Пошуковий запит: <.>K=процес навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Біда, С. Створення ситуації успіху у навчальному процесі [Текст] / С. Біда> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 1-3
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--ситуація успіху Кл.слова (ненормовані): ситуація успіху -- процес навчання -- початкова освіта -- виховання навчанням
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Хватова, М. В. Влияние образовательной среды на психологическое здоровье студентов разных специальностей в процессе обучения [Текст] / М. В. Хватова, Е. С. Дьячкова> // Психологическая наука и образование. - 2006. - N3. - С. 74-86
Рубрики: психологічне здоров’я студентів Кл.слова (ненормовані): образовательная среда -- процес навчання
Дод.точки доступу: Дьячкова, Е. С. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 81.2Рос М 71
Мишатина, Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81.2Рос + 74в2: 81 + 74.268.1Рос Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство Кл.слова (ненормовані): мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність Анотація: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель.
Дод.точки доступу: Цыбулько, И. П. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74в3 Ш 29
Шатун, А. Н. Вопрос к ученым / А. Н. Шатун> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123.
. - ISSN 0869-561XББК 74в3 Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія Педагогіка--дидактика Кл.слова (ненормовані): наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції Анотація: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 28.0р10 К 59
Козленко, О. Використання електронного підручника на уроках біології в 11 класі [Текст] / О. Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 1. - С. 18-20.
ББК 28.0р10 Рубрики: Уроки біології в 11 класі Кл.слова (ненормовані): електронний підручник -- процес навчання -- наочні засоби навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Жарковская, Т. Г. Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2 + 74.202.21 + 74.202.235 + 87.7 + 88.8 Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки Навчання--процес навчання--засоби наочності Флософія--етика Дитяча психологія--шкільний вік Педагогічна психологія--навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література Анотація: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.202.2 Л 33
Лебедева, О. В. Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе / О. В. Лебедева, И. В. Гребенёв> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 52-58. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.2 + 88.840 Рубрики: Педагогіка--дидактика --процес навчання психологія дитяча навчання інноваційне Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): процес навчання -- дослідницька діяльність учнів -- закономірності проектування -- формування дослідницьких умінь -- психологія школярів Анотація: У статті представлені дидактичні підстави проектування дослідницької діяльності учнів у навчальному процесі, розглянуто можливі варіанти організації дослідницької діяльності на уроці залежно від змісту навчання і основної дидактичної мети уроку. В статье представлены дидактические основания проектирования исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе, рассмотрены возможные варианты организации исследовательской деятельности на уроке в зависимости от содержания обучения и основной дидактической цели урока.
Дод.точки доступу: Гребенёв, И. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 88.8 Я 65
Янушкявичене, О. Л. Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 63-66. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.8 + 74.202.2 Рубрики: психологія дитяча Педагогіка--дидактика--процес навчання Технології навчання Росія--Освіта Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- психологія школярів -- процес навчання -- молодші класи -- освіта -- реформи освіти Анотація: У статті розглядаються фактори, що сприяють і перешкоджають розвитку мислення учнів початкових класів у контексті проведених реформ освіти. Дане дослідження базується на психології розвитку мислення, розробленої Л. С. Виготським та іншими вченими. В статье рассматриваются факторы, способствующие и препятствующие развитию мышления учащихся начальных классов в контексте проводимых реформ образования. Данное исследование базируется на психологии развития мышления, разработанной Л. С. Выготским и другими учеными.
Дод.точки доступу: Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 88.4 В 46
Вильчинский, С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 81.2р Рубрики: психологія педагогічна навчання--мотивація Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні. Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.
Дод.точки доступу: Шленская, Н. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.202.43 Н 72
Новак, Марія. Теоретичні основи формування комунікативної компетентності молодших школярів [Текст] / М. Новак> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 56-58
. - ISSN 0131-5358ББК 74.202.43 Рубрики: Початкова школа--навчання--комунікативна компетентність Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- процес навчання -- навчання в початковій школі
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|