Пошуковий запит: <.>K=професійне становлення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Попадюк Н. Я. Соціально-психологічні чинники становлення менеджера виробничої сфери/Н. Я. Попадюк . - 2004
|
>2.
| Толочек В. А. Динамика и условия профессионального становления субъекта в социономических профессиях/В. А. Толочек, В. Г. Денисова, Н. И. Журавлева // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2011. т.Т. 32,N № 6.-С.41-48
|
>3.
| Онищенко Н. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя/Н. Онищенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 11.-С.28-33
|
>4.
| Ильина Н. Ф. Критерии готовности педагога к инновационной деятельности/Н. Ф. Ильина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 7.-С.80-86
|
>5.
| Галяпа М. Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога/М. Галяпа // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 8.-С.37-40.
|
>6.
| Радул В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях /В. Радул // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.3–10
|
>7.
| Ратушинська А. Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя/А. Ратушинська // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2016,N N 10.-С.88-97.
|
>8.
| Кравцов В. Методологічна культура як особистісно-професійна характеристика майбутнього вчителя/В. Кравцов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 5/6.-С.31–35
|
>9.
| Коптєва О. Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних закладів/О. Коптєва // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 5/6.-С.36–39
|
>10.
| Корольова І. Роль професійної рефлексії у фаховому становлення особистості майбутнього менеджера освітньої галузі/І. Корольова // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2017,N N 5/6.-С.69-77.
|
|
|