Пошуковий запит: <.>K=методика дослідження<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Оверченко А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків/А. І. Оверченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2011,N N 5.-С.21-30.
|
>2.
| Карабаєва І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 3.-С.61–68.
|
>3.
| Карабаєва І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 3.-С.69–71.
|
>4.
| Карабаєва І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 4.-С.29–32.
|
>5.
| Карабаєва І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 4.-С.33–35.
|
>6.
| Карабаєва І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 5.-С.54–57.
|
>7.
| Карабаєва І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 5.-С.58–61.
|
|