Пошуковий запит: <.>S=Я-концепція<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 95
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Психология самосознания/Ред.-сост. Д. Я. Райгородский. - 2007
|
>2.
| Семенова А. В. Основи психології і педагогіки/А. В. Семенова, Р. С. Гурін, Т. Ю. Осипова. - 2006
|
>3.
| Майерс Д. Социальная психология/Д. Майерс. - 2006
|
>4.
| Загальна психологія/О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін.. - 2005
|
>5.
| Марш и др. Расширенный вариант модели формирования Я-концепции, основанный на интериальной/экстериальной референции/и др. Марш // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N10.-С.30-31
|
>6.
| Ваврикович Б.В. Виховання у дитини любові до іншої людини, до колективу, зрештою до суспільства, неможливе, якщо вона не любить себе: Роздуми і поради шкільного психолога/Б.В. Ваврикович // Педагогіка толерантності. -К.:Педагогіка толерантності, 2002,N N3.-С.56-63
|
>7.
| Кайгородов Б.В. Структурно-динамические характеристики самопонимания в характеристике и развитии Я-концепции в юношеском возрасте /Б.В. Кайгородов // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N12.-С.18-21
|
>8.
| Матвієнко П. Позитивна "Я-концепція" вчителя/П. Матвієнко // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2003,N N10 (квітень)
|
>9.
| Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/Н. Бамбурак // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2002,N N3/4.-С.124-141
|
>10.
| Пастушенко Н. Нестендартні уроки для нестандартних дітей, або Чи була Джульєтта важковиховуваною дівчинкою?/Н. Пастушенко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N38 (жовтень).-С.4-7
|
|
|