду / С. В. Віднянський, А. Ю. Мартинов. - С.4-17
Кульчицький, С. В. Український Голодомор у контексті сталінської «революції згори» / С. В. Кульчицький. - С.18-44
Папакін, Г. В. Неопубліковані сталінські директиви листопада 1932 р.: Кремль і «чорна дошка» / Г. В. Папакін. - С.45-57
Котляр, М. Ф. До проблеми настання феодальних відносин у східнослов’янському світі / М. Ф. Котляр. - С.58-71
Ульяновський, В. І. Велика передсмертна молитва князя Іллі Острозького: форми і прояви релігійності та есхатологічні мотиви / В. І. Ульяновський. - С.72-91
Шандра, В. С. Долання кадрового дефіциту під час ліберальних реформ 1860–1870-х рр.: особливості українських ґуберній Російської імперії / В. С. Шандра. - С.92-111
Гаухман, М. В. «Справа Бейліса» (1911–1913 рр.): версії сучасників і причини фабрикації (до сторіччя судового процесу) / М. В. Гаухман. - С.112-128
Вялова, Ю. В. До характеристики українознавчої спадщини Л.Василевського (1870–1936 рр.) / Ю. В. Вялова. - С.129-146
Пилявець, Ю. Г. Виправно-трудові табори та колонії на території УРСР в умовах голоду 1946–1947 рр. / Ю. Г. Пилявець, Р. І. Пилявець. - С.147-161
Годлевська, В. Ю. Модернізація системи соціального забезпечення в Іспанії в період консолідації демократичного режиму (1980–1990-ті рр.) / В. Ю. Годлевська. - С.162-171
Петрова, Ю. І. Київський список «Подорожі патріарха Макарія» / Ю. І. Петрова. - С.172-181
До історії родини Максима Кривоноса. - С.182-185
Штрихи до біографії Миколи Костомарова та його родини. - С.186-193
Пиріг, Р. Я. Україна ХІХ – початку ХХІ ст.: цивілізаційний контекст пізнання : кн. II / Р. Я. Пиріг. - С.194-201
Рубльов, О. С. Основні засади «теорії боротьби двох культур»: проблеми російсько-українського минулого і сучасність / О. С. Рубльов. - С.202-206
Гуржій, О. І. Валентин Отамановський – революціонер, вчений, організатор науки / О. І. Гуржій. - С.207-209
Якубова, Л. Д. VI Міжнародна наукова конференція «Історія сталінізму: Радянські нації та національна політика в 1920–1950-х рр.» / Л. Д. Якубова. - С.210-218
Литвин, М. Р. Всеукраїнська наукова конференція «Волинська трагедія: через історію до порозуміння» / М. Р. Литвин, Л. І. Хахула. - С.219-222
Склокін, В. В. Міжнародна наукова конференція «Історія історіографії і методологія історії в Польщі та Україні: традиції і сучасність» / В. В. Склокін. - С.223-224
Лаас, Н. О. VІІІ літня школа Європейського товариства історичної економіки / Н. О. Лаас. - С.225-228Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Пиріг, Р. Я.
    Україна ХІХ – початку ХХІ ст.: цивілізаційний контекст пізнання [Электронный ресурс] : кн. II / Р. Я. Пиріг // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2013. - N 6. - С. 194-201
Рец. на кн. : Україна ХІХ – початку ХХІ ст.: цивілізаційний контекст пізнання : кн. II
. - ISSN 0130-5247
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 57593
Кількість відвідувачів 1044
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя