Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=групова робота<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Зобернюс, О. П.
    Парная и групповая работа на уроках русского языка [Текст] / О.П. Зобернюс // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N7. - С. 43-45 . - ISSN 0131-6141
Рубрики: уроки російської мови
Кл.слова (ненормовані):
ГРУПОВА РОБОТА -- парна робота


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.


    Сергієнко, А.
    Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників [Текст] / А. Сергієнко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N3. - С. 7-10 . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- групові форми навчання -- класифікація навчальних груп -- розвиток читацьких інтересів


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

3.
40
Н 34


    Білозерська, Тетяна Володимирівна.
    Поділ на групи як ефективний елемент інтерактивних методів навчання іноземним мовам [Текст] / Т. В. Білозерська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 101-105
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Викладання іноземної мови--інтерактивні методи
   Інтерактивні методи навчання--іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
парна робота -- групова робота


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

4.
371.311.3
О-75


   
    Особливості організації тренінгу // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 68–69.
УДК
Рубрики: Заклади--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- групова робота -- тренінги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
81.43.21-90
Б 77


    Бойко, Тетяна.
    Проектна діяльність учнів з використанням ІКТ на уроках англійської мови [Текст] / Т. Бойко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 31-34. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- проектна методика -- інтерактивне обговорення -- групова робота -- уроки англійської мови
Анотація: У статті розглядається питання використання методу проектів під час вивчення англійської мови учнями 5-10-х класів. Аналізуються основні вимоги щодо методу проектів та етапи роботи над ним. Обгрунтовується, що цей метод сприяє розвитку навичок дослідницької і творчої діяльності учнів з використанням ІКТ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.202
К 83


    Кройтор, З. А.
    Проектуємо модель уроку разом : (тренінг) / Кройтор З. А., Фоменко О. А. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 27. - Фаховий сервер. - С. 20-1 - 20-8.
ББК 74.202
Рубрики: Уроки--організація
Кл.слова (ненормовані):
організація уроку -- компоненти уроку -- мета уроку -- завдання уроку -- навчальне завдання уроку -- корекційно-розвивальне завдання уроку -- виховне завдання уроку -- індивідуальна робота -- фронтальна робота -- групова робота -- метод навчання
Анотація: У статті представлено розробку методичного лото, мета якого: поширення та закріплення знань педагогів про основні компоненти уроку; ознайомлення із практичним досвідом учителів щодо складання мети, визначення завдань, вибору форм, методів, прийомів і засобів навчання; конструювання моделі уроку.


Дод.точки доступу:
Фоменко, О. А.

Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
83.3(4УКР)р10
П 37


    Плакида, Ніна.
    Метод проектів на уроці української літератури [Текст] : під час вивчення життя і творчості Дмитра Марковича / Н. Плакида // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 18-20. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- принцип поляризації -- групова робота
Анотація: У статті висвітлено проблему використання методу проектів на уроках української літератури (зокрема, під час вивчення творчості Дмитра Марковича). Розглянуто основні етапи роботи над проектом.


Дод.точки доступу:
Маркович, Дмитро Васильович (український громадський і державний діяч, правник, письменник ; 1848-1920) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.036.5(477)
К 56


    Ковальова, В.
    Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інноваційні технології
   Початкова школа--розвиток творчої особистості

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Безсонова, Ольга
    Соціо-ігрова взаємодія: загравання чи природний розвиток? [Текст] / Ольга Безсонова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--соціальне виховання
Кл.слова (ненормовані):
соціальне виховання засобами гри -- драмогерменевтика -- групова робота -- соціальна компетентність -- ігрова діяльність
Анотація: "Практика доводить: найкраще малята засвоюють знання про світ і опановують важливі компетенції в ігровій та спільній практичній діяльності. Зазвичай з грою у дітей проблем не виникає, а от налагодження конструктивної взаємодії дається їм нелегко. Дуже важливо змалку навчити хлопчиків і дівчаток уміння домовлятися, узгоджувати свої інтереси з потребами та бажаннями інших, знаходити різні шляхи розв'язання життєвих ситуацій. У пригоді стає соціо-ігрова педагогіка, якій присвячена ця публікація".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.2.091.12.014.621](477)
Д 22


   
    12 правил роботи в групі під час тренінгу // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. [13].
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- групова робота -- тренінги -- правила роботи -- пам’ятка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 23025
Кількість відвідувачів 627
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя