Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навички читання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Голоднюк, Н. Ю.
    Making Reading Communicative [Текст] / Н. Ю. Голоднюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 14. - С. 2-9. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--читання
   Викладання англійської мови в школі--тексти для домашнього читання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- читання -- творчий підхід -- комунікації -- навички читання -- типи читання -- загальне читання -- кероване читання -- плавне читання -- тексти
Анотація: Подано тексти з англійської мови для покращення якості читання та розвитку комунікативних здібностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

2.
81.43.21-90
К 63


    Комогорова, М. І.
    Ігри на уроках / М. І. Комогорова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 2-15. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- ігри -- початкова школа -- навички говоріння -- навички читання -- фонетичні навички
Анотація: Презентовано добірку вправ на розвиток навичок говоріння, читання, фонетичних навичок для учнів 1-4 класів, які сприятимуть підвищенню якості вимови, кращого розуміння іноземної мови безпосередньо з джерела, мотивації до навчання.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
81.43.21-90
К 59


    Козловська, Діана.
    Вчимося бути здоровими : англійська мова / Д. Козловська // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 41-43 : фотогр.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інтегроване навчання
   Основи здоров’я--методика викладання--інтегроване навчання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- уроки -- здоров’я -- здоровий спосіб життя -- прислів’я та приказки -- навички письма -- навички читання -- основи здоров’я
Анотація: У статті подано розробку уроку англійської мови для 8 класу.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
Шифр: ДзОП-1/2020/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 6 (66)
Зміст:
Косаренко, О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.2–3.
Кл.слова: діти із синдромом Дауна, індивідуальна психодіагностична робота, практичний психолог
Безкоровайна, Л. М. Ростуть кущики в садочку : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію, сенсорні та просторові вміння, тактильні відчуття; продовжувати збагачувати уявлення дітей про рослинний світ] / Л. М. Безкоровайна. - С.4–6.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, рослинний світ
Арутюнян, В. В. Казковий калейдоскоп, або пошуки рукавички : сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1–2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення: [розробка заняття мета якого: узагальнити знання учнів про українські народні казки; розвивати мовленнєві комунікативні навички – емоційну виразність монологічного та діалогічного мовлення] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.7–10.
Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, корекційно-розвивальне свято, діти з порушеннями мовлення
Безкоровайна, Л. М. Про своє здоров’я дбай змалечку : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію; формувати елементарні знання про здорове, правильне харчування] / Л. М. Безкоровайна. - С.11–12.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, здорове харчування
Досінчук, О. В. Транспорт : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття для учнів початкової школи] / О. В. Досінчук. - С.13–16.
Кл.слова: логопедичне заняття, корекція мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення
Дудко, С. А. Магазин : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко. - С.17–19.
Кл.слова: логопедичне заняття, вимова звука, правильна артикуляція
Кажуть : сценарій свята для учнів початкових класів із порушеннями опорно-рухового апарату / Г. В. Коротецька, В. В. Арутюнян. - С.20–24.
Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, діти із порушеннями мовлення, церебральним паралічем, дитино
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.25–31.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ДзОП-1/2020/7
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 7 (67)
Зміст:
Перфільєва, Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.2–4.
Кл.слова: діти з порушеннями мовлення, діти з порушеннями слуху, мовленнєве дихання
Маркова, Л. В. Постановка звука [к]. Автоматизація звука [с] у прямій позиції в складах та словах : конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу: [мета заняття: розпочати постановку звука [к] механічним шляхом; працювати над формуванням правильного немовленнєвого та мовленнєвого дихання; формувати вміння управляти власним диханням та силою голосу] / Л. В. Маркова. - С.5–7.
Кл.слова: логопедичне заняття, розвиток слухового сприймання, початкова школа
Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: продовжувати формувати знання дітей про іграшки; коригувати звукову культуру мовлення, граматичну правильність мовлення; навчати поділяти слова на склади] / Л. М. Одарченко. - С.8–10. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники
Виноградова, С. В. Подорож у казку "Курочка ряба" : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати зорове, слухове, дотикове сприймання, мовленнєве дихання, звуконаслідування, темп мовлення; збагати словник дітей прикметниками; вправляти в чіткій вимові звука [к]; виховувати звукову культуру мовлення] / С. В. Виноградова. - С.11–12. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники
Марков, А. Ю. Автоматизація звука [р] у зв’язному мовленні. Диференціація звуків [ш] – [ж] : коспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу: [мета заняття: закріпити правильну вимову звука [р] у різних фонетичних позиціях у складах, словах, словосполученнях, фразах; удосконалювати вміння давати порівняльну характеристику споріднених за артекуляцією звуків ([ш]–[ж]) і диференціювати їх у зв’язному мовленні на матеріалі діалогу "Знайомство"] / А. Ю. Марков. - С.13–16.
Кл.слова: індивідуальне заняття, диференціація звуків, початкова школа
Бойко, О. П. Подорож стежинкою колобка : корекційно-розвивальне заняття з фізкультури для дітей 2-го року навчання з вадами інтелекту: [мета заняття: розвивати вміння виконувати дії з предметами; удосконалювати вміння присідати, стрибати на місці; розвивати координацію рухів; закріпити зання про казку "Колобок"] / О. П. Бойко. - С.17–18.
Кл.слова: діти з вадами інтелекту, фізична культура, початкова школа
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.19–25.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Косаренко, О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко. - С.26–31.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, взаємодія педагогів із дітьми, заклади дошкільної освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ДзОП-1/2020/8
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 8
Зміст:
Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2–4.
Кл.слова: інклюзивна освіта, правові джерела, організація навчання
Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.5–10.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з синдромом Дауна, практичні психологи
Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова. - С.11–12.
Кл.слова: групове заняття, слухо-зорова основа, правильна вимова
Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко. - С.13–15.
Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, корекційне заняття, початкова школа
Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік. - С.16–17. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська мова, логопедичне заняття, початкова школа
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18–19.
Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, виховне заняття, початкова школа
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.20–23.
Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.24–31.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ткач, Поліна.
    До питання про читацьку грамотність [Текст] : (За підсумками PISA–2018) / П. Ткач // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2020. - N 9. - С. 2-6. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
Кл.слова (ненормовані):
PISA-2018 -- читацька грамотність -- тексти одиничні -- тексти множинні -- тексти цілісні -- навички читання -- читацькі процеси


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.016:003-028.31](477)
Л 55


    Лизак, Н.
    Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти / Наталія Лизак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 9–11. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- методика викладання -- уроки -- читання -- навички читання -- Корисна розмова, оповідання -- українська письменниця -- творчість письменниці -- початкова школа
Анотація: У статті представлено розробку уроку читання в післябукварний період навчання грамоти за букварем К. Пономарьової з теми: "Читання за ролями тексту Теклі Білецької "Корисна розмова" для учнів початкової школи.


Дод.точки доступу:
Білецька, Текля Теодорівна (українська письменниця ; 1899–1965) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.202.242
С 13


    Савченко, Олександра.
    Методичний аналіз навчального комплекту з предмета “Літературне читання” для 3 класу [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 3-8. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання, підручник -- навчальний комплект -- навички читання -- коло читання -- літературознавча пропедевтика -- 3 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.268.1
С 13


    Савченко, Олександра.
    Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 1-5 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.268.1
Рубрики: Початкова освіта в Україні--навчальна література
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навички читання -- коло читання -- літературознавча пропедевтика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 7128
Кількість відвідувачів 543
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя