Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пихтіна, Ніна Порфиріївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Пихтіна, Ніна Порфиріївна.
    Робота з дітьми з девіантною поведінкою: Підготовка педагогічних кадрів [Текст] / Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N24 (грудень). - С. 15-19
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія вищої школи
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

   Підготовка майбутніх соціальних педагогів

   підготовка практичного психолога



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
372(075.3)
П 35


    Пихтіна, Ніна Порфиріївна.
    Педагогічна творчість [Текст] : Навчальний посібник / Н. П. Пихтіна ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., доп. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 196 с. - 28.00 грн., 28.00 грн.
ББК 74.10я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра дошкільної освіти

   Педагогічна творчість

   педагогічна творчість вихователя ДНЗ

   Креативність

   Педагогічний такт

   Педагогічне спілкування



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 11
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (3), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (3), аб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 244 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 74.33 грн.
    Зміст:
Багрій, Вікторія Неофидівна. Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки / В. Н. Багрій. - С .7-10
Бейгер, Галина. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення / Г. З. Бейгер. - С .11-22
Біла, Олена Олександрівна. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування / О. О. Біла. - С .23-29
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .30-34
Заболотна, Оксана Адольфівна. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти / О. А. Заболотна. - С .35-38
Ковальчук, Василь Іванович. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ / В. І. Ковальчук. - С .39-44
Леонова, Інна Михайлівна. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей / І. М. Леонова. - С .45-49
Парфанович І. І., Іванна Іванівна. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки / Іванна Іванівна Парфанович І. І. - С .50-55
Скиба, Марина Миколаївна. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів / М. М. Скиба. - С .56-60
Спіліоті, Олена Володимирівна. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження / О. В. Спіліоті. - С .61-68
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї / Н. М. Стрельнікова. - С .69-72
Хоменко, Олександр Вікторович. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України / О. В. Хоменко. - С .73-79
Благінін, Валерій Михайлович. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру / В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. - С .80-83
Бобро, Артур Анатолійович. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів / А. А. Бобро. - С .84-88
Бондарчук, Алла Ярославівна. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів / А. Я. Бондарчук. - С .89-93
Качалова, Тетяна Василівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства" / Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. - С .94-98
Мацегора, Анастасія Віталіївна. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. - С .99-103
Москалець, Олена Олександрівна. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування / О. О. Москалець. - С .104-107
Нагач, Марина Володимирівна. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства / М. В. Нагач. - С .108-112
Новак, Тетяна Анатоліївна. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості / Т. А. Новак. - С .113-116
Онищенко, Ірина Володимирівна. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко. - С .117-122
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .123-126
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання / Н. П. Пихтіна. - С .127-132
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .133-139
Половіна, Олена Анатоліївна. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей / О. А. Половіна. - С .140-144
Равлюк, Тетяна Анатоліївна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / Т. А. Равлюк. - С .145-148
Стадник, Денис Олександрович. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища / Д. О. Стадник. - С .149-153
Шрагіна, Лариса Ісааківна. Методи і прийоми управління творчою уявою / Л. І. Шрагіна. - С .154-157
Борисюк, Світлана Олексіївна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі / С. О. Борисюк. - С .158-161
Василевська, Людмила Семенівна. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів / Л. С. Василевська. - С .162-168
Кабриль, Катерина Володимирівна. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / К. В. Кабриль. - С .169-173
Клос, Лілія Євгенівна. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір / Л. Є. Клос. - С .174-179
Кобилянський, Олександр Володимирович. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / О. В. Кобилянський. - С .180-185
Ларіна, Тетяна Валеріївна. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування / Т. В. Ларіна. - С .186-190
Остапчук, Олена Леонідівна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів / О. Л. Остапчук. - С .191-195
Островська, Наталія Олександрівна. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді / Н. О. Островська. - С .196-199
Підлипська, Світлана Дмитрівна. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ / С. Д. Підлипська. - С .200-203
Тукач, Ірина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками / І. І. Тукач. - С .204-208
Чусова, Ольга Миколаївна. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова. - С .209-212
Захарчук, Мар’яна Євгенівна. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи / М. Є. Захарчук. - С .213-220
Конончук, Іван Миколайович. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / І. М. Конончук. - С .221-226
Лещенко, Марина Євгенівна. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст. / М. Є. Лещенко. - С .227-229
Романенкова, Людмила Олексіївна. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні / Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. - С .230-233
Трофименко, Марина Юріївна. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції / М. Ю. Трофименко. - С .234-237
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.) / О. А. Устименко-Косоріч. - С .238-242
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціальна робота

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів--початкові класи

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Сучасні освітні технології

   Здоровий спосіб життя--підлітки

   Тренінг

   Профорієнтація

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   дозвіллєва діяльність

   Педагогічна майстерність

   Сербія--освіта
    франція--освіта

    США--освіта

    Ніжинщина--освіта

    Україна--Освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
371(075.3)
П35


    Пихтіна, Ніна Порфиріївна.
    Педагогіка гри [Текст] : лекції : навчальний посібник / Н. П. Пихтіна ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 209 с. - 27.33 грн., 70.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.10я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: гра
   Ігротерапія

   Ігрові методи навчання

   Дидактичні ігри

   Ігри дидактичні--дошкільнята

   ігри в дитячому садку



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 11
ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (4), аб (1)
Свободны: ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (4), аб (1)
Знайти схожі

5.
372(073.3)
П24


   
    Педагогіка з методикою виховання дітей дошкільного віку для денної та заочної форм навчання [Текст] : Програма державного екзамену, орієнтовні питання та практичні завдання / Укл.: Н. П. Пихтіна, А. М. Аніщук, С. І. Матвієнко та ін. ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 54 с. - 15.83 грн.
ДРНТІ
ББК 74.10р30-211
РУБ 372(073.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--програми державного екзамену



Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Аніщук, Антоніна Миколаївна; Матвієнко, Світлана Іванівна; Пісоцька, Людмила Миколаївна; Тукач, Ірина Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра дошкільної освіти
Примірників всього: 10
ав (1), аб (3), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: ав (1), аб (3), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (2)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 182 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 94.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Благінін, Валерій Михайлович. Питання формування естетичної потреби особистості у науково-педагогічній літературі / В. М. Благінін. - С .7-9
Булавенко, Світлана Дмитрівна. Концепція моделі освітньо-інформаційного середовища як умови формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості / С. Д. Булавенко. - С .10-14
Дернова, Майя Григорівна. Основні положення теорії трансформаційного навчання дорослих / М. Г. Дернова. - С .15-20
Зеленько, Олександр Анатолійович. Психосоціальний аспект проблеми трансформації вищої школи України / О. А. Зеленько. - С .21-25
Кононко, Олена Леонтіївна. Розвиток, соціалізація та виховання особистості майбутнього педагога / О. Л. Кононко. - С .26-31
Куниця, Тетяна Юріївна. Відповідальність особистості як наукова категорія / Т. Ю. Куниця. - С .32-37
Максимова, Олена Олександрівна. Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект) / О. О. Максимова. - С .38-43
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти як умова ефективності попередження негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку / Н. П. Пихтіна. - С .44-49
Рудик, Ярослав Михайлович. Суть та структура творчого потенціалу особистості / Я. М. Рудик. - С .50-57
Шендерук, Олена Борисівна. Ключові компетенції майбутніх викладачів іноземної мови як запорука їхнього професіоналізму / О. Б. Шендерук. - С .58-62
Шкільна, Ірина Миколаївна. Вікові особливості виховання моральної самосвідомості старших підлітків у сучасних умовах / І. М. Шкільна. - С .63-67
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бойко, Анна Едуардівна. Використання арт-педагогічних технологій як засобу творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах / А. Е. Бойко. - С .68-73
Борисюк, Світлана Олексіївна. Консультування соціально дезадаптованих підлітків з використанням двосторонніх іграшок / С. О. Борисюк. - С .74-78
Василенко, Надія Володимирівна. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи України / Н. В. Василенко. - С .79-83
Долгова, Олександра Валеріївна. Формування організаційних та управлінських умінь старшокласників у діяльності учнівського самоврядування / О. В. Долгова. - С .84-89
Конончук, Данило Іванович. Дослідження впливу субкультури рокерів та металістів на формування життєвих стратегій молоді / Д. І. Конончук. - С .90-94
Лукашова, Ніна Іванівна. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів у процесі вивчення хімії в старшій профільній школі / Н. І. Лукашова. - С .95-100
Павлюк, Лариса Миколаївна. Використання проектних технологій у процесі формування соціальної компетентності старшокласників в умовах ліцею / Л. М. Павлюк. - С .101-106
Пілюгіна, Тамара Володимирівна. Форми і методи іншомовної підготовки майбутніх працівників органів державної фіскальної служби / Т. В. Пілюгіна. - С .107-110
Ранюк, Оксана Петрівна. Використання риторичних методів під час вивчення польської мови / О. П. Ранюк. - С .111-114
Сидоренко, Марина Миколаївна. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри / М. М. Сидоренко. - С .115-119
Сурмило, Олена Анатоліївна. Вивчення педагогічних умов використання казки як засобу морального виховання старших дошкільників / О. А. Сурмило. - С .120-124
Тукач, Ірина Іванівна. Формування соціального досвіду дитини дошкільного віку: історико-педагогічний аналіз / І. І. Тукач. - С .125-129
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Віннікова, Лілія Федорівна. Деякі напрямки гуманізації фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів / Л. Ф. Віннікова. - С .130-132
Дубровський, Валерій Леонідович. Готовність майбутнього учителя початкової школи до співпраці з сім’єю учня / В. Л. Дубровський. - С .133-136
Івашньова, Світлана Володимирівна. Підвищення рівня професійної компетентності як складової конкурентоспроможності педагогічних працівників / С. В. Івашньова. - С .137-147
Поночовна-Рисак, Таїсія Михайлівна. Педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх податкових інспекторів у процесі фахової підготовки / Т. М. Поночовна-Рисак. - С .148-151
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Проектна технологія у підготовці майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .152-155
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Конончук, Іван Миколайович. Культурно-освітній розвиток етнонаціональних меншин в Україні у 20–30-ті рр. ХХ ст. / І. М. Конончук. - С .156-161
Кузів, Марія Зіновіївна. Особливості професійної орієнтації в Україні / М. З. Кузів. - С .162-165
Федоренко, Світлана Вікторівна. Методологічний потенціал трансдисциплінарного підходу в формуванні гуманітарної культури студентів у США / С. В. Федоренко. - С .167-173
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Концептуальні засади культурологічної підготовки майбутнього педагога: історичний контекст у вимірах нової парадигми освіти / Т. О. Шахрай. - С .174-180
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Викладання іноземної мови

   Викладання хімії в школі

   педагогіка вищої школи

   психологія молодшого школяра

   Психологія підлітка

   Дошкільна освіта

   Інноваційні технології--методи навчання

   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх соціальних педагогів

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

7.
371(075.3)
П 35


    Пихтіна, Ніна Порфиріївна.
    Профілактика девіантної поведінки дітей і молоді: психолого-педагогічні та соціально-правові аспекти [Текст] : Навчальний посібник / Н. П. Пихтіна, М. П. Пихтін, Т. Є. Федорченко; за заг. ред. В. М. Оржеховської ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 399 с. - Бібліогр.: с. 377-386. - ISBN 978-617-527-114-8 : 31.50 грн., 31.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.6я73 + 88.836я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Девіантна поведінка--профілактика

   Девіантна поведінка--неповнолітні--підручники та посібники для ВНЗ

   Діти--педагогічно занедбані

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Агресія--діти

   Суїцидальна поведінка--профілактика

   Вандалізм--профілактика

   Графіті--профілактика

   Проституція--попередження

   Делінквентна поведінка

   Злочинна поведінка

Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка


Дод.точки доступу:
Пихтін, Микола Порфирович; Федорченко, Тетяна Євгеніївна; Оржеховська, Валентина Михайлівна \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 26
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (5), аб (14)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (5), аб (14)
Знайти схожі

8.
158.5
Б 41
б-ка Бойка О. Д. / Б 41-фб


    Бейгер, Галина.
    Робота на Телефоні Довіри [Текст] / Г. З. Бейгер, С. О. Борисюк ; рец.: А. І. Конончук, Н. П. Пихтіна. - Ніжин ; Люблін : PRINT GROUP Sp.z o.o, 2013. - 198 с. : табл. - ISBN 978-83-61149-18-7 : 40.00 грн., 22.00 грн.
ББК 88.5
РУБ 158.5
Рубрики: Соціальна робота
   Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Телефон Довіри -- консультативна допомога -- соціально-психологічні послуги
Анотація: Упорядники даної книги розкрили теоретико-історичні аспекти становлення та специфіку діяльності спеціалізованих служб консультативної допомоги "Телефон Довіри" у сфері соціально-психологічних послуг окремих країн і світу в цілому. охарактеризували сутність діалогічної та фасилітативної взаємодії абонента і консультанта Телефону Довіри, розглянули особливості побудови консультативної бесіди з різними категоріями клієнтів.


Дод.точки доступу:
Борисюк, Світлана Олексіївна; Конончук, Антоніна Іванівна \рец.\; Пихтіна, Ніна Порфиріївна \рец.\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 229 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 65.17 грн.
    Зміст:
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська) / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-13
Балахадзе, Лариса Анатоліївна. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема / Л. А. Балахадзе. - С .14-18
Барило, Олена Андріївна. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ) / О. А. Барило. - С .19-25
Беспарточна, Олена Іванівна. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації / О. І. Беспарточна. - С .26-29
Васьківська, Галина Олексіївна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи / Г. О. Васьківська. - С .30-35
Жижко, Олена Анатоліївна. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих / О. А. Жижко. - С .36-40
Коляденко, Світлана Миколаївна. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій / С. М. Коляденко. - С .41-45
Конончук, Антоніна Іванівна. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків / А. І. Конончук. - С .46-51
Ордановська, Олександра Ігорівна. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи / О. І. Ордановська. - С .52-55
Панченко, Світлана Петрівна. Проблема організації соціально-виховного середовища школи / С. П. Панченко. - С .56-60
Пархоменко, Олександр Миколайович. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога / О. М. Пархоменко. - С .61-65
Пащенко, Ольга Василівна. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці / О. В. Пащенко. - С .66-69
Петрунько, Ольга Володимирівна. Рефлексивне управління освітніми інноваціями / О. В. Петрунько. - С .70-75
Суятинова, Катерина Євгеніївна. Організаційні форми передшкільної освіти / К. Є. Суятинова. - С .76-79
Федоренко, Світлана Вікторівна. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура" / С. В. Федоренко. - С .80-83
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку / С. В. Чередніченко. - С .84-87
Гриценок, Інна Антонівна. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти / І. А. Гриценок. - С .88-92
Грищенко, Світлана Владиславівна. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів / С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. - С .93-97
Дубровська, Лариса Олександрівна. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .98-101
Зимівець, Наталія Володимирівна. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності / Н. В. Зимівець. - С .102-106
Канішевська, Любов Вікторівна. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності / Л. В. Канішевська. - С .107-112
Ковнер, Віра Володимирівна. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників / В. В. Ковнер. - С .113-116
Науменко, Тетяна Сергіївна. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання / Т. С. Науменко. - С .117-121
Олефіренко, Надія Василівна. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів / Н. В. Олефіренко. - С .122-128
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності / Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. - С .129-133
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку / Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. - С .134-140
Сорока, Ольга Вікторівна. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами / О. В. Сорока. - С .141-146
Тарасенко, Андрій Васильович. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом / А. В. Тарасенко. - С .147-150
Хоменко, Дмитро Олександрович. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців / Д. О. Хоменко. - С .151-154
Біденко, Лариса Валентинівна. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови / Л. В. Біденко. - С .155-158
Бондаренко, Зоя Петрівна. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення / З. П. Бондаренко. - С .159-163
Голубенко, Тетяна Олександрівна. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку / Т. О. Голубенко. - С .164-168
Зінченко, Тетяна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах / Т. В. Зінченко. - С .169-172
Карпова, Світлана Миколаївна. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів / С. М. Карпова. - С .173-176
Котикова, Олена Михайлівна. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів / О. М. Котикова. - С .177-183
Кочубей, Наталія Василівна. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст / Н. В. Кочубей. - С .184-187
Маркова, Наталія Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників / Н. В. Маркова. - С .188-191
Мартинова, Наталя Степанівна. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму / Н. С. Мартинова. - С .192-197
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .198-201
Демченко, Наталія Михайлівна. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917) / Н. М. Демченко. - С .202-205
Коваль, Тамара Іванівна. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання / Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. - С .206-212
Олійник, Марія Іванівна. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ / М. І. Олійник. - С .213-219
Сливка, Валентина Петрівна. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .220-222
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .223-227
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціальна робота

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   позаурочна діяльність

   Екологічне виховання--дошкільники

   Музикотерапія

   Військово-патріотичне виховання--студенти

   Сербія--освіта
    Румунія--освіта

    США--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Єльницький, Костянтин Васильович (педагог ; 1846-1917) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

10.
Видання в обробці. Не видається
371(075.3)
П 35


    Пихтіна, Ніна Порфиріївна.
    Основи педагогічної техніки [Текст] : Тексти лекцій для спеціальності "Дошкільна освіта" денної та заочної форми навчання / Н. П. Пихтіна ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 126 с. - 22.33 грн.
ББК 74я73 + 74.10я73 + 74.204.2
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра дошкільної освіти

   Педагогічна техніка

   Педагогічна майстерність--вихователь ДНЗ

   Професійне спілкування вихователя ДНЗ

   професійно-педагогічне спілкування

   Психотехніка

   Техніка мовлення

   Культура мовлення вчителя

   комунікативна культура



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 15
фб (1), ав (1), аб (8), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (3)
Свободны: фб (1), ав (1), аб (8), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (3)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 57411
Кількість відвідувачів 1044
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя