Пошуковий запит: <.>U=159.9(06)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 306
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 1: II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики". - 2018
|
>2.
| Вергунова В. С. Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/В. С. Вергунова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
|
>3.
| Грисюк О. М. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі/О. М. Грисюк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.12-20
|
>4.
| Гусейнова Л. В. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/Л. В. Гусейнова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.20-26
|
>5.
| Коваль О. В. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект/О. В. Коваль // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.26-33
|
>6.
| Магда П. М. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен/П. М. Магда // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.33-38
|
>7.
| Пархоменко О. М. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти/О. М. Пархоменко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.38-43
|
>8.
| Прищепа О. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект/О. П. Прищепа // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.43-48
|
>9.
| Раструба Т. В. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів/Т. В. Раструба // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.46-55
|
>10.
| Ревенчук В. В. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування/В. В. Ревенчук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 1:II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики".-С.55-60
|
|
|