Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (40)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інклюзія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
378.016
С 88


   
    Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Электронный ресурс] : збірник матеріалів ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2019 р., м. Ніжин) / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Факультет психології та соціальної роботи, Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи ; ред. О. В. Лісовець. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 248 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
Науково-теоретичні аспекти соціальної педагогіки / соціальної роботи
Андрусенко, Т. Г. Явище булінгу у середовищі старшокласників як актуальна соціально-педагогічна проблема сучасності / Т. Г. Андрусенко. - С .9-11
Голован, М. Ю. Теоретичні основи проблеми підліткової наркозалежності в Україні / М. Ю. Голован. - С .11-14
Громов, О. В. Проблема розвитку алкогольної залежності дітей та підлітків / О. В. Громов. - С .14-16
Давидович, А. А. Аддиктивное поведение несовершеннолетних как социально-педагогическая проблема / А. А. Давидович. - С .16-18
Денисюк, О. М. Соціальна підтримка осіб похилого віку засобами арт-практик / О. М. Денисюк. - С .18-21
Іванов, П. О. До проблеми про сутність поняття "здоровий спосіб життя" / П. О. Іванов. - С .21-23
Łukasz, A. Wychowanie seksualne w rodzinie / A. Łukasz. - С .23-31
Максименко, С. Г. Соціально-виховний потенціал сучасної української сім’ї / С. Г. Максименко. - С .31-33
Матюха, Є. О. Культурно-дозвіллєва адаптація осіб похилого віку / Є. О. Матюха. - С .33-35
Медвідь, С. С. Сутність поняття комунікативної толерантності в сучасних наукових дослідженнях / С. С. Медвідь. - С .35-37
Плоска, Я. І. Проблеми неповнолітніх засуджених, які готуються до звільнення з місць позбавлення волі / Я. І. Плоска. - С .37-39
Пригода, А. В. Теоретично-методологічні основи формування психодіагностичної компетенції ортопедагога-реабілітолога у процесі навчання у вищому навчальному закладі / А. В. Пригода. - С .39-41
Романенко, М. С. Інтернет залежність підлітків як соціально-педагогічна проблема / М. С. Романенко. - С .41-43
Stankiewicz, A. Źródła i przejawy agresji wśród uczniów klas I-III / A. Stankiewicz. - С .43-46
Хаванських, М. С. Догляд за членами сім’ї: гендерний вимір / М. С. Хаванських. - С .46-48
Чебанова, І. Р. Розвиток творчої уяви дітей-логопатів / І. Р. Чебанова. - С .48-51
Щелочева, Х. В. Особливості гендерно-чутливого спілкування / Х. В. Щелочева. - С .53-56
Технологічні підходи до вирішення соціальних та соціально-педагогічних проблем у сучасному соціумі
Даниленко, А. В. Форми і методи соціально-педагогічної профілактики ризикованої поведінки дітей підліткового віку / А. В. Даниленко. - С .56-58
Данько, Д. В. Специфіка інтернет-спілкування підлітків / Д. В. Данько. - С .58-60
Деревенчук, О. В. Особливості соціальної профілактики суїцидальної поведінки сучасної молоді / О. В. Деревенчук. - С .60-63
Дубровін, А. Ю. Дослідження професійного співробітництва соціального працівника із молодими сім’ями / А. Ю. Дубровін. - С .63-65
Знобей, О. В. Модель формування толерантності майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки / О. В. Знобей. - С .65-67
Михайлюк, Я. В. Корекційно-розвиткові заняття в системі соціально-педагогічного супроводу дітей з аутизмом / Я. В. Михайлюк. - С .78-81
Пінчук, А. В. Інноваційні методи соціальної роботи з профілактики відмов від новонароджених дітей / А. В. Пінчук. - С .85-87
Актуальні проблеми функціонування і менеджменту закладів, установ та організацій соціальної сфери
Гусак, Р. В. Діяльність навчально-реабілітаційного центру з дітьми з особливими освітніми потребами / Р. В. Гусак. - С .107-110
Журавльова, А. Ю. Соціальні аспекти надання допомоги ВІЛ-інфікованим / А. Ю. Журавльова. - С .112-114
Марчук, І. В. Проблема дитячої бездоглядності та безпритульності в Україні та напрями її розв’язання / І. В. Марчук. - С .116-118
Соціально-правовий захист різних категорій населення
Александрова, Д. В. Види та значимість соціально правового захисту населення / Д. В. Александрова. - С .130-132
Вознюк, І. Р. Робота з учасниками АТО та ООС як напрям соціально-педагогічної діяльності на місцевому рівні / І. Р. Вознюк. - С .132-134
Савицька, Д. В. Міжнародний досвід протидії явищу проституції: різні підходи / Д. В. Савицька. - С .142-145
Сокоринська, М. Ю. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період / М. Ю. Сокоринська. - С .147-150
Соціальна інклюзія: досвід і перспективи упровадження
Баліцька, А. Р. Інтеграція людей з обмеженими можливостями у сучасне суспільство / А. Р. Баліцька. - С .150-152
Бученкова, В. В. Напрямки діяльності соціального педагога в умовах інклюзивного освітнього середовища / В. В. Бученкова. - С .154-156
Дубок, А. М. Окупоціональна терапія як засіб розвитку дітей з особливими освітніми потребами / А. М. Дубок. - С .165-167
Шпеко, Т. В. Перспективи впровадження інклюзивного навчання в Україні / Т. В. Шпеко. - С .192-195
Соціальні аспекти розвитку і виховання дітей дошкільного та шкільного віку
Кас’ян, Т. Ю. Типи сімейних взаємовідносин та їх вплив на дитину / Т. Ю. Кас’ян. - С .206-208
Миколенко, К. Р. Проблема готовності вихователя до керівництва розвиваючими іграми дітей / К. Р. Миколенко. - С .220-222
Федько, М. Ю. Затримка психічного розвитку у дітей молодшого шкільного віку в контексті наукових досліджень / М. Ю. Федько. - С .238-240
УДК

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Лісовець, Олег Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Факультет психології та соціальної роботи; Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.


    Гордієнко, T. В.
    Підготовка майбутніх учителів початкової школи до трудового навчання молодших школярів в умовах інклюзії [Электронный ресурс] / Т. В. Гордієнко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 47-53
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія, інклюзивна освіта, особливі освітні потреби, діти з особливими освітніми потребами, трудове навчання, технологічна освітня галузь, асистент вчителя
Анотація: У статті представлено рекомендації для майбутніх учителів початкової школі щодо організації уроків трудового навчання в інклюзивних класах початкової школи. Акцентовано увагу на особливостях створення покрокового та детального зразку виконання трудової діяльності, або відеозразку, що допоможе дитині з особливими освітніми потребами співвіднести технічний малюнок операції з реальним виглядом виробу та сприятиме розвитку технологічного мислення.
Виділено головні кроки для створення умов розвитку творчого потенціалу дітей з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчання: захопити народною творчістю; систематично працювати над формуванням трудових умінь і навичок дітей з особливими освітніми потребами; навчити учнів з особливими освітніми потребами навичкам і прийомам роботи з різними видами матеріалів; систематично тренувати практичне застосування знань; тренувати охайність при роботі з матеріалами й інструментами; виховувати екологічну культуру; тренувати навички самостійності.
Описано особливості професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі, яка відбувається у педагогічних закладах вищої освіти та містить такі складові: інформаційна готовність; ово- лодіння педагогічними технологіями; засвоєння знань з основ психології; усвідом- лення знань індивідуальних відмінностей дітей; готовність майбутніх вчителів моделювати урок та бути готовими варіювати у освітньому процесі; знання індивідуальних особливостей дітей, які мають різні порушення у розвитку; готовність до професійної комунікації, взаємодії в команді підтримки та самоосвіта.
Наголошено на важливості співпраці вчителя інклюзивного класу початкової школи та асистента вчителя, в основі якої мають бути чинники партнерства, співпраці, відповідальності, акцента на сильні сторони та оцінювання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 8781
Кількість відвідувачів 1250
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя