Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3157)Рідкісна книга (40)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (119)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління<.>
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
33(075.3)
Ж 85


    Жук, Анатолій Васильович.
    Менеджмент [Электронный ресурс] : тексти лекцій : навчальний посібник / А. В. Жук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 186 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Бібліогр. в кінці розд. - Б. ц.
ББК 65.290-2я73
РУБ 33(075.3)
Рубрики: Менеджмент--підручники та посібники для ВНЗ
   Керівництво--стилі

   Управлінські рішення

   Лідерство в організації

   Комунікація

   Планування--підприємства

   Бізнес - план

   Менеджери

   підприємці

   Менеджмент--функції

   Мотивація--Менеджмент

   Управління стресами

   Конфлікти--розв’язання

   Стреси--зняття

   Етика у менеджменті

Анотація: У навчальному посібнику "Менеджмент: тексти лекцій" висвітлено фундаментальні засади менеджменту. У ньому послідовно розглядаються всі аспекти менеджменту, а саме: сутність та значення менеджменту, етапи розвитку менеджменту, організація як об’єкт управління, функції та методи менеджменту, процес прийняття управлінських рішень, інформації та комунікації, керівництво та лідерство, управління конфліктами та стресами, організаційні зміни та ефективності менеджменту. Навчальний посібник призначений для студентів, які вивчають навчальну дисципліну "Менеджмент" за вибором.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

2.
33(075.3)
Ж 85


    Жук, Анатолій Васильович.
    Основи менеджменту [Электронный ресурс] : Конспект лекцій [для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальностями "Соціальна інформатика", "Психологія" "Математика та основи економіки"] / А. В. Жук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 216 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
    Зміст:
Сутність, роль та методологічні основи менеджменту . - С .5-14
Закони, закономірності та принципи менеджменту . - С .16-21
Історія розвитку науки про управління . - С .22-37
Організації як об’єкти управління . - С .38-51
Планування як загальна функція менеджменту . - С .52-70
Організація діяльності як загальна функція менеджменту . - С .71-84
Мотивація як загальна функція менеджменту . - С .85-98
Контролювання як загальна функція менеджменту . - С .99-108
Методи менеджменту . - С .109-124
Управлінські рішення . - С .125-140
Інформація і комунікація у менеджменті . - С .141-156
Керівництво та лідерство в організації . - С .157-171
Управління конфліктами та стресами . - С .172-189
Відповідальність та етика у менеджменті . - С .190-204
Організаційні зміни та ефективність менеджменту . - С .205-213
ББК 65.290-2я73
РУБ 33(075.3)
Рубрики: Менеджмент--підручники та посібники для ВНЗ
   Менеджери

   підприємці

   Методи дослідження--менеджмент

   Менеджмент--історія

   Менеджмент--функції

   Мотивація--Менеджмент

   Управлінські рішення

   керівництво в орагнізації

   Лідерство в організації

   Управління конфліктами

   Управління стресами

   Конфлікти--розв’язання

   Стреси--зняття

   Етика у менеджменті

Кл.слова (ненормовані):
рівні управління
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

3.
371(075.3)
Л 63


    Лісовець, Олег Васильович.
    Нормативне забезпечення діяльності закладів соціальної сфери [Электронный ресурс] : навчальний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / О. В. Лісовець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 99 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 74.6я73 + 65.9(4Укр)272я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Соціальна робота--нормативні матеріали
   соціально-педагогічна робота--нормативне забезпечення

   Соціальна сфера--Державне управління

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

4.
371(075.3)
Л 63


    Лісовець, Олег Васильович.
    Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності соціального педагога та практичного психолога [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. В. Лісовець, О. В. Сватенков ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 104 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
    Зміст:
Роль і місце інформаційних технологій у сучасній соціальній сфері . - С .6-13
Математичні методи й інформаційні технології в психолого-педагогічних дослідженнях . - С .14-24
Комп’ютерна психодіагностика . - С .25-28
Технологія створення і використання баз даних Microsoft Access у діяльності соціального педагога . - С .29-35
Технологія створення і проведення мультимедійних презентацій . - С .36-42
Технологія комп’ютерної обробки аудіофайлв . - С .43-48
Технологія комп’ютерної обробки відеофайлв . - С .49-53
Інтернет-технології у практичній діяльності соціального педагога та практичного психолога . - С .54-59
Форми комунікації в мережі Інтернет . - С .60-69
Використання ресурсів мережі Інтернет у науковій роботі соціального педагога та практичного психолога . - С .70-74
Методика створення та управління сайтом . - С .75-87
Веб-сайт: поняття, історія виникнення, класифікація . - С .75-76
ББК 74.6я73 + 88.492я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Інформаційні технології навчання
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Сватенков, Олександр Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формівання в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна к контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творв / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття ріних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експерементальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Наталія Вікторівна. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до прфесійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осаволюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.


   
    Дошкільна освіта в умовах інтеграції: історія, проблеми, перспективи [Электронный ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21–22 жовтня 2010 року / [За заг. ред. Ю. Г. Новгородської, Н. П. Пихтіної] ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти, Управління освіти Ніжинської міської ради. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 115 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Новгородська, Юлія Григорівна; Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут проблем виховання АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра дошкільної освіти; Управління освіти Ніжинської міської ради
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.


    Павлюк, О. А.
    Свято в школі [Электронный ресурс] : Методичний посібник / О. А. Павлюк, В. І. Драчук ; Управління освіти Ніжинської міської ради, Ніжинський методичний кабінет. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 120 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Бібліогр.: с. 116-117. - Б. ц.
    Зміст:
The Parade of Seasons" . - С .7-33
Familiar and unfamiliar Britrain" . - С .33-44
The National Bard of Ukraine . - С .44-59
The tea ceremony . - С .59-66
Saint Valentine’s Day . - С .66-73
My native town . - С .73-78
The excursion about our school . - С .78-85
In the world of fairy-tales . - С .85-97
Mother’s Day . - С .97-110
Travelling through the history of London" . - С .110-116
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--позакласні заходи
   Викладання англійської мови в школі

Анотація: Методичний посібник з досвіду роботи вчителів ЗРЗ І–ІІІ ступенів №9 містить матеріали для проведення позакласної роботи з англійської мови в загальноосвітніх навчальних закладах. Посібник розрахований на вчителів англійської мови. Буде корисним для студентів філологічного відділення (іноземна філологія педагогічних вузів).
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Драчук, В. І.; Управління освіти Ніжинської міської радиНіжинський методичний кабінет
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 218 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 53.33 грн.
    Зміст:
Поліщук, Юрій Йосипович. Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму / Ю. Й. Поліщук. - С .7-10
Плахотнік, Ольга Василівна. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування рофесійної культури фахівця / О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. - С .11-14
Богданова, Інна Михайлівна. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження / І. М. Богданова, О. С. Юрчик. - С .15-17
Міцик, Людмила Іванівна. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності / Л. І. Міцик. - С .18-21
Петрович, Валерій Степанович. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді / В. С. Петрович. - С .22-26
Лукасєвич, Агнешка. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі / А. Лукасєвич. - С .27-30
Галек, Чеслав. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми / Ч. Галек. - С .31-34
Шубіна, Іванна. Культурні розбіжності між Польщею та Укпаїною у сприйманнівізульної соціальної реклами / І. Шубіна. - С .35-39
Скварек, Януш. Музика, математика й арттерапія в педагогіці / Я. Скварек. - С .40-42
Доброскок, Ірина Іванівна. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Больнського процесу / І. І. Доброскок. - С .43-47
Боксгорн, Віта Василівна. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів / В. В. Боксгорн. - С .48-51
Аніщенко, Алла Петрівна. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді / А. П. Аніщенко. - С .52-56
Борисюк, Світлана Олексіївна. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності / С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. - С .57-59
Грабовська, Марія Василівна. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї / М. В. Грабовська. - С .60-62
Бондаренко, Зоя Петрівна. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи / З. П. Бондаренко. - С .63-66
Колбіна, Людмила Анатоліївна. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності / Л. А. Колбіна. - С .67-70
Архипова, Світлана Петрівна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність" / С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. - С .71-74
Віцукаєва, Катерина Михайлівна. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва. - С .75-78
Марій, Марина Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери / М. М. Марій. - С .79-82
Кисла, Наталія Юріївна. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями / Н. Ю. Кисла. - С .83-87
Олексюк, Наталія Степанівна. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України / Н. С. Олексюк. - С .88-91
Скіць, Андрій Вікторович. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії / А. В. Скіць. - С .92-95
Кручек, Вікторія Аркадіївна. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент" / В. А. Кручек. - С .96-99
Коваль, Вадим Володимирович. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .100-104
Гуріч, Володимир Олексійович. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів / В. О. Гуріч. - С .105-107
Лях, Віктор В'ячеславович. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти / В. В. Лях. - С .108-110
Гладиш, Марія Олександрівна. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ / М. О. Гладиш. - С .111-113
Усик, Олена Федорівна. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи / О. Ф. Усик. - С .114-116
Тимошко, Ганна Миколаївна. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .117-120
Білоусова, Надія Валентинівна. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .121-125
Корпач, Надія Іванівна. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності / Н. І. Корпач. - С .126-128
Сидорук, Ірина Ігорівна. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки / І. І. Сидорук. - С .129-132
Лісовець, Олег Васильович. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів / О. В. Лісовець. - С .133-135
Гарасимів, Юлія Володимирівна. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації / Ю. В. Гарасимів. - С .136-138
Маценко, Леся Миколаївна. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки / Л. М. Маценко. - С .139-142
Чубук, Руслав Валентинович. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю / Р. В. Чубук. - С .143-146
Бондаренко, Юлія Юріївна. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт / Ю. Ю. Бондаренко. - С .147-150
Лях, Тетяна Леонідівна. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей / Т. Л. Лях. - С .151-153
Гордієнко, Ніна Василівна. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті / Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. - С .154-157
Конончук, Антоніна Іванівна. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / А. І. Конончук. - С .158-162
Романовська, Людмила Іванівна. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань / Л. І. Романовська. - С .163-166
Троценко, Наталія Євгенівна. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності / Н. Є. Троценко. - С .167-169
Гриник, Ігор Миронович. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога / І. М. Гриник. - С .170-172
Заверико, Наталія Віталіївна. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності / Н. В. Заверико. - С .173-175
Петрочко, Жанна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей / Ж. В. Петрочко. - С .176-180
Сватенков, Олександр Васильович. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері / О. В. Сватенков. - С .181-183
Виговська, Світлана Володимирівна. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності / С. В. Виговська. - С .184-187
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки / Н. П. Пихтіна. - С .188-192
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога / С. Р. Хлєбік. - С .193-195
Ярошко, М. М. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .196-198
Лапа, Оксана Вікторівнп. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі / О. В. Лапа. - С .199-202
Коваленко, Володимир Опанасович. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї / В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. - С .203-208
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці / Т. М. Тюльпа. - С .209-211
Мохнюк, Р. С. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання / Р. С. Мохнюк. - С .212-215
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   соціальна реклама

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.


   
    Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Электронный ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка", яка відбулася 11–15 травня 2010 року / За ред. А. І. Конончук. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 119 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
Абрамова, К. Соціально-психологічні аспекти у підборі та підготовці кандидатів у прийомні батьки та вихователів ДБСТ (на прикладі м. Чернівці) / К. Абрамова. - С .3-5
Бартків, О. До проблеми виховання здорового способу життя молодших школярів у дитячих таборах / О. Бартків. - С .5-7
Богінська, О. Соціальний педагог - організатор дозвілля студентів у літньому оздоровчому таборі / О. Богінська. - С .7-9
Бурик, О. Ресоціалізація наркозалежної молоді засобами соціально-психологічного тренінгу / О. Бурик. - С .9-11
Вознюк, Ю. Розвиток здатності підлітків до подолання кризових ситуацій / Ю. Вознюк. - С .11-13
Волкова, О. Соціалізація студентів у сучасній вищій школі / О. Волкова. - С .13-15
Гончар, І. Структурно-функціональна модель протидії негативному впливу засобів масової інформації на підлітка / І. Гончар. - С .15-17
Гречуха, А. Соціально-педагогічні засади діяльності шкільної служби порозуміння / А. Гречуха. - С .17-19
Гузенко, Ю. Вплив неформальних організацій на формування особистості молоді / Ю. Гузенко. - С .19-21
Дерман, Л. Корекція поведінки агресивних підлітків / Л. Дерман. - С .21-23
Дзюба, Ю. Особливості роботи соціального педагога з неповними сім’ями / Ю. Дзюба. - С .23-25
Дикун, Н. До проблеми соціокультурної адаптації студентів-іноземців у вищому навчальному закладі / Н. Дикун. - С .25-26
Добрякова, О. Дослідження практики роботи різних релігійних організацій щодо профілактики ранньої вагітності / О. Добрякова. - С .26-28
Донченко, Є. Теоретичне обгрунтування соціально-педагогічної програми розвитку соціальної активності підлітків засобами волонтерської діяльності / Є. Донченко. - С .28-30
Д’яченко, У. Особливості міжсобистісних стосунків в сім’ї, що виховує дитину з ЗПР / У. Д’яченко. - С .30-32
Зайцева, Т. Профілактика расизму і ксенофобії у студентському середовищі / Т. Зайцева. - С .32-34
Іларіонова, О. Деякі напрямки роботи соціального педагога з неповною сім’єю / О. Іларіонова. - С .34-35
Ісаченко, В. Злочинність неповнолітніх як наслідок дисфункційності сім’ї / В. Ісаченко. - С .35-37
Кандиба, П. Особливості соціалізації дитини в умовах прийомної сім’ї / П. Кандиба. - С .37-39
Карєва, Я. Рівноправна медіація як інструмент управління шкільними конфліктами / Я. Карєва. - С .39-41
Киричук, В. Методи формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства / В. Киричук. - С .41-43
Корольова, К. Теоретичні аспекти запобігання торгівлі людьми / К. Корольова. - С .44-46
Крючок, К. Економічна гра як метод подолання споживацької поведінки дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в умовах центру соціально-психологічної реабілітації / К. Крючок
Куликовський, С. Економічна соціалізація підлітків засобами ігрових технологій / С. Куликовський. - С .48-50
Максимова, Ю. Стилі взаємовідносин у молодій сім’ї / Ю. Максимова. - С .50-52
Мартинова, С. Організація профорієнтаційної роботи соціального педагога у загальноосвітньому закладі / С. Мартинова. - С .52-55
Марченко, О. Соціально-педагогічна корекція тривожності у молодших школярів засобами ігрової терапії / О. Марченко. - С .55-57
Мензак, Є. Соціально-педагогічна підтримка ВІЛ-позитивних людей у Чернівецькій області / Є. Мензак. - С .57-59
Михно, Т. Соціально-педагогічна допомога дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах (в умовах сільської загальноосвітньої школи) / Т. Михно. - С .59-61
Моцар, Н. Соціально-педагогічна робота з неповнолітніми засудженими до виконання покарань без позбавлення волі / Н. Моцар. - С .61-63
Мошків, М. Гендерне виховання дітей із неповних сімей / М. Мошків. - С .63-64
Наконечна, О. Особливості застосування методів арт-терапії у роботі соціального педагога з дітьми / О. Наконечна. - С .64-66
Олексюк, О. Соціально-педагогічні проблеми обдарованих дітей / О. Олексюк. - С .66-68
Пєйчева, М. Соціально-педагогічна робота з молодіжними неформальними об’єднаннями / М. Пєйчева. - С .68-70
Петрук, К. Особливості формування відповідального батьківства засобами соціальної реклами / К. Петрук. - С .70-72
Пироговська, І. Особливості арт-терапевтичної роботи з дітьми молодшого шкільного віку / І. Пироговська. - С .72-74
Підкамінна, Ю. Вивчення феномену гемблінг-залежності у роботі соціального педагога / Ю. Підкамінна. - С .74-76
Попович, О. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми / О. Попович. - С .76-78
Савіцька, Ю. "Школа волонтерів" як засіб соціалізації, розвитку і самореалізації особистості волонтера та профілактики негативних явищ / Ю. Савіцька. - С .78-80
Самойленко, Н. Діагностико-профілактична робота з підлітками з адиктивною поведінкою / Н. Самойленко. - С .80-82
Сахневич, О. Дослідження ставлення студентів до соціальної реклами / О. Сахневич. - С .82-84
Семенюк, М. Особливості підготовки студентів-волонтерів до соціально-корисної діяльності в умовах вищих навчальних закладів / М. Семенюк. - С .84-86
Сидорчук, М. Девіантна поведінка підлітків як соціально-педагогічна проблема / М. Сидорчук. - С .88-90
Скиба, М. Використання медіа-ресурсів у соціалізації підлітків в інтернатних закладах / М. Скиба. - С .90-92
Соценко, А. Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини / А. Соценко. - С .92-94
Станченко, К. Особливості дитячо-батьківських відносин у неповних сім’ях / К. Станченко. - С .94-96
Степура, Ю. Соціально-педагогічний аналіз основних проблем обдарованих дітей / Ю. Степура. - С .96-98
Стрільчук, А. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКІЛ / А. Стрільчук. - С .98-102
Таран, О. Профілактика тютюнопаління у підлітковому віці засобами соціальної реклами / О. Таран. - С .102-104
Терновець, О. Соціально-педагогічна робота з дітьми-інвалідами / О. Терновець. - С .104-106
Трухан, Н. Соціально-педагогічні аспекти статеворольової соціалізації дівчат-підлітків у загальноосвітніх закладах / Н. Трухан. - С .106-108
Усманова, В. Технології соціально-педагогічної роботи по формуванню громадської активності студентської молоді / В. Усманова. - С .108-110
Холмогорська, Т. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічна проблема / Т. Холмогорська. - С .110-112
Холоша, М. Технології соціально-педагогічної роботи з дітьми, які пережили розлучення батьків / М. Холоша. - С .112-114
Ширінкіна, О. Подолання міжособистісних конфліктів студентської молоді засобами психотерапії / О. Ширінкіна. - С .114-116
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "соціальна педагогіка", що відбулася в НДУ імені Миколи Гоголя 11–15 травня 2010 року. Тематика статей висвітлює сучасний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і практичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих навчальних закладів – майбутніми соціальними педагогами, а також учителями, соціальними педагогами, практичними психологами, спеціалістами соціальної сфери.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Конончук, Антоніна Іванівна
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 35071
Кількість відвідувачів 1062
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя