Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (360)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (146)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.35)/П24
Автор(и) : Щотка, Оксана Петрівна, Бойправ, Марія Дмитрівна, Пісоцький, Вадим Петрович, Пісоцький, Олександр Петрович
Назва : Педагогічна психологія [Електронний ресурс] : Практикум: Керівництво до практичних і лабораторних занять для студентів педагогічних спеціальностей
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :225 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 34.60 грн.
ББК : 88.840я73-5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Психологія виховання
Психологія самовиховання
Психологія навчання
Психологія вчителя
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.35)/П24
Автор(и) : Щотка, Оксана Петрівна, Бойправ, Марія Дмитрівна, Пісоцький, Вадим Петрович, Пісоцький, Олександр Петрович
Назва : Педагогічна психологія [Електронний ресурс] : Практикум для студентів педагогічних спеціальностей . -2-ге вид., доп. і перероб.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :251 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-611-527-004-0: Б.ц.
ББК : 88.840я73-5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Психологія виховання
Психологія самовиховання
Психологія навчання
Психологія вчителя
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.33)/П 86
Назва : Психологія педагогічна [Електронний ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :285 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 284-285. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-084-4: 32.00 грн.
ББК : 88.840я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- хрестоматії
Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
психологія педагогічна
Психологія навчання
Психологія виховання
Зміст : / ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ. Психологическая ситуация опроса на уроке/ Б. Г. Ананьев. Ожидания учителя/ Р. Бернс. Я-Концепция учителя/ Р. Бернс. Школьная организация и стиль преподавания/ Р. Бернс. Психология усвоения знаний в школе/ Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская. О проблемах воспитания и их комплексной разработке/ А. А. Бодалев. Психологический анализ формализма в усвоении школьных знаний/ Л. И. Божович. Организация учебной деятельности в малых группах/ К. Н. Волков. Биологический и социальный факторы воспитания/ Л. С. Выготский. Методы обучения и умственного развития ребенка/ П. Я. Гальперин. О методе поэтапного формирования умственных действий/ П. Я. Гальперин. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования/ Давыдов В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения/ Давыдов В. В. Прямые методы угашения конфликта/ А. Б. Добрович. Косвенные методы угашения кофликта (психокоррекция общения)/ А. Б. Добрович. О значимости получаемых учащимися знаний/ Н. Ф. Добрынин. Индивидуальность школьника и компьютеры/ О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина. Обучение и развитие/ Л. В. Занков. Стиль педагогического общения/ В. Н. Карандашев. Психологические аспекты анализа урока/ И. Н. Козлова. Проблема соотношения умственного развития и способностей/ Н. С. Лейтес. Індивідуальний підхід до учня під час уроку/ С. Д. Максименко. Психологический анализ труда учителя/ А. К. Маркова. Учебная деятельность как предмет психологического исследования/ А. К. Маркова, Г. С. Абрамова. Примерная программа психологического изучения учителем мотивации учения школьников/ А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. Психологические проблемы активности личности в обучении/ Н. А. Менчинская. Психолого-педагогические вопросы воспитания/ Ш. А. Надирашвили. Педагогические ситуации и конфликты/ М. М. Рыбакова. Возникновение "смыслового барьера" и способы его преодоления/ Л. С. Славина. Мотивация учения/ Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина. О структуре учебной деятельности/ Д. Б. Эльконин. Значение аналитической психологии для воспитания/ К. Г. Юнг. Что такое школьная психологическая служба?
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.33)/П 86
Назва : Психологія педагогічна [Електронний ресурс] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :315 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 2314-315. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-083-7: 33.25 грн.
ББК : 88.840я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- хрестоматії
Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
психологія педагогічна
Психологія навчання
Психологія виховання
Зміст : ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ; Сучасний гуманізм і освіта/ Г. Балл. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии/ А. Н. Леонтьев. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики/ Н. И. Непомнящая. Об условиях надежности психологического эксперимента/ В. И. Аснин. Обучение и развитие/ С. Л. Рубинштейн. Связь обучения и психического развития детей/ Д. Б. Эльконин. Взаємозв’язок виховання і розвитку/ Г. С. Костюк. Розвиток як спосіб світобудови/ Т. М. Титаренко. Особистісний розвиток і психічнийдизонтогенез/ Т. М. Титаренко. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ ; Значение ранних периодов детства для формирования детской личности/ А. В. Запорожец. Этапы формирования личности в онтогенезе/ Л. И. Божович. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников/ Л. А. Венгер. Сказка/ Л. С. Выготский. Готовность детей к обучению/ В. Д. Шадриков. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников/ Давыдов В. В. Психология обучения младшего школьника/ Д. Б. Эльконин. Леворукий ребенок/ М. М. Безруких, С. П. Ефимова. Возрастные особенности мотивации учения и умение школьников учиться/ А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. Подросковый возраст и половое воспитание/ А. Адлер. Неуспевающие дети/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова. Педагогически запущенные дети/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова. Природные особенности ребенка и трудности учения/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова. Аффект неадекватности/ Л. И. Божович. Возможности преодоления и предупреждения неуспеваемости школьников/ К. Н. Волков. Различные дидактогении у детей и подростков/ Н. В. Жутикова. Школьная дезадаптация. Карта наблюдений Д. Скотта/ А. М. Прихожан, Н. Н. Толстых. Учіння як спосіб виконання провідної діяльності у ранній юності/ М. В. Папуча. Соціально-психологічні проблеми становлення та розвитку особистості в юнацькому віці/ С. О. Ставицька. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления/ Д. И. Фельдштейн.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 65584
Кількість відвідувачів 1112
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя