Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (46)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (112)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 840
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: ДзОП-1/2018/11
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Пацай, Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медико-педагогічної консультації : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.2–7.
Кл.слова: психологічне обстеження дітей, логопедичне обстеження дітей, комплексне педагогічне вивчення
Шевченко, Н. В. Скарбничка здоров’я : інтегроване заняття для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / Н. В. Шевченко. - С.8–11.
Кл.слова: діти з розумовою відсталістю, здоровий спосіб життя
Гайтина, Л. Г. Окончание : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.12–14 : фот.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, словоутворення
Цвіркун, В. Л. Орнамент та види орнаментів. Українська вишивка в поетичних творах : інтегрований урок із обслуговуючої праці та української літератури в 6-му класі для дітей із затриманням у розвитку / В. Л. Цвіркун, Л. М. Марченко. - С.15–19 : мал.
Кл.слова: інтегроване навчання, діти із затриманням у розвитку
Ониськів, М. Г. Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки / М. Г. Ониськів, О. С. Білінська. - С.20–21 : фот.
Кл.слова: зорова гімнастика, втомлюваність, корекційна робота
Стригун, В. М. Попередження насильства в учнівському середовищі : заняття з елементами тренінгу для учнів 8–9 класів, які навчаються в інклюзивній школі / В. М. Стригун. - С.22–27. - Бібліогр.: 5 назв. : фот.
Кл.слова: інклюзивне навчання, булінг, безпечне освітнє середовище
Тищенко, Т. М. Пригоди на бабусиному подвір’ї : корекційно-розвивальне заняття з дітьми дошкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Т. М. Тищенко, А. М. Васько. - С.28–30 : мал., фот.
Кл.слова: діти дошкільного віку, легка розумова відсталість, корекційна робота
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ОДнв/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ДзОП-1/2018/10
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами : наказ М-ва освіти і науки України від 06.09.2018 р. № 977. - С.2–7.
Кл.слова: інклюзивно-ресурсні центри
Серпневий Інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року на раз-два!. - С.8–9.
Кл.слова: комфортне освітнє середовище, ігрова діяльність, педагогічна майстерність
Пацай, Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медики-педагогічної консультації : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.10–17.
Кл.слова: діти з особливими потребами, стан здоров’я, розвиток дитини
Бондарєва, І. О. Прикметник : конспект уроку з української мови для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / І. О. Бондарєва. - С.18–19. - Бібліогр.: 2 назв.
Кл.слова: комбіновані уроки, перлік предметів, розвиток мислення
Тищенко, Т. М. Котилася торба : корекційне заняття для дітей дошкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Т. М. Тищенко. - С.20–22.
Кл.слова: ігрова діяльність, розвиток мовлення, народне виховання
Вербівська, Л. М. Множення одночлена на многочлен : конспект уроку з алгебри для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська. - С.23–26. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: нестандартні уроки, самостійна робота на уроках, урок-подорож
Нікуліна, С. М. Подорож у часі : самопідготовка для учнів 7-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна. - С.27–30
Кл.слова: самостійна діяльність, психолого-педагогічна підготовка учнів, інтерес до навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: КШС-2/2011/3
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 3
Зміст:
Про надання грифа навчальній літературі : Наказ МОН України №235 від 16.03.2011. - С.2
Використання комп’ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним . - С.3-12.
Петухова, Л. Є. Основні питання сучасної дидактики вищої школи / Л. Є. Петухова, О. В. Співаковський. - С.13-15.
Денисенко, С. М. Психолого-педагогічні засади подання текстового матеріалу в електронних освітніх ресурсах / С. М. Денисенко. - С.16-18.
Муковіз, О. П. Викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти MOODLE / О. П. Муковіз. - С.19-21.
Овчарук, О. В. Моніторинг впровадження концепції "1 учень - 1 комп’ютер" / О. В. Овчарук, І. В. Іванюк. - С.22-26.
Лелетін, В. Д. Навчальне середовище "1 учень - 1 комп’ютер" - досвід використання / В. Д. Лелетін, О. М. Мацьоха, О. А. Сєдова. - С.27-29.
Носенко, Т. І. Соціальні мережеві сервіси в освітній діяльності / Т. І. Носенко. - С.30-32.
Білий, О. В. Інсталяція Linux / О. В. Білий. - С.33-36.
Задачі XXIV Всеукраінської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування . - С.37-44.
XXIV Всеукраїнська олімпіада з інформатики. - С.45-47.
Курус, І. Національний проект "Відкритий світ" / І. Курус. - С.48-49.
Лапінський, В. В. Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти" / В. В. Лапінський. - С.49.
Державна підсумкова атестація з інформатики. - С.50.
Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту. - С.51-52.
Стартував інноваційний проект "Альфанетшкола". - С.52.
Алпеєв, М. Чим Wіndow 7 може привабити користувачів Wіndow XP / М. Алпеєв. - С.53-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: РШ/2009/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2009р. N 10
Зміст:
Назаренко, Т. Географічна освіта у профільній школі / Т. Назаренко. - С.3-6.
Зєня, Л. Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня. - С.6- 11.
Сябро, С. Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного спрямування / С. Сябро. - С.11-14.
Мішіна, Л. Інтелектуальний потенціал творчої особистості / Л. Мішіна. - С.15-18.
Бойко, Я. Організація самостійної роботи студентів у вищих педагогічних навчальних закладвх / Я. Бойко. - С.19-23.
Петрюк, І. Показники і фактори шкільної дезадаптації дітей / І. Петрюк. - С.24-28.
Виноградова, Т. Превентивне виховання як головний компонент формування правової культури підлітків / Т. Виноградова. - С.28-31.
Федорченко, С. Самоменеджмент як засіб профілактики дитячої бездоглядності / С. Федорченко. - С.31-35.
Габора, Л. Роль дозвіллєвої діяльності у профілактиці дитячої бездоглядності / Л. Габора. - С.35-39.
Дічек, Н. Педагогічне новаторство як історико-педагогічна проблема: підходи до вивчення / Н. Дічек. - С.40-44.
Ананьян, А. Політкультурне виховання учнів вітчизняної гімназії через вивчення нових іноземних мов (друга половина XIX початок XX ст.) / А. Ананьян. - С.45-49.
Ворох, А. Лабораторно-бригадний метод навчання в системі вищої інженерної освіти України (кінець 20-х - початок 30-х років XX ст.) / А. Ворох. - С.50-53.
Іващенко, В. Педагогічна діяльність М. В. Гоголя (документи із фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського) / В. Іващенко. - С.54-56.
Малихін, А. Народно-педагогічні традиції українського весілля / А. Малихін, В. Ткач. - С.57-68.
Дороз, В. Розвиток ідей політкультурної освіти в контексті світового досвіду / В. Дороз. - С.69-74.
Плахотнюк, О. Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Плахотнюк. - С.75-79.
А. М. Бойко: уроки науковості й моральності. - С.79-80.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Д199251/2010/7
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2010р. N 7
Зміст:
Якименко, Л. Базова програма в освітньому просторі українського дошкілля / Л. Якименко. - С.2-5.
Шелестова, Л. Дітям про організм людини / Л. Шелестова. - С.14-18.
Смольникова, Г. Розвиваймо у малят сенсорну та дрібну моторику / Г. Смольникова. - С.20-33.
Граченко, Л. НЕтрадиційне фізкультурне обладнання / Л. Граченко. - С.23-25.
Шкваріна, Т. Сім законів ефективного навчання іноземної мови / Т. Шкваріна. - С.26-28.
Терещенко, А. Сонечко та його друзі: Заняття для молодших дошкільнят / А. Терещенко. - С.29-32.
Плохій, З. Еколого-розвиавльне середовище дошкільного навчального закладу (інноваційні підходи) / З. Плохій. - С.6-10.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: С-3/2010/4
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст] : Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К. : Інститут соціології НАН України, 1997 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2010р. N 4
Зміст:
Оксамитна, С. Інституціональне середовище відтворення соціальної нерівності / С. Оксамитна. - С.4-28.
Іващенко, О. Про анатомію економічної нерівності в сучасній Україні: соціологічні досліди / О. Іващенко. - С.29-55.
Симончук, О. Класова свідомість: досвід порівняльного емпіричного вивчення / О. Симончук. - С.56-84.
Рахманов, О. Особливості легітимації приватної власності у православ’ї / О. Рахманов. - С.101-113.
Арсеєнко, А. Глобалізація як вона є на порозі XXI століття / А. Арсеєнко. - С.114-137.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ОІУ/2010/13/2/3
   Журнал

Освіта і управління [Текст] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2010р. т.13 N 2/3
Зміст:
Дробноход, М. Експертна оцінка проекту нової редакції Закону України "Про вищу освіту" / М. Дробноход. - С.7-12.
Добрянський, І. Приватний вуз - очима студентів / І. Добрянський, О. Наумець. - С.13-21.
Паращенко, Л. Акмеологія та діяльнісний підхід як філософсько-методологічні засади модернізації шкільної освіти / Л. Паращенко. - С.22-28.
Лукашенко, В. Структура, зміст, методичні рекомендації з проведення іспиту загальнодержавної сертифікації української мови рівня В2 / В. Лукашенко. - С.29-44.
Мамчин, І. Складні питання зовнішнього незалежного оцінювання: причини і шляхи подолання / І. Мамчин. - С.45-48.
Базалук, О. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти / О. Базалук. - С.49-55.
Рідей, Н. Організаційно-педагогічні умови, розробка, запровадження Міжнародного бакалаврського курсу "Моніторинг довкілля" і механізм навчально-пізнавальної діяльності / Н. Рідей. - С.56-70.
Калініна, Л. Культура як цивілізаційний феномен в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом / Л. Калініна, Г. Калініна. - С.70-78.
Філіпчук, Г. Природо- і людиноцентризм у контексті екоосвіти сталого розвитку / Г. Філіпчук. - С.79-86.
Требін, М. Місце та роль правового виховання в процесі формування правової культури громадян України / М. Требін. - С.92-106.
Крисаченко, В. Українська ідентичність / В. Крисаченко. - С.137-143.
Балагура, О. Культурний рівень педагога в умовах інформатизації суспільства / О. Балагура. - С.153-156.
Нідзельська, В. Управління розвитком здоров’язберігаючого освітнього простору навчального закладу: практичні аспекти / В. Нідзельська. - С.157-162.
Жебровський, Б. Освітнє середовище закордонних українських навчальних закладів / Б. Жебровський, Т. Кононенко, А. Пономаренко. - С.163-188.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ШО1/2011/4
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 4
Зміст:
Костенко, Ліна. Осінній день, осінній день, осінній! : [текст вірша] / Л. Костенко. - 2-а с. обкл.
Сухомлинська, Ольга Василівна. Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С.2-5. - Бібліогр.: 6 назв.
Гірний, Олег Ігорович. Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний. - С.5-10. - Бібліогр.: 21 назв.
Харченко, Тетяна Гадульзянівна. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чиник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко. - С.11-18. - Бібліогр.: 15 назв.
Волик, Лариса Віталіївна. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик. - С.18-21. - Бібліогр.: 3 назв.
Хоружий, Григорій Фокович. Вища освіта на шляху оптимізації / Г. Ф. Хоружий. - С.22-27. - Бібліогр.: 6 назв.
Дічек, Наталя Петрівна. Диференційований підхід до навчального процес : спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек. - С.28-33. - Бібліогр.: 21 назв.
Лашко, Михайло Васильович. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника / М. В. Лашко. - С.33-37. - Бібліогр.: 16 назв.
Квас, Олена Валеріївна. Світ дитинства епохи Середньовіччя / О. В. Квас. - С.38-41. - Бібліогр.: 8 назв.
Новицька, Ольга Валеріївна. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920-1924) / О. В. Новицька. - С.42-47. - Бібліогр.: 14 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: КШС-2/2018/1
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2018р. N 1
Зміст:
Балик, Н. Р. Інноваційне освітнє середовище університету як інструмент підвищення якості знань педагогів нової формації / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - С.4-11.
Стрілецька, Н. М. Формування логічних умінь молодших школярів у початковому курсі інформатики / Н. М. Стрілецька. - С.11-20.
Костерна, Л. В. Навчання кодування логічних операцій та виразів у середовищі Scratch / Л. В. Костерна. - С.20-26.
Шевчук, Б. В. Організація рівневої інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання / Б. В. Шевчук. - С.31- 40.
Лапінський, В. В. Формування змісту навчання мережних сервісів Інтернет у закладах середньої загальної освіти - сучасне бачення / В. В. Лапінський ; В. В. Ліпінський. - С.40-46.
Семко, Л. П. Підсумки 2017 року і перспективи на 2018 - думки провідних представників галузі ІТ / Л. П. Семко. - С.46-48.
Майборода, О. О. Методи навчання учнів 11 класів теми "Вкладне розгалуження в середовищі Delphi” / О. О. Майборода. - С.26-31.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 23439
Кількість відвідувачів 627
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя