Пошуковий запит: <.>K=порушення опорно-рухового апарату<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Ефименко М. Онтогенетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень /Микола Ефименко, Микола Мога // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.29–35
|
>2.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Акіншина В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно!/В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 4.-С.24–26
|
>4.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>5.
| Маляренко О. А. Подорож на казкову планету/О. А. Маляренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 7.-С.12–14
|
>6.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>7.
| Нагорна О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці/О. Б. Нагорна // , 2019 5.-С.12–13
|
|