Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бех, Іван@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бех, Іван.
    Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: Особистість--виховання--ідентифікація
   Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- уподібнення -- лідерство -- референтна група -- соціальна інтеграція -- ідентичність -- "Я" особистості -- Его-ідентичність -- самоідентифікація -- ситуація конфлікту -- цінності
Анотація: У статті розглядається процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежується її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Знайти схожі

3.
158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн.
    Зміст:
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196
Виховання миролюбності у дітей . - С .206
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272
Реалії виховання студентської молоді . - С .245
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
ДРНТІ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)


Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

4.
158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 1 : Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади. - 280 с. - ISBN 966-06-0297-9 (в пер.) : 11.20 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .7
Виховання в особистісному вимірі . - С .37
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .75-159
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .101-115
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .116-136
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .137-148
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .149-159
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .160-205
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .206-268
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ДРНТІ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Я - теория (психол.)

Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

5.
158
Б 55
б-ка Бойка О. Д. / Б 55-фб


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 3-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003 - 2006.
   Кн. 3 : Сходження до духовності. - К., 2006. - 272 с. - Бібліогр.: с. 265-268. - ISBN 966-06-0452-1 (в пер.) : 40.00 грн.
    Зміст:
Методологічний простір сучасного виховного процесу . - С .7
Спадкові чинники розвитку особистості . - С .72
Особистість у межах шкільного віку . - С .90
Контури правиловідповідного виховання . - С .114
Вчинок як духовна константа особистості . - С .153
Психологія духовності В. О. Сухомлинського: спроба методологічної рефлексії . - С .247
ДРНТІ
ББК 88.5 + 74.200
РУБ 158
Рубрики: Виховання особистості
   Духовність

   Моральне виховання


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
74.200.5
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--гуманістичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- духовні цінності -- моральні цінності -- модель виховання -- психоенергетика -- духовний розвиток -- моральний розвиток -- педагогічна самопрезентація -- моральна довіра -- життєвий поступ
Анотація: У статті розкрито сутність гуманістично-орієнтованої моделі виховання, а також розглянуто її цілісне психологічне підґрунтя, яким є синтез розуму, почуттів і волі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
Шифр: ВМДЗ/2016/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 6
Зміст:
Бех, Іван. Виховуємо патріотизм як почуття і цінність / І. Бех. - С.4-8.
Пасікова, Олена. Патріотизм починається з колиски / О. Пасікова, Н. Каунська. - С.9-14.
Короленко, Юлія. Я, моя родина - славна Україна; навчально розвивальна гра / Ю. Короленко, Н. Романюк, Н. Оцалюк. - С.15-19.
Лобуренко, Любов. Мандруємо рідним містом, щоб його пізнати : сценарій свята для старших дошкільників / Л. Лобуренко, В. Старікова. - С.20-27.
Крисюк, Яна. Як полегшити адаптацію дитини до умов дошкільного закладу / Я. Крисюк. - С.30-37.
Безсонова, Ольга. Знайомимося з батьками дітей раннього віку під час тренінгу / О. Безсонова. - С.38-41.
Худолій, Наталія. У похід - разом з батьками / Н. Худолій. - С.42-48.
Калуська, Любомира. Тіловиховання дошкільників у літній період / Л. Калуська. - С.49-56.
Цибуляк, Наталя. Розвиваємо педагогічну спостережливість: семінар-тренінг / Н. Цибуляк. - С.57-63.
Кондратенко, Наталія. Бджоли-трудівниці - пасічника помічниці : конспект заняття для дітей п’ятого року життя з порушенням зору / Н. Кондратенко, С. Романенко. - С.66-70.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВМДЗ/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 10
Зміст:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5.
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10.
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16.
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26.
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31.
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35.
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41.
Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48.
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52.
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55.
Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ВМДЗ/2023/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2023р. N 5
Зміст:
Бех, Іван. Професія вихователя: концептуальні основи / І. Бех. - С.4-6.
Які види прогулянок провести з дітьми влітку. - С.10.
Золотарьова, Мирослава. Сім одиниць: оцінюємо досягнення дошкільників / М. Золотарьова. - С.11-14.
Бадер, Світлана. Експрес-перевірка організації розваг у дитячому садку / С. Бадер. - С.15-17.
Половіна, Олена. Як осучаснити свято в дитячому садку: чотири маркери для педагога / О. Половіна. - С.19-24.
Скрипка, Ганна. Онлайн-дошка - дієвий помічник під час дистанційних методичних заходів / Г. Скрипка. - С.25-29.
Марціновська, Ірина. Дитина з розладами аутизму в дитячому садку : налагоджуємо взаємодію / І. Марціновська. - С.34-39.
Формуємо в дитини вміння правильно виражати свій гнів. - С.42-45.
Підтримуємо колег, які пережили психотравмівні події. - С.46-49.
Свірковська, Ліна. Організовуємо фізкультурно-оздоровчу роботу влітку / Л. Свірковська. - С.51-54.
Клименко, Антоніна. Як простій впливає на розрахунок відпускних / А. Клименко. - С.58-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
74.2
Б 55


    Бех, Іван.
    Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 39-42. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Філософія освіти
   Духовне виховання

   Особистість--духовний розвиток

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- духовні призначення -- духовні аури -- одухотвореність -- мотиваційно-ціннісна узгодженість -- вікове становлення -- душевна втаємниченість-відкритість
Анотація: У статті формулюються етичні положення, на засадах яких особистість має будувати власне духовно досконале життя. Наголошується на необхідності наповненості життя вищими смислами, що є внутрішньою основою розвитку в особистості Я-духовного.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 46963
Кількість відвідувачів 919
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя