Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дошкільна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
373.2.036.5(477)
Б 11


    Біла, І.
    Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток творчості
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал
Анотація: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.036.5(477)
Т 99


    Тяпунова, М.
    Прийоми розвитку творчого мислення дошкільників / Марія Тяпунова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. [42–43]. - Зміст: Виокремлення протилежних властивостей ; Асоціювання понять ; Постановка запитань ; Переформатування ; Генерування ідей ; Комбінування.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- творче мислення -- прийоми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2.025.7(477)
П 11


    Піроженко, Т.
    Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 4–6. - Зміст: Зберігаємо цінність образного спириймання світу ; Навчаємо осмислено організовувати діяльність.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--ціннісні орієнтації
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- цілісність -- ціннісні орієнтації -- цінності -- аналітичне мислення -- аналітичні здібності -- діяльність -- осмислена організація -- вимоги дорослих -- фасилітація
Анотація: У статті йдеться про збереження цілісного образного сприймання світу у дошкільників, формування цінностей дитини та навчання осмислено організовувати свою діяльність.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.212.14(477)
Ч-63


   
    Чинні парціальні програми на 2017/2018 навчальний рік // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. [14–15]. - Витяг із листа М-ва освіти і науки України "Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році" від 17.08.2017 № 1/11-8268.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-методичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- навчальні програми -- парціальні програми
Анотація: Перелік програм.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.013.3:502/504](477)
П 55


    Пометун, О.
    Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 31–39. - Зміст: Завдання освіти для сталого розвитку ; Опис Програми ; Змістове наповнення курсів ; Структура тематичного дня ; Роль педагога та батьків під час реалізації програми ; Додаток : Приклади роботи з ілюстративними матеріалами під час інтегрованих занять.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--освіта для сталого розвитку
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- тематичні дні -- структура -- Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку, програма -- педагоги -- батьки -- зміцстове наповнення -- завдання -- моделі поведінки -- інтегровані заняття -- ілюстративний матеріал
Анотація: У статті розкрито сутність поняття "сталий розвиток". Описано мету, змістове наповненнята специфіку реалізації програми "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку". Подано структуру тематичного дня для забезпечення впровадження інтегративного підходу в освіті дошкільників. Наголошено на важливості ролі педагоів та батьків у реалізації програми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.2(05)(477)
Г 12


    Гавриш, Н.
    "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 22–26. - Зміст: Журнал для творчих ; Інструмент оптимізації освітнього процесу ; Вітер змін.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--періодичні видання (критика)
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- журнали -- педагогічна періодика (дошкільна освіта) -- Методична скарбничка вихователя, журнал -- освітній процес -- конструювання -- оптимізація -- формат -- змістове наповнення
Анотація: У статті йдеться про нові можливості журналу для вихователів дошкільних навчальних закладів "Методична скарбничка вихователя".


Дод.точки доступу:
Кіндрат, І.; Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.213.15.025/.026:793.7](477)
А 23


    Агіляр Туклер, В.
    Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання грою
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність
Анотація: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.012(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
УДК
ББК 373.2.03(477)
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження
   Дошкільне виховання--розумове виховання

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.216.8(477)
Н 86


    Ночвінова, О.
    Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. [39–40].
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- засоби навчання -- негативний вплив комп’ютера -- пам’ятка для педагогів ДНЗ
Анотація: Пам’ятка для педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.2(05)(477)
А 45


    Алєксєєнко, К.
    Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 27–28. - Зміст: Користуємося функціоналом е-журналу ; Обираємо зручний режим читання.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--періодичні видання (критика)
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- журнали -- електронні журнали -- е-журнали -- педагогічна преса -- педагогічна періодика (дошкільна освіта)
Анотація: У статті йдеться про функціонал електронного журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 51111
Кількість відвідувачів 1634
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя