Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=психологія особистості дитини<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.

Прилепская Н.А. Ревизные отношения как развивающая среда, или Соционика в детском саду/Н.А. Прилепская // Соционика, ментология и психология личности, 2002,N N4.-С.26-34.
2.

Кулемзина А. Отношения: одаренный ребенок - образовательная система/А. Кулемзина // Лучшие страницы педагогической прессы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2002,N N6.-С.71-78
3.

Симановский А.Э. Социальные механизмы формирования интеллектуальной творческой способности учащихся/А.Э. Симановский // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2002,N N3.-С.76-81
4.

Чабан О. У пошуках вирішення проблеми "важких" дітей/О. Чабан // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N4.-С.19-21
5.

Чумак Л. Соціально-трудова адаптація вихованців дитячих будинків та шкіл-інтернатів/Л. Чумак // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N4.-С.56-59
6.

Терлецька Л. Визначення здібностей дитини/Л. Терлецька // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N3(Психолог на батьківських зборах).-С.61-79
7.

Тихомирова Е. Воспитание лидера/Е. Тихомирова // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2003,N N4.-С.59-61
8.

Дума Л. Тренінг для віпускників шкіл-інтернатів/Л. Дума, О. Савчук // Соціальна політика і соціальна робота. -К.:Міжнародний благодійний фонд "Дослідницький центр соціальної політики", 2002,N N3/4 (23/24).-С.66-78
9.

Рудомьоткіна О.А. Психологічна культура старшокласників як соціально-педпгогічна умова розвитку психічної суб’єктності особистості старшокласника/ О.А. Рудомьоткіна // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N5.-С.12-16
10.

Гармаш О.В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості/О.В. Гармаш // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N2/3.-С.13-18.
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 60076
Кількість відвідувачів 1774
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя