Пошуковий запит: <.>K=групова робота<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Зобернюс, О. П. Парная и групповая работа на уроках русского языка [Текст] / О.П. Зобернюс> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N7. - С. 43-45
. - ISSN 0131-6141 Рубрики: уроки російської мови Кл.слова (ненормовані): ГРУПОВА РОБОТА -- парна робота
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Сергієнко, А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників [Текст] / А. Сергієнко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N3. - С. 7-10
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання Кл.слова (ненормовані): групова робота -- групові форми навчання -- класифікація навчальних груп -- розвиток читацьких інтересів
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>3.
| 40 Н 34
Білозерська, Тетяна Володимирівна. Поділ на групи як ефективний елемент інтерактивних методів навчання іноземним мовам [Текст] / Т. В. Білозерська> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 101-105
ББК 81.00я5 РУБ 40 Рубрики: Викладання іноземної мови--інтерактивні методи Інтерактивні методи навчання--іноземні мови Кл.слова (ненормовані): парна робота -- групова робота
Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах:
всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Знайти схожі
|
>4.
| 371.311.3 О-75
Особливості організації тренінгу > // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 68–69.
Рубрики: Заклади--методична робота Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- групова робота -- тренінги
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 81.43.21-90 Б 77
Бойко, Тетяна. Проектна діяльність учнів з використанням ІКТ на уроках англійської мови [Текст] / Т. Бойко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 31-34. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 81.43.21-90 Рубрики: Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): метод проектів -- проектна методика -- інтерактивне обговорення -- групова робота -- уроки англійської мови Анотація: У статті розглядається питання використання методу проектів під час вивчення англійської мови учнями 5-10-х класів. Аналізуються основні вимоги щодо методу проектів та етапи роботи над ним. Обгрунтовується, що цей метод сприяє розвитку навичок дослідницької і творчої діяльності учнів з використанням ІКТ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.202 К 83
Кройтор, З. А. Проектуємо модель уроку разом : (тренінг) / Кройтор З. А., Фоменко О. А.> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 27. - Фаховий сервер. - С. 20-1 - 20-8.
ББК 74.202 Рубрики: Уроки--організація Кл.слова (ненормовані): організація уроку -- компоненти уроку -- мета уроку -- завдання уроку -- навчальне завдання уроку -- корекційно-розвивальне завдання уроку -- виховне завдання уроку -- індивідуальна робота -- фронтальна робота -- групова робота -- метод навчання Анотація: У статті представлено розробку методичного лото, мета якого: поширення та закріплення знань педагогів про основні компоненти уроку; ознайомлення із практичним досвідом учителів щодо складання мети, визначення завдань, вибору форм, методів, прийомів і засобів навчання; конструювання моделі уроку.
Дод.точки доступу: Фоменко, О. А. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 83.3(4УКР)р10 П 37
Плакида, Ніна. Метод проектів на уроці української літератури [Текст] : під час вивчення життя і творчості Дмитра Марковича / Н. Плакида> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 18-20. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): метод проектів -- принцип поляризації -- групова робота Анотація: У статті висвітлено проблему використання методу проектів на уроках української літератури (зокрема, під час вивчення творчості Дмитра Марковича). Розглянуто основні етапи роботи над проектом.
Дод.точки доступу: Маркович, Дмитро Васильович (український громадський і державний діяч, правник, письменник ; 1848-1920) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3.036.5(477) К 56
Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інноваційні технології Початкова школа--розвиток творчої особистості Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Безсонова, Ольга Соціо-ігрова взаємодія: загравання чи природний розвиток? [Текст] / Ольга Безсонова> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 10-13
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): соціальне виховання засобами гри -- драмогерменевтика -- групова робота -- соціальна компетентність -- ігрова діяльність Анотація: "Практика доводить: найкраще малята засвоюють знання про світ і опановують важливі компетенції в ігровій та спільній практичній діяльності. Зазвичай з грою у дітей проблем не виникає, а от налагодження конструктивної взаємодії дається їм нелегко. Дуже важливо змалку навчити хлопчиків і дівчаток уміння домовлятися, узгоджувати свої інтереси з потребами та бажаннями інших, знаходити різні шляхи розв'язання життєвих ситуацій. У пригоді стає соціо-ігрова педагогіка, якій присвячена ця публікація".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.091.12.014.621](477) Д 22
12 правил роботи в групі під час тренінгу> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. [13].
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- групова робота -- тренінги -- правила роботи -- пам’ятка
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|