Пошуковий запит: <.>S=Освіта в Україні -- інноваційна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Корсак К. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства/К. Корсак, Ю. Корсак // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. т.Том 15,N N 4.-С.70-76.
|
>2.
| Слюсаревський М. Відповідь на виклики інформаційної доби/М. Слюсаревський // Освіта. -К.:ЗАТ "Видавництво Київська правда", 2013,N N 35 (7-14 серпня).-С.4-5.
|
>3.
| Чубарук О. В. Організаційно-методичні засади реалізації інноваційної діяльності на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій/О. В. Чубарук, А. М. Шевченко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 3.-С.12-16.
|
>4.
| Кремень В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2014,N N 2.-С.5-14.
|
>5.
| Проект Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років // Хімія. -Х.:Основа, 2014,N N 23/24.-С.3-13.
|
>6.
| Ніколаєнко С. Дослідницькі університети у системі освіти та науки України/С. Ніколаєнко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2014,N N 8.-С.7-16.
|
>7.
| Кремень В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2014,N N 4.-С.5-10
|
>8.
| Шулікін Д. STEM-освіта: готувати до інновацій/Д. Шулікін // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2015,N N 26 (29 червня).-С.8-9.
|
>9.
| Галата С. Середня освіта: на порозі змін/С. Галата // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2015,N N 39 (28 вересня).-С.8-9.
|
>10.
| Андрущенко В. Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти/В. Андрущенко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2015,N N 3.-С.5-14.
|
|
|