Пошуковий запит: <.>K=освітній процес<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 97
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 373.3.091.2(477) Z99
Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / Олена Єфименко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 39–40. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--освітній простір--екологічний підхід Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- екологічний підхід -- сенсорні системи -- екологічний освітній простір -- дитиноцентровае середовище -- активізація сенсорних систем -- екологічне середовище -- екологічні методи -- початкова школа Анотація: У статті особливу увагу приділено якості складових екологічного середовища, які впливають на роботу сенсорних систем. Екологічний підхід в організації освітнього простору допомагає дітям вільно взаємодіяти з навчальним середовищем, встановлювати соціальні зв’язки – забезпечує формування унікальної особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 37(477)(094) У 45
Україна. М-во освіти і науки. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році : дод. до листа М-ва освіти та науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 1–15.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Початкова школа--навчальні предмети--вивчення Кл.слова (ненормовані): навчальні предмети -- освітній процес -- організація освітнього процесу -- правові джерела -- початкова школа -- навчання грамоти -- математика -- фізична культура -- іноземна мова -- оцінювання навчальних досягнень -- Нова українська школа
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 37.01:1](477) А 66
Андрющенко, Віктор. Феноменологія освіти : (духовна сутність освіти) / В. Андрющенко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 10–16. - Бібліогр.: 17 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--духовна сутність Кл.слова (ненормовані): духовна складова освіти -- духовність -- культура -- виховання -- духовне підґрунтя -- освітній процес Анотація: Йдеться про значущість духовної складової освіти. Розглянуто суперечності у змісті навчальних предметів, серед яких: відірваність змісту предметів, що викладаються, від реального життєвого процесу; недостатня наукова обґрунтованість; новизна змісту навчальних предметів; недостатня практична спрямованість навчання тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 37.091.31:001.895 А 92
Атоманюк, І. І. Упровадження інноваційних технологій в освітній процес / І. І. Атоманюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 16/18. - С. 78–94.
Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- готовність педагогів -- освітня діяльність школи -- освітній процес Анотація: Методика та методичні рекомендації з упровадження інноваційної технології в освітню діяльність школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.1 Б 11
Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 4-10 : фотогр.
ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- організація освітнього процесу -- індивідуалізація освітнього процесу -- фронтальні заняття -- ігри -- інтелектуальні карти -- міжпредметні інтегровані заняття -- дитячі садки Анотація: У статті розглянуто питання організації освітнього процесу у дитячих садках. Підкреслено, що заняття у дошкільному навчальному закладі є формою організації навчання дітей, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує їхню пізнавальну діяльність з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, завдань програми, інтересів та індивідуальних особливостей кожної дитини. Наголошено на тому, що найефективнішими в освітньому процесі дошкільного закладу є міжпредметні інтегровані заняття.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.2.091.2:004](477) Б 11
Білоус, С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних / Світлана Білоус> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Зміст: Електронна пошта й Google-інструментарій ; Сайт закладу дошкільної освіти; Блоги педагогів ; Соціальні мережі
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- освітній процес -- інформаційні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- нетворкінг -- інтернет -- сервіси -- інтернет-ресурси -- електронна пошта -- сайт школи -- блоги -- соціальні мережі Анотація: У статті йдеться про ефективне використання інтернет-технологій в освітній діяльності закладу дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Барна, Марія. Цікаві методи інтерактивні процес освітній роблять ефективним [Текст] : досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності засобами інтерактивних методів / М. Барна, Л. Паук> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 3-10.
Рубрики: Початкова школа--навчання математики Кл.слова (ненормовані): інтерактивні методи -- освітній процес
Дод.точки доступу: Паук, Людмила Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.211.21(477) Б 40
Безсонова, О. Що в цифровому кейсі вихователя / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 42–46. - Зміст: Добираємо матеріали ; Групуємо дібрані матеріали за розділами ; Викоритовуємо в освітньому процесі ;
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги дошкільних закладів -- цифрові технології -- кейс-технології -- матеріали -- систематизація -- освітній процес Анотація: У статті йдеться про використання кейс-технології у роботі педагога дошкільного навчального закладу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Богомолова, О. А. Проєктна технологія в освітньому просторі позашкільної освіти [Текст] / О. А. Богомолова> // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 1. - С. 30-34.
Рубрики: Позашкільна освіта в Україні--методи навчання Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- метод проєктів -- проєктна технологія -- дослідницька робота учнів -- освітній процес
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 378:004.9 В 14
Вакалюк, Т. А. Особливості використання ігрового симулятора Simse в освітньому процесі закладу вищої освіти [Текст] / Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 2. - С. 56-64.
Рубрики: Освіта в Україні--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): ігровий симулятор -- освітній процес
Дод.точки доступу: Концедайло, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|