Пошуковий запит: <.>S=Уява<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Несух Ю. Розвиток пізнавальних процесів дітей молодшого та середнього шкільного віку (уваги, уяви, пам’яті, інтелекту та творчого потенціалу)/Ю. Несух // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N2(Розвивальні та корекційні заняття психолога).-С.83-114.
|
>2.
| Антощук Є. Як навитися забувати: Психологічні вправи/Є. Антощук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N1(січень).-С.15-16.
|
>3.
| Меерович М.И. Инструменты управляемого воображения : Воображение - основа творческого процесса/М.И. Меерович // Одаренный ребенок. -М.:ООО "Связь-Принт", 2003,N N5.-С.76-87.
|
>4.
| Зимичев А.М. Воображение в творческой деятельности человека/А.М. Зимичев // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2004,N N7.-С.35-39
|
>5.
| Лабащук М. Уява та фантазія у мовленнєвій діяльності суб’єкта/М. Лабащук // Мандрівець. -Тернопіль:Журнал "Мандрівець", 2003,N N5.-С.14-23
|
>6.
| Кучерявый В. Г. Л. С. Выготский об особенностях и механизме творческого воображения ребенка/В. Г. Кучерявый // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2004,N N4.-С.2-13.
|
>7.
| Савенков А.И. Обучение детей умениям и навыкам проведения экспериментов/А.И. Савенков // Одаренный ребенок. -М.:ООО "Связь-Принт", 2003,N N5.-С.64-75.
|
>8.
| Коротаева Е. Креативность: детское воображение плюс творческий порыв педагога/Е. Коротаева // Директор школы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2003,N N2.-С.92-98
|
>9.
| Чередник Г. Психологія для початківців/Г. Чередник // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N14 (квітень).-С.5-32.
|
>10.
| Явоненко М. Розвиток уяви та літературних здібностей молодших школярів/М. Явоненко, // Початкова школа. -К.:Преса України, 2003,N N3.-С.14-17
|
|
|