Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (840)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 59.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі економіки-- підготовка
літні оздоровчі табори-- підготовка вихователів
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення/ В. В. Васильєв. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки/ С. А. Товщик. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі/ Я. В. Кічук. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання/ Т. Г. Гуцан. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога/ І. В. Козик. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби/ Л. М. Завацька. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах/ О. В. Садовець. Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України/ І. В Ткаченко. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента/ О. О. Романовська. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера/ О. В. Пономаренко. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Д. Ю. Малков. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї/ С. П. Панченко. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці/ О. О. Поперечняк. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога/ О. М. Любарська. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих/ І. В. Фольварочний. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів/ Л. М. Степаненко. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи/ Л. Є. Клос. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів/ В. М. Кирилюк. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності/ С. Б. Фурдуй. Соціальні фактори педагогічної занедбаності/ Д. О. Стадник. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України/ І. М. Трубавіна. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді/ В. І. Лазаренко. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі/ М. М. Марій. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання/ О. В. Полозенко. Персоналістська концепція любові/ І. І. Киричок. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ С. В. Грищенко. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання/ Ю. В. Овод. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки/ Н. А. Демешкант. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога/ І. І. Киричок, М. О. Шевчук. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці/ Л. В. Рень. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею/ Л. М. Павлюк. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект/ С. П. Архипова, І. М. Литвин. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект)/ Т. І. Коленіченко. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля/ Л. В. Волик. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу/ Н. О. Падун. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями/ Ю. Г. Новгородська. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності"/ О. М. Денисюк. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів/ Т. І. Бутурлим. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії/ О. В. Філь. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Є. Є. Хилько. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови/ О. О. Русанова. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу/ І. Г. Карпова. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики/ Т. А. Равлюк. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/)/ Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Л. І. Смеречак. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності/ Т. М. Лесіна. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки/ В. О. Тюріна. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога/ О. А. Тимошенко. Способи розв’’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій/ Л. В. Буркова. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника/ Л. В. Аніщук. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. В. Гордієнко, С. Бобела. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті/ Н. І. Ашиток. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми/ Х. В. Миць. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі/ М. С. Швед, М. Є. Захарчук. Формування комунікативної культури мабйтнього соціального педагога/ Т. В. Качалова. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання/ Т. Г. Веретенко. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема/ Л. Я. Шпільчак. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової/ Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями/ А. П. Щербина. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті/ Г. І. Кліщ. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі/ О. Й. Литвак. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР)/ Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії/ Т. О. Логвиненко. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР/ О. М. Малишева.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 604(075.3)/І-26
Автор(и) : Ігнатенко, Віталій Анатолійович, Семеніхін, Андрій Вікторович
Назва : Основи охорони праці та безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] : Навчальний посібник для студентів заочного відділення вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :119 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 11.29 грн.
ББК : 30н6я73 + 65.247я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра фізики
Охорона праці
Безпека життєдіяльності
Безпека праці
Пожежна безпека
Електробезпека
Управління охороною праці
Управління безпекою життєдіяльності
Природні небезпеки
Техногенне середовище
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 49.50 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Творча діяльність
Соціальний педагог
Професійна підготовка вчителів
Психологія дошкільника
Дошкільна освіта
Обдаровані діти
Географіч. рубрики: США-- освіта
Сербія-- освіта
США-- освіта-- дошкільна освіта
Зміст : Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці/ І. П. Акіншева. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника/ О. Ю. Горбачова. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми/ В. В. Горбунова. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження/ Т. О. Даценко. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю/ О. Л. Кононко. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки/ Г. В. Локарєва, О. В. Філь. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема/ Н. П. Пихтіна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості/ Т. В. Потапчук. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі/ Л. В. Рень. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема/ М. А. Трухан. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді/ Т. М. Тюльпа. Структура творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі/ М. С. Швед. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу/ Р. А. Шулигіна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку/ В. П. Антипець. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування"/ О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Т. Г. Веретенко. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми/ О. Д. Вєтрова. Мотивація та роль учителя в її підвищенні/ Н. Габашвілі. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ/ Н. М. Голота. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури/ Е. Каціашвілі. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку/ О. І. Мельничук. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання/ Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі/ Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя/ І. Г. Глухов. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти/ Н. В. Гордієнко. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога/ Г. Р. Зеркаліна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів/ А. Ю. Ізотова. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти/ О. В. Коваленко. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій/ М. М. Марій. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи)/ А. Ю. Рижкова. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами/ Л. М. Степаненко. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти/ Т. І. Шанскова. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю/ С. Л. Яблочніков. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства/ О. Г. Якименко. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.)/ І. О. Большакова. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.)/ С. О. Довбня. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування/ М. Б. Кандиба. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.)/ Н. М. Коляда. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США/ Т. Д. Кресан. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст./ Л. І. Меленець. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака/ Р. Г. Новгородський. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект/ Г. Г. Петрученя. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.)/ С. О. Томашевська-Прядун. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації/ Г. П. Щука. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича/ А. І. Левдер.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 63 : Історико-культурний простір та його наповненість окремими явищами
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 76.33 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Кафедра світової літератури та історії культури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- бібліотеки
Зміст : Танатологічне як засіб формування простору ідеального буття (на матеріалі роману В. Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля")/ О. Г. Ковальчук. До проблеми присутності гоголівського оповідача у художньому просторі україснької 2химерної" прози/ О. О. Дацько. Наративні особливості новели Б. Лепкого "Милостиня"/ К. П. Ісаєнко. Грецьке середовище в етнокультурному просторі Ніжина (до проблеми формування творчого профілю Гоголя)/ Ю. В. Якубіна. "Влияние женщины может быть очень велико..." (поняття жыночої "краси" й еволюція жіночого образу у творчості пізнього Гоголя)/ Н. М. Сквіра. Мотив Ухода-и-Возврата в жизни и творчестве Гоголя/ А. В. Ролик. Вірний друг Л. Глібова О. Тищинський/ Г. В. Самойленко. "Поэт для немногих": продолжение традиции лирической прозы И. С. Тургенева в творчестве Б. Зайцева/ Е. С. Анненкова. Відображення минулого України в праці Жана Ле Лабурера "Повідомдення про подорож королеви Польщі" (1647)/ Є. М. Луняк. Скіфська державність у працях В. Петрова: політичний та етнічний аспекти/ В. М. Андрєєв. Передумови і причини трудової еміграції закарпатців у ІІ половині ХІХ ст./ Н. М. Жулканич. Промислова діяльність відових меценатів Чернігівської губернії ІІ половини ХІХ ст. та її результати/ О. В. Крупенко, Н. М. Удовик. Проблема українського парламентаризму доби Української Центральної Ради на сторінках періодичної преси (березень 1917 - квітень 1918 рр.)/ В. С. Сторчаус. Становище Римо-католицької церкви та території України в 1917-1939 рр./ Ю. М. Давиденко. Журнал "Безвірник" у системі антирелігійної пропаганди в Україні в 1920-1930-х рр./ Л. О. Дудка. Правовий статус та матеріальне забезпечення працівника міліції в УРСР у 20-30-х рр. ХХ ст./ Ю. В. Делібалтова. Неперіодична друкована продукція як пропагандистська зброя ОУН на східноукраїнських землях (1941-1943 рр.)/ С. Е. Литвин. Сучасне драгоманознавство: стан та перспективи розвитку/ Ю. Ю. Куценко. Ніжинський Історико-філологічний інститут князя Безбородька в системі вищої освіти Російської імперії (1875-1917 рр.)/ П. П. Моціяка. Історія заочної освіти та освіти для дорослих в Україні (ІІ половина ХІХ - І половина ХХ ст.)/ Н. І. Іванцова. Викладацькі кадри та склад студенства Вищих комерційних курсів у Києві (1906-1908 рр.)/ А. І. Чуткий. Парафіївський маєток Павла Івановича Харитоненка 1898-1917 рр. - історико-культурний осередок чи зразкове в економічному відношенні господарство?/ Н. М. Товстоляк. Бібліотеки у краєзнавчому русі на чернігівщині ІІ половини ХХ ст./ М. М. Ігнатенко. Проблеми та нові засади розвитку культури України на початку 90-х рр. ХХ ст./ М. В. Семенова. Архівні документи діяльності державних комісій України у 1944-1947 рр.: розслідування економічних втрат періоду окупації/ К. П. Двірна, М. В. Главацький. Ніжинський педагогічний інститут у 1930-40-х рр./ В. С. Дудченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :294 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно педагогічні умови сюжетно - рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 35 : Філологія, історія та культура Полісся на перетині думок
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 17.70 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Зміст : Семантика субстантивної і дієслівної метафор Миколи Гоголя/ О. В. Банзерук. Народно-разговорный компонент гоголевских сравнений ("Вечера на хуторе близ Диканьки")/ Н. Н. Арват. Кількісно-граничний вияв дії у дієсловах із префіксом на-/ Т. М. Сидоренко, Т. В. Заіченко. "Клясова боротьба" в українському мовознавстві на її відлуння в Ніжині/ В. М. Пугач. Кордоцентризм україномовної творчості Олекси Стороженка/ О. М. Моціяка. Последняя фантазия Кукольника/ А. И. Николаенко. Розанов о творчестве Н. Гоголя сопоставительно с творчеством А. Пушкина, М. Лермонтова, Ф. Достоевского и Л. Толстого/ А. В. Чоботько. "Новий Світ" як Книга. До слова про "багряну літеру" американського ренесансу/ Л. М. Остапенко. Еволюція терміну "українці"/ Є. М. Луняк. Сімейна історія у науковій спадщині Григорія Милорадовича/ О. О. Коваленко. Директори Юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській гімназії/ О. В. Самойленко. Півтора десятиліття на чолі інституту: штрихи до портрета Ф. Ф. Гельбке/ П. П. Моціяка. Директорство І. І. Іванова в Ніжинському історико-філологічному інституті князя Безбородька 1907-1913 рр./ П. П. Моціяка. Розвиток історичної освіта та науки в Ніжинському історико-філологічному інституті в роки Першої світової війни та визвольних змагань (1914-1919 рр.)/ О. Г. Самойленко. Повсякденне життя провінційного інтелігента 20-х рр. ХХ ст. (за щоденниками професора М. М. Бережкова)/ О. А. Коляструк. Теоретичні і методологічні основи полікультурної освіти/ О. Г. Баранков. Рево М. В. та Чернігівщина/ Н. О. Баранкова. Музиченко О. Ф. Сторінки біографії/ Н. О. Ярмак. Земельна політика й аграрне законодавство Української держави П. Скоропадського/ Г. Пітик. Ніжинське Головне лісництво в 1941-43 рр.: функції та організаційна структура/ Г. Дудченко, Є. Коваленко. Сталінський режим проти кримських татар (травень 1944 р.)/ С. Білецька. Механізм здійснення політики США в ООН/ Ю. М. Боголій. Освітній рівень населення сучасної України в контексті історичних реалій/ М. В. Семенова. Заклади культури Миколаївської області як складова частина гостинності в контексті розвитку туризму першої половини 80-х рр. ХХ ст./ Г. А. Гарбар. Книгодрукування на Чернігівщині у XVII - XVIII ст./ Г. В. Самойленко. Відомі архітектори XVIII ст. - будівничі в Ніжині/ С. Г. Самойленко. Панська сільська садиба 1-ї половини ХІХ ст. як культуротворче середовище (на матеріалі садиби Капністів в Обухівці)/ М. М. Будзар. Черниговское церковно-певческое Благотворительное общество: страницы истории/ Л. А. Дорохина. Розвиток музичної культури черніігівщини у рамках функціонування громадських товариств (перша третина ХХ століття)/ Т. В. Ляшенко. Становлення професійного музичного мистецтва в Чернігові та Ніжині в кінці ХІХ-на початку ХХ століття/ А. Б. Хоменко. Вадим Доброліж - художник із Ніжина/ Г. В. Самойленко. О некоторых тенденциях исполнительского воплощения мелодико-синтаксических структур/ В. Г. Дорохин. Ніжин у період окупації фашистами (1941-1943 рр.)/ В. В. Кулик. Організація навчального процесу в Ніжинській сільськогосподарській та технічній школі в період окупації (1942-43 рр.)/ Н. Андрусенко, Г. Дудченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів. Вип. 12
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :186 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Аналіз фітогенного рельєфу території басейну річки Уборть в межах України/ О. С. Васильчук. Оцінка водно-ресурсного потенціалу Чернігівської області/ Ю. В. Бабак. Вплив радіаційного забруднення поліського економічного району на стан здоров’я населення/ А. С. Давиденко. Аналіз антропогенної морфоскульптури Чернігівської області/ Ю. П. Дирда. Вплив промисловості на ландшафти Чернігівщини/ І. В. Мелешко. Екологічний стан ґрунтів України/ Д. М. Огієвич. Природно-заповідний фонд Ріпкинського району/ А. С. Примаченко. Екологічний стан повітряного басейну Сумської області/ М. С. Чабак. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Середовище розробки java додатків Eclipse/ Є. Б. Біловол. Використання gns3 для моделювання комп’ютерних мереж/ Я . О. Валенчук. Використання алгоритмів при доведенні нерівностей/ О. О. Васильченко. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі/ О. В. Герман. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі/ О. В. Герман. Застосування методу аналогії до інтегрального вивчення законів електро- та магнітостатики/ Я. М. Гурчина. Системи керування контентом/ К. М. Євтушенко. Про побудову асимптотичних розв’язків вироджених систем у випадку регулярної в’язки граничних матриць/ Н. В. Мартиненко. Динамічні системи із запізненням в середовищі Matlab/ О. Г. Павенко. Аналіз засобів розробки автоматизованого навчально-методичного комплексу/ Н. А. Плавко. Застосування регресійного і кореляцяйного аналізу в економічних дослідженнях/ Р. С. Синенко. Огляд системи "1С-БІТРІКС: управління сайтом"/ Т. О. Сова. Вибір програм для діагностики комп’ютера/ Б. А. Чешко. Основні розподіли напрацювання на відмову/ А. О. Шалак. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ ; Економічна політика України та її економічна безпека/ Г. С. Харченко. Роль реклами у маркетинговій діяльності підприємства/ В. О. Шило. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Визначення статі і віку покійника із роскопу в урочищі Заручав`я (м. Новгород-Сіверський)/ О. В. Беспалов. Розвиток промисел і ремесел на українських землях у ХІХ століття/ Ю. Ю. Брагінець. Історична концепція Московської держави XVІІ ст. у працях Юрія Крижанича/ Т. О. Васильченко. Вплив руху "Бурі і натиску" (Sturm und Drang) на світогляд та творчу діяльність Йогана Вольфанга фон Гете/ А. А. Гергель. Правове забезпечення діяльності товариства "Друзі дітей" в 1920-х рр./ А. О. Горова. Сучасна трудова міграція з України: основні тенденції/ О. Г. Гречка. Навчально-виховний процес у школах Борзнянщини у добу німецької окупації (1942-1943 рр.)/ О. М. Данько. Підстави набуття права спільної сумісної власності подружжя/ В. О. Коломієць. Типологія домогосподарств любеча та його околиць (за даними сповідного розпису церкви святої великомучениці Параскевії за 1740 рік)/ В. А. Копич. Розвиток реклами в Чернігівській губернії у ІІ половині ХІХ - початку ХХ століття/ К. О. Лисенко. Родина дворян Лисянських у ХVII - ХІХ століттях/ М. В. Ломоносов. Ніжинська ветеринарна лікарня у 1941-1943 рр./ Я. С. Лютова. Щодо визначення поняття "форма державного правління" в юридичній науці/ Ю. В. Пономаренко. Обрядові й оберегові ляльки-мотанки/ А. В. Сало. "Гередотова скіфія": передумови створення/ О. В. Хоменко. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Поширення компонентного складу фразеологізмів у художньому мовленні Володимира Дрозда/ Г. М. Воєводіна. Дослідження творчості Володимира Винниченкав в дорадянську й радянську добу/ С. А. Дубинська. Творчість Рея Бредбері у контксті культури ХХ століття/ М. В. Ломоносов. Дитина як позитивний герой у літературі соцреалізму/ О. В. Мазко. Бу-ба-бу: естетика та поетика/ Д. В. Москаленко. Українська фразеологія в контексті етнокультури/ В. С. Перерва. Емоційно-оцінні номінації осіб у художньому мовленні Ю. Мушкетика/ Ю. С. Приз. Роль націєцентризму в рецепції творчості Василя Стуса/ Ю. В. Пристрельська. Біографія Тараса Шевченка як "антижитіє" у сучасній шевченкофобії/ Ю. Л. Табачук. Фразеологизмы в "дневнике" Т. Г. Шевченко/ В. В. Филипович. Номінації смаку в ідіостилі Євгена Гуцала/ Н. С. Хоменко. Міф – міфологема – архетип – мотив – концепт/ О. І. Храпко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Соціальна адаптація учнів ліцею/ А. В. Байша. Вивчення ціннісних орієнтирів сучасних старшокласників/ А. Богомаз, Я. Олефір, Ю. Симоненко. Роль молодіжних субкультур в соціалізації підлітків (на прикладі графіті)/ І. В. Вертилецька. Особливості формування професфйної орієнтації учнів ліцею, як соціально-педагогічна проблема/ А. С. Гордієнко. Особливості методичної роботи вчителя історії/ Т. М. Долінський. Особливості роботи соціального педагога з важковиховуваними підлітками в умовах учнівського колективу/ Є. В. Дудник. Розвиток життєвих компетенцій підлітків зaсобaми туристичної діяльності/ A. В. Желібa. Мислительна діяльність молодших школярів в умовах оновлення початкової освіти/ К. А. Жила. Національна самосвідомість як складова формування історичної свідомості/ М. В. Заплішна. Патріотичне виховання молодших школярів/ А. Р. Кондратенко. Особливості організації навчального процесу при вивченні пропедевтичного курсу історії україни (5 клас)/ М. М. Копаниця. Проектна діяльність молодших школярів у процесі вивчення природознавства/ Л. С. Корня, А. В. Яновська. Виховання учнів початкових класів засобами навчального предмета "природознавство"/ Д. О. Котовська. Підручник з правознавства як засіб формування правової свідомості/ Д. В. Кочкалов. ЗНО: українські реалії та перспективи/ О. Ю. Латиш. Учнівське самоврядування в Україні: проблеми і перспективи/ М. В. Ломоносов. Особливості соціалізації молоді із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Г. Мамченко. Формування соціальної компетентності особистості в умовах сільської школи/ Ю. В. Микитченко. Використання інтерактивних технологій у контексті шкільної суспільствознавчої освіти/ Ю. В. Олєйнік. Використання науково-популярної літератури про природу на початковому етапі навчання/ Ю. А. Палащина, Т. В. Олейніченко. Сухомлинський В. О. про роль природи у розвитку особистості учнів/ М. А. Семенчова, Ю. О. Палькевич. Використання потенціалу занять з художньої праці як умова розвитку творчої активності у дітей старшого дошкільного віку в художньому конструюванні/ В. В. Прокопчук. Метод проектів як один із сучасних методів навчання/ Л. М. Семененко. Особливості мотиваційної сфери молоді, яка виявляє громадську активність/ К. В. Топчій. Сім’я як фактор формування екологічної свідомості старшокласників/ В. Требух, Ю. Ніколаєнко. Використання можливостей інтернету на заняттях громадянської освіти/ Р. І. Хандога. Школа як провідний інститут соціалізації особистості/ В. О. Христюк. Віковий підхід до профілактики вживання психоактивних речовин/ О. О. Чернявська.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 55.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
Діти з особливими потребами
Освіта-- наступність в освіті
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційні процеси
Дошкільна освіта-- наступність в освіті
Дошкільні навчальні заклади-- підготовка керівників
підготовка педагогів дошкільної освіти
Дошкільне виховання-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в навчанні
Зміст : Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей/ Л. В. Артемова. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании/ Н. Б. Каталимова. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання/ Г. В. Бєлєнька. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти/ Є. І. Коваленко. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук/ В. М. Оржеховська. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку/ С. О. Довбня. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі/ О. А. Венгловська. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи/ О. В. Лобода. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів/ М. Є. Мішечкіна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи/ І. Є. Товкач. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника/ Р. В. Кондратенко. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід/ Л. В. Куземко. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників/ Г. О. Лопатіна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільнків/ І. А. Онищук. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ Н. П. Пихтіна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей/ Т. Є. Федорченко. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині/ Н. М. Стрельнікова. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності/ Л. М. Тонконог. Відповідальність дошкільника: практичний аспект/ Т. С. Фасолько. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників/ Г. О. Шматченко. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями/ С. Р. Хлєбік. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу/ Л. В. Гаращенко. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти/ Г. І. Іванюк. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність/ О. В. Коваленко. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків/ С. О. Бадер. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці/ Т. В. Качалова. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності/ О. В. Ковшар. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку/ О. О. Ластівка. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору/ В. М. Вертугіна. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять/ Л. В. Біденко. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии/ Т. В. Сидоренко. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання"/ В. І. Журавель. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників/ О. А. Козлюк. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі/ О. В. Мартинчук. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів/ М. А. Машовець. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття)/ О. А. Лавріненко. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття/ М. Г. Криловець. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку/ Р. Г. Новгородський. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці/ А. Д. Січкар. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні/ О. С. Філоненко. Особливості японської дошкільної педагогічної практики/ Н. Б. Катруца.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 28.0я43/А 43
Назва : Актуальні питання біологічної науки [Електронний ресурс] : Перша Міжнародна заочна науково-практична конференція (Ніжин, 25 березня 2015 року) : Збірник статей
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :234 с
Колективи : Міністерство освіти і науки Украіни, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, Телавський державний університет імені Я. Гогебашвілі (Грузія), Поморська академія у Слупську, Барановичський державний університет, Жезказганський університет імені О. А. Байконурова
Різночитання назви :Загл. обл.: Перша Міжнародна заочна науково-практична конференція "Актуальні питання біологічної науки" (Ніжин, 25 березня 2015 року); Загл. обл.: I Міжнародна заочна науково-практична конференція "Актуальні питання біологічної науки" (Ніжин, 25 березня 2015 року)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : тит. листи укр., рос., та англ. мовами. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 28.0я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Біологічні науки-- матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Біологія-- історія
Викладання біології в школі-- інноваційні технології навчання
Викладання біології в школі-- екскурсії
Викладання валеології у школі
Геоботаніка
Експериментальна ботаніка
Екологія-- навколишнє природне середовище
Природокористування
Зоологія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- екологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міждисциплінарні зв’язки
Зміст : Оптимізація природно-заповідного фонду як основа регіональної екологічної мережі Чернігівщини/ Л. О. Лобань, Л. В. Дідик. Науково-дослідницька діяльність - складова професійної підготовки учителя біології/ С. О. Коваленко, С. О. Приплавко, В. М. Гавій. Планування уроків у межах навчальної теми як умова реалізації завдання формування предметних компетентностей школярів у навчальному процесі з біології/ В. В. Курсон. Навчальна екскурсія з біології: до історії питання/ Н. М. Малько, Л. М. Малько. Міждисциплінарні зв’язки як умова формування професійної компетентності майбутнього учителя біології/ Г. Г. Сенченко, В. В. Курсон, Л. О. Лобань.
Анотація: Збірник містить матеріали І Міжнародної заочної науково-практичної конференції "Актуальні питання біологічної науки" (Ніжин, 25 березня 2015 р.). Видання адресоване науковцям, викладачам, учителям, аспірантам та всім, хто цікавиться проблемами сучасної біологічної науки та методикою викладання біологічних дисциплін. У текстах матеріалів конференції, опублікованих у даному збірнику, збережено авторський стиль викладу матеріалу. За достовірність поданої інформації та можливість її відкритого друку несуть відповідальність автори.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/П 34
Автор(и) : Пісоцький, Олександр Петрович, Пісоцька, Людмила Миколаївна
Назва : Проектування предметно-розвивального середовища в ДНЗ [Електронний ресурс] : Навчальний посібник для студентів спеціальності "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
Предметно-розвивальне середовище-- дошкільна освіта
Дошкільне навчання-- підручники та посібники для ВНЗ
Анотація: У навчальному посібнику представлено матеріали про особливості педагогічного проектування, планування предметно-розвивального середовища ДНЗ, його компоненти та вимоги щодо створення. Значну увагу приділено питанням міні-середовища вікових груп, вимогам до розташування осередків активності, особливостям лекотеки. Посібник рекомендований студентам і фахівцям у галузі дошкільної освіти.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 5170
Кількість відвідувачів 188
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя