Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бех, Іван@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.100.5
Б 55


    Бех, Іван
    Патріотизм має бути дієвим : сучасний підхід до патріотичного виховання [Текст] / Іван Бех // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 2-3 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--патріотичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- національно-патріотичне виховання
Анотація: Іван Бех, д-р психолог. наук, директор Інституту проблем виховання НАПН України, дійсний член НАПН України, висвітлює проблему національно-патріотичного виховання дітей з наукової точки зору. За визначенням вченого, патріотизм - особливе безумовне (тобто засноване не на зовнішньому підкріпленні, а на внутрішньому прагненні) й високосмислове (не меркантильне) почуття-цінність, яке характеризує позитивне ставлення особистості до народу, Батьківщини, держави та до самої себе. Отже, нагальним питанням, на думку вченого, залишається виховання в дітей не зовнішнього, показного, а свідомого, дієвого патріотизму.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

2.


    Бех, Іван
    Плекаємо особистість. Заповіти Василя Сухомлинського [Текст] / Іван Бех // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 6-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільний вік--психологія
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- особистість дитини -- цінність дитинства -- одухотворення
Анотація: Автор звертається до спадщини Василя Сухомлинського та узагальнює роздуми видатного педагога й мислителя щодо пріоритетів у вихованні. Наводить інструментарій виховання в дошкільному віці - похвалу, гру, одухотворення, виховання любов'ю, як способи реалізації ідей морального виховання за В. Сухомлинським.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Бех, Іван
    Плекаємо особистість: у діалозі з В. Сухомлинським [Текст] / іван Бех // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401
РУБ
Рубрики: Дошкільна освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- особистість дитини -- духовне життя дитини -- розумовий розвиток
Анотація: Розмірковуючи над тим, як плекати особистість дитини і будувати особистісно орієнтований освітній процес, неодмінно варто звернутися до наукової спадщини видатного педагога-гуманіста Василя Сухомлинського. Як пов’язані із сучасністю ідеї, висловлені понад пів сттоліття тому, розмірковує знаний науковець.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Знайти схожі

5.
158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 1 : Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади. - 280 с. - ISBN 966-06-0297-9 (в пер.) : 11.20 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .7
Виховання в особистісному вимірі . - С .37
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .75-159
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .101-115
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .116-136
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .137-148
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .149-159
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .160-205
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .206-268
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ДРНТІ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Я - теория (психол.)

Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

6.
158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн.
    Зміст:
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196
Виховання миролюбності у дітей . - С .206
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272
Реалії виховання студентської молоді . - С .245
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
ДРНТІ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)


Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

7.
158
Б 55
б-ка Бойка О. Д. / Б 55-фб


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 3-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003 - 2006.
   Кн. 3 : Сходження до духовності. - К., 2006. - 272 с. - Бібліогр.: с. 265-268. - ISBN 966-06-0452-1 (в пер.) : 40.00 грн.
    Зміст:
Методологічний простір сучасного виховного процесу . - С .7
Спадкові чинники розвитку особистості . - С .72
Особистість у межах шкільного віку . - С .90
Контури правиловідповідного виховання . - С .114
Вчинок як духовна константа особистості . - С .153
Психологія духовності В. О. Сухомлинського: спроба методологічної рефлексії . - С .247
ДРНТІ
ББК 88.5 + 74.200
РУБ 158
Рубрики: Виховання особистості
   Духовність

   Моральне виховання


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
74.200.51
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 9-12. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.51
Рубрики: виховання духовності
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- духовні цінності -- рефлексія -- психологія виховання -- свідомість -- самосвідомість
Анотація: У статті розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У зв'язку з цим виділено типи особистісної рефлексії: регулятивну, визначальну, синтезувальну, створювальну.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

9.
156(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Особистість у просторі духовного розвитку [Текст] : навчальний посібник / І. Д. Бех. - К. : Академвидав, 2012. - 256 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 250-254. - ISBN 978-966-8226-89-2. - ISBN 978-617-572-044-8 : 55.00 грн., 52.00 грн.
    Зміст:
Освітньо-виховні домінанти в концептуальному осмисленні . - С .9-33
Категорія "совість" у посткласичному психологічному осягненні . - С .34-41
Рефлексія і духовність особистості . - С .42-70
Виховний простір як чинник розвитку особистості . - С .71-95
Підростаюча особистість на життєвому шляху . - С .96-125
Грані доброчинного життя особистості . - С .126-208
Етюди про духовні обереги . - С .209-218
ББК 88.37я73 + 88.5я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Психологія особистості--підручники та посібники для ВНЗ

   Особистість--духовний розвиток

   Виховання особистості

   Духовні цінності


Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

10.


    Бех, Іван.
    Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: Особистість--виховання--ідентифікація
   Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- уподібнення -- лідерство -- референтна група -- соціальна інтеграція -- ідентичність -- "Я" особистості -- Его-ідентичність -- самоідентифікація -- ситуація конфлікту -- цінності
Анотація: У статті розглядається процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежується її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 42081
Кількість відвідувачів 879
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя