Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (165)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя -- наукові праці викладачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 167 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Дворник, Ю. Ф. Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / Ю. Ф. Дворник. - С .10-17
Грисюк, О. М. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти / О. М. Грисюк. - С .18-23
Злотницький, Є. О. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва / Є. О. Злотницький. - С .24-30
Ревенчук, В. В. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .31-36
Шевчук, М. О. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи / М. О. Шевчук. - С .37-46
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Гусейнова, Л. В. Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста / Л. В. Гусейнова. - С .47-52
Дяченко, Т. О. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності / Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. - С .53-60
Коваль, О. В. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності / О. В. Коваль. - С .61-68
Раструба, Т. В. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів / Т. В. Раструба. - С .69-73
Ростовська, І. О. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки / І. О. Ростовська. - С .74-79
Тимакова, Ю. С. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини / Ю. С. Тимакова. - С .80-85
Чабан-Чайка, С. В. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл / С. В. Чабан-Чайка. - С .86-91
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Качуринець, Л. В. До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента / Л. В. Качуринець. - С .92-99
Максименко, В. І. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки / В. І. Максименко. - С .100-108
Павленко, О. М. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / О. М. Павленко. - С .109-115
Пархоменко, О. М. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .116-121
Ростовська, Ю. О. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .122-128
Спіліоті, О. В. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів / О. В. Спіліоті : 129-134
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Горбенко, С. С. Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання / С. С. Горбенко. - С .135-141
Кавунник, О. А. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи / О. А. Кавунник. - С .142-148
Ляшенко, Т. В. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття / Т. В. Ляшенко. - С .149-153
Мартинюк, А. К. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка / А. К. Мартинюк. - С .154-159
Щербініна, О. М. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі / О. М. Щербініна. - С .160-165
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 157 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку / О. Л. Кононко. - С .8-20
Пісоцький, О. П. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя / О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. - С .20-27
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку" / Ю. І. Бондаренко. - С .27-37
Дубровська, Л. О. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. - С .37-44
Желобицька, Т. В. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови / Т. В. Желобицька. - С .44-57
Заплатинська, А. Б. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. - С .57-74
Киричук, І. С. Профілактика булінгу в шкільному середовищі / І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. - С .64-71
Ковальчук, І. В. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини" / І. В. Ковальчук [и др.]. - С .71-83
Інші автори: Ковальчук І. І., Слюсар М. В., Васильєв Р. О.
Михайлова, О. І. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи / О. І. Михайлова. - С .83-92
Пісоцький, О. П. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .92-98
Сазонова, А. В. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Сазонова. - С .98-105
Черненко, Т. В. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. - С .105-111
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Здоровець, Т. Г. Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів / Т. Г. Здоровець. - С .111-119
Лукашова, Н. І. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти / Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. - С .119-127
Цінько, С. В. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей / С. В. Цінько, Н. М. Голуб. - С .127-134
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Клик, Б. О. Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст / Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. - С .134-146
Матвієнко, С. І. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .146-155
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Васильєв, Р. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 118 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Володченко, Ж. М. Профілактика соціальної ізоляції старших підлітків у середовищі однолітків / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв, Г. В. Кондратьєва. - С .7-16
Дубровська, Л. О. Теоретичні аспекти проблеми інтеграції змісту навчання в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, Т. В. Коваль. - С .16-22
Завидівська, О. І. Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок / О. І. Завидівська. - С .23-30
Ковтун, А. Ю. Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання / А. Ю. Ковтун, Т. О. Гетьман. - С .31-37
Кузів, М. З. Компетентність медіатора та її особливості / М. З. Кузів. - С .38-42
Пархоменко, Л. В. Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Пархоменко. - С .43-48
Українська, О. О. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов / О. О. Українська. - С .49-56
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Кнорозок, Л. М. Формування критично-креативного мислення учнів з фізичних дисциплін засобами STEM-технологій / Л. М. Кнорозок, О. Г. Шевчук, М. О. Шевчук. - С .57-64
Новгородський, Р. Г. Вивчення стану інтеграції студентської молоді в освітнє середовище закладу вищої освіти / Р. Г. Новгородський, Л. Б. Махоткіна. - С .65-73
Пісоцький, О. П. Середовище розвитку дитини різновікової групи / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .74-81
Шмир, М. Ф. Динаміка розвитку навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови в контексті діяльнісного підходу / М. Ф. Шмир. - С .82-93
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Ярошенко, О. В. Сучасний стан наукової дослідженості проблеми диференційованого формування у майбутніх філологів англомовної міжкультурної комунікативної компетентності в самостійній роботі / О. В. Ярошенко. - С .94-100
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Борисюк, С. О. Досвід соціальної підтримки колишніх в’язнів в умовах діяльності соціальних підприємств (на прикладі Благодійної організації "Регіональний центр соціальної адаптації" на Львівщині) / С. О. Борисюк, І. М. Гнат, І. О. Борисюк. - С .101-109
Лісовець, О. В. Роль Е. Джебб у становленні міжнародного руху захисту дітей / О. В. Лісовець : 110-116
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гао, Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Іюань Гао. - С .9-15
Гудзь, О. А. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики / О. А. Гудзь. - С .15-21
Мамикіна, О. А. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу / О. А. Мамикіна. - С .21-28
Лоу, Яньхуа. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів / Яньхуа Лоу. - С .28-35
Мен, Ян. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності / Ян Мен. - С .35-42
Остапенко, Н. І. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти / Н. І. Остапенко. - С .42-48
Раструба, Т. В. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів / Т. В. Раструба. - С .48-55
Ревенчук, В. В. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .55-62
Ростовська, І. О. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / І. О. Ростовська. - С .62-68
Чайка, С. В. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів / С. В. Чайка. - С .68-75
Чжан, Цзянань. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики / Цзянань Чжан. - С .75-82
Чжоу, Лянлян. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання / Лянлян Чжоу. - С .82-90
Чжу, Юньжуй. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Юньжуй Чжу : 90-96
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Ашихміна, Н. В. Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. В. Ашихміна. - С .96-103
Вергунова, В. С. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів / В. С. Вергунова. - С .103-109
Гао, Юань. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва / Юань Гао. - С .109-116
Клюєва, С. Д. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва / С. Д. Клюєва. - С .116-123
Ян, Сяохан. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу / Сяохан Ян. - С .123-129
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Горожанкіна, О. Ю. Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи / О. Ю. Горожанкіна. - С .129-139
Кабур, Л. М. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки / Л. М. Кабур. - С .139-144
Мамикіна, А. І. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна. - С .144-150
Ростовська, Ю. О. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань / Ю. О. Ростовська. - С .150-157
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Ляшенко, Т. В. Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття / Т. В. Ляшенко. - С .157-163
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15
Булавенко, С. Д. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22
Заплішний, І. І. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28
Кононко, О. Л. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37
Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45
Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59
Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65
Дубровський, В. Л. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71
Матвієнко, С. І. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77
Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83
Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89
Шевчук, М. О. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97
Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113
Інші автори: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О.
Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120
Гриценко, А. П. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127
Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133
Новгородська, Ю. Г. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Зеленько, О. А. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146
Мовчан, Л. Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153
Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158
Самойленко, О. В. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 110 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Дзюба, Н. В. Теоретичне обґрунтування впливу соціального контексту на розвиток молоді / Н. В. Дзюба. - С .7-16
Lisovets, O. Znajomość praw dziecka wśród sześciolatków / O. Lisovets [и др.]. - С .16-25
Інші автори: Bejger H., Kowalczyk E., Bondarenko G.
Пихтіна, Н. П. Недисциплінованість у дошкільників: особливості вияву та чинники детермінації / Н. П. Пихтіна. - С .25-32
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Novgorodskyi, R. Motywy podejmowania kształcenia przez osoby dorosłe / R. Novgorodskyi [и др.]. - С .33-42
Інші автори: Koval T., Vorona M., Szala A.
Субботенко, І. Ю. Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення педагога / І. Ю. Субботенко. - С .42-48
Ющенко, К. О. Відповідальна поведінка дошкільників як критерій ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей / К. О. Ющенко. - С .48-59
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, А. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. М. Аніщук. - С .59-68
Бондаренко, Ю. І. Оптимізація літературного навчання в середній школі / Ю. І. Бондаренко. - С .68-76
Голуб, Н. М. Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога / Н. М. Голуб, С. В. Цінько. - С .76-87
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Borisyuk, S. Mieczysław Łobocki – twórca współczesnej teorii wychowania / S. Borisyuk [и др.]. - С .87-97
Інші автори: Novgorodska J., Khlyebik S., Rudzka A.
Забарний, О. В. Літературна освіта у Ніжинській вищій школі: історія і сьогодення кафедри української літератури / О. В. Забарний. - С .97-108
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Bondarenko, G.; Szala, A.; Rudzka, A.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.9(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 126 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти / Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. - С .7-14
Матвієнко, Світлана Іванівна. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти / С. І. Матвієнко. - С .14-22
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву / Н. П. Пихтіна. - С .22-29
Турчин, Тамара Миколаївна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження / Т. М. Турчин. - С .29-38
Шевчук, Марина Олександрівна. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. - С .38-46
Йотка, Ярослав Миколайович. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності / Я. М. Йотка. - С .46-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Юрій Іванович. Мозковий штурм» на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .52-61
Кононко, Олена Леонтіївна. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками / О. Л. Кононко. - С .61-74
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти / О. А. Гордієнко. - С .74-83
Мартиненко, Олена Володимирівна. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа / О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. - С .83-93
Михайленко, Олена Вікторівна. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови / О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. - С .93-101
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вовк, Л. П. Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.) / Л. П. Вовк. - С .101-109
Йотка, В. В. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка. - С .109-116
Коваль, О. В. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського / О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник. - С .116-122
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
37(082)
П 24


   
    Педагогічний альманах [Электронный ресурс] : збірник праць молодих науковців. Вип. 2 / відп. ред. : Є. І. Коваленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 240 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1. II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 163 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Літ. в кінці кожної статті. - ISBN 2522-1736 : 142.29 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вергунова, Валерія Сергіївна. Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва / В. С. Вергунова : 12
Грисюк, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі / О. М. Грисюк. - С .12-20
Гусейнова, Лариса Василівна. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інстументально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .20-26
Коваль, Олена Віталіївна. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект / О. В. Коваль. - С .26-33
Магда, Поліна Миколаївна. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен / П. М. Магда. - С .33-38
Пархоменко, Олександр Миколайович. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти / О. М. Пархоменко. - С .38-43
Прищепа, Олена Петрівна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект / О. П. Прищепа. - С .43-48
Раструба, Тетяна Віталіївна. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів / Т. В. Раструба. - С .46-55
Ревенчук, Валентина Василівна. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування / В. В. Ревенчук. - С .55-60
Сливко, Світлана Анатоліївна. Методична модель розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей / С. А. Сливко. - С .60-67
Спіліоті, Олена Володимирівна. Критерії сформованості музично-інтонаційного мислення студентів / О. В. Спіліоті. - С .67-74
Чень, Цзяньїн. Комунікативний потенціал вокально-ансамблевої діяльності студентів / Цзяньїн Чень. - С .74-80
Чжан, Їн. Теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії / Їн Чжан. - С .80-85
Щербініна, Ольга Миколаївна. Професійна діяльність музиканта-педагога: сучасні вимоги та критерії оцінювання / О. М. Щербініна. - С .85-90
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Дворник, Юрій Федосійович. Програмно-технічне забезпечення музично-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування фахових умінь / Ю. Ф. Дворник. - С .90-95
Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності / Т. В. Дорошенко. - С .95-102
Ду, Цзілун. Забезпечення розвивально-виховного впливу занять естрадним співом учнів молодшого шкільного віку / Цзілун Ду. - С .102-109
Михаськова, Марина Анатоліївна. Застосування інтерактивних методів навчання в індивідуально-дослідних навчальних завданнях у роцесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. А. Михаськова. - С .109-114
Ростовська, Юлія Олександрівна. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .114-121
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Лі, Аньань. Оволодіння студентів навичками інтерпретації музичних творів у процесі їх підготовки до музично-просвітницької діяльності / Аньань Лі. - С .121-127
Лоу, Яньхуа. Підготовка іноземних магістрів до аутентично-стильового виконання вокальних творів інокультурного походження / Яньхуа Лоу. - С .127-133
Ростовська, Ірина Олександрівна. Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інстурментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .133-137
Скорик, Тамара Володимирівна. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів / Т. В. Скорик, К. С. Дорошенко. - С .137-142
Степанов, Володимир Андрійович. Інформаційний етап навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування / В. А. Степанов. - С .142-148
Сунь Сінь. Педагогічні умови формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики / Сунь Сінь. - С .148-153
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бьокштайнер, Тетяна Анатоліївна. Специфіка організації самодіяльних хорів у сучасній Австрії / Т. А. Бьокштайнер. - С .154-161
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 89. Серія "Філологічні науки". № 9 / відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 231 с. - (Філологічні науки ; № 9). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2520-6966. - 140.83 грн.
Збірник з 2013 року виходить двома серіями: "Історичні науки", "Філологічні науки"
    Зміст:
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Самойленко, Григорій Васильович. Повість М. Гоголя "Тарас Бульба" та однойменний кіносценарій О. Довженка (до проблеми текстуального і мистецького виміру) / Г. В. Самойленко. - С .4-45
Мохненко, Наталія Михайлівна. Трансформація мікрообразів в архетипи у прозі Агатангела Кримського / Н. М. Мохненко. - С .45-54
Ковальчук, Олександр Герасимович. Голоси трубадурів революції та голоси "вчорашніх" у прозі М. Хвильового / О. Г. Ковальчук. - С .54-65
Тверитинова, Татьяна Ивановна. История, не имеющая аналогов: время и его герои в романе-кино Б. Акунина "Батальон ангелов" / Т. И. Тверитинова. - С .65-73
МОВОЗНАВСТВО
Старунова, Алла Леонтіївна. Шляхи словотворення української мови,їх активізація / А. Л. Старунова. - С .73-82
Клыпа, Наталья Ивановна. К вопросу об исследовании эмотивности и эмотивной лексики / Н. И. Клыпа : 82-89
Котович, Віра Василівна. Чернігівщина та Львівщина в контексті спільних ойконімних домінант / В. В. Котович. - С .100-109
Бондарь, Надежда Александровна. Слова со значением "время суток": лексический и деривационный аспекты / Н. А. Бондарь. - С .109-118
Калиновська, Оксана В’ячеславівна. Семантичні типи метафор в українському радянському дискурсі 70-х років XXст. / О. В. Калиновська. - С .118-129
Бойко, Надія Іванівна. Комплексна вербалізація світу емоцій в ідіолекті Михайла Коцюбинського / Н. І. Бойко. - С .129-139
Бойко, Вікторія Миколаївна. Адвербіальний простір поетичного мовлення Лесі Українки / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .139-146
Вакуленко, Галина Михайлівна. Особливості внутрішньотекстових синтаксичних зв’язків у художньому мовленні Ліни Костенко / Г. М. Вакуленко. - С .147-155
Банзерук, Оксана Викторовна. Лингвостилистический анализ сравнений в повести Н. Гоголя "Ночь перед рождеством" / О. В. Банзерук. - С .155-164
Сидоренко, Валентина Александровна. Окказионализмы в поэтической системе Анны Ахматовой / В. А. Сидоренко, И. В. Панчук. - С .164-172
Potapenko, Sergiy Ivanovich. Constructions in English: from paradigmatic to syntagmatic relations / S. I. Potapenko. - С .172-181
Петрик, Олена Михайлівна. Реалізація естетичної функції прикметників у перекладному тексті / О. М. Петрик, А. А. Сухомлін. - С .181-189
Грабовецька, Ольга Сергіївна. Відтворення у перекладі мовних засобів вираження оцінки (на матеріалі гуморески О. Кобилянської "Він і Вона" та її англомовного перекладі) / О. С. Грабовецька. - С .189-202
Яковенко, Ірина Василівна. Трансформація хайку в поезії Соні Санчес / І. В. Яковенко. - С .202-209
Хомич, Тетяна Леонідівна. Мова для людини чи людина для мови? / Т. Л. Хомич. - С .209-215
Салимова, Фатима Гусейн гизи. Изучение сложного синтаксического целого на материале эпосов "Песнь о Нибелунгах" и "Книга моего деда Коркута" / Ф. Г. Салимова. - С .215-221
УДК
ББК 83.3(4Укр)5 + 81.411.1 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

   Українська література--періодичні видання

   Філологічні науки--збірники

   Літературознавство--дослідження

   Мовознавство

   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   Кафедра російської та зарубіжної літератури та історії культури

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 36124
Кількість відвідувачів 804
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя