Пошуковий запит: <.>DP=201808$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 496
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Томаржевська І. Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці/Інна Томаржевська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.54–56
|
>2.
| Пастушенко Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!"/Наталія Пастушенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.57–58
|
>3.
| Фалько Я. Семантика найновіших слів іноземного походження та проблеми слововживання/Ярослав Фалько // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.59–61
|
>4.
| Бабаніна С. Виховувати креативну й успішну особистість/Світлана Бабаніна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.52–53.
|
>5.
| Охрімчук Р. Як допомогти дітям "побути" у минулому заради майбутнього/Раїса Охрімчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.43–46.
|
>6.
| Болтромюк Д. Міцна родина – життєвий затишок людини/Діана Болтромюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.47–49.
|
>7.
| Ярош Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі/Наталія Ярош // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.50–52
|
>8.
| Морозова О. НУШ очима дитини/Ольга Морозова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.62.
|
>9.
| Каракоз С. Марія Чумарна/Сусанна Каракоз // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.6–9.
|
>10.
| Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом/Тамара Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.10–13
|
|
|