Пошуковий запит: <.>K=дошкільна педагогіка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 373.2.036.5(477) Б 11
Біла, І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток творчості Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал Анотація: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.2.036.5(477) Т 99
Тяпунова, М. Прийоми розвитку творчого мислення дошкільників / Марія Тяпунова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. [42–43]. - Зміст: Виокремлення протилежних властивостей ; Асоціювання понять ; Постановка запитань ; Переформатування ; Генерування ідей ; Комбінування.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- творче мислення -- прийоми
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.2.025.7(477) П 11
Піроженко, Т. Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 4–6. - Зміст: Зберігаємо цінність образного спириймання світу ; Навчаємо осмислено організовувати діяльність.
Рубрики: Дошкільне виховання--ціннісні орієнтації Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- цілісність -- ціннісні орієнтації -- цінності -- аналітичне мислення -- аналітичні здібності -- діяльність -- осмислена організація -- вимоги дорослих -- фасилітація Анотація: У статті йдеться про збереження цілісного образного сприймання світу у дошкільників, формування цінностей дитини та навчання осмислено організовувати свою діяльність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.212.14(477) Ч-63
Чинні парціальні програми на 2017/2018 навчальний рік> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. [14–15]. - Витяг із листа М-ва освіти і науки України "Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році" від 17.08.2017 № 1/11-8268.
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- навчальні програми -- парціальні програми Анотація: Перелік програм.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.2.013.3:502/504](477) П 55
Пометун, О. Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 31–39. - Зміст: Завдання освіти для сталого розвитку ; Опис Програми ; Змістове наповнення курсів ; Структура тематичного дня ; Роль педагога та батьків під час реалізації програми ; Додаток : Приклади роботи з ілюстративними матеріалами під час інтегрованих занять.
Рубрики: Дошкільна освіта--освіта для сталого розвитку Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- тематичні дні -- структура -- Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку, програма -- педагоги -- батьки -- зміцстове наповнення -- завдання -- моделі поведінки -- інтегровані заняття -- ілюстративний матеріал Анотація: У статті розкрито сутність поняття "сталий розвиток". Описано мету, змістове наповненнята специфіку реалізації програми "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку". Подано структуру тематичного дня для забезпечення впровадження інтегративного підходу в освіті дошкільників. Наголошено на важливості ролі педагоів та батьків у реалізації програми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.2(05)(477) Г 12
Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 22–26. - Зміст: Журнал для творчих ; Інструмент оптимізації освітнього процесу ; Вітер змін.
Рубрики: Дошкільна освіта--періодичні видання (критика) Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- журнали -- педагогічна періодика (дошкільна освіта) -- Методична скарбничка вихователя, журнал -- освітній процес -- конструювання -- оптимізація -- формат -- змістове наповнення Анотація: У статті йдеться про нові можливості журналу для вихователів дошкільних навчальних закладів "Методична скарбничка вихователя".
Дод.точки доступу: Кіндрат, І.; Савінова, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.213.15.025/.026:793.7](477) А 23
Агіляр Туклер, В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання грою Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність Анотація: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.2.012(477) К 21
Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
ББК 373.2.03(477) Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження Дошкільне виховання--розумове виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.216.8(477) Н 86
Ночвінова, О. Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. [39–40].
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- засоби навчання -- негативний вплив комп’ютера -- пам’ятка для педагогів ДНЗ Анотація: Пам’ятка для педагога.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2(05)(477) А 45
Алєксєєнко, К. Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 27–28. - Зміст: Користуємося функціоналом е-журналу ; Обираємо зручний режим читання.
Рубрики: Дошкільна освіта--періодичні видання (критика) Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- журнали -- електронні журнали -- е-журнали -- педагогічна преса -- педагогічна періодика (дошкільна освіта) Анотація: У статті йдеться про функціонал електронного журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|