Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 74.6 П 30
Петрова, Е. Семейное воспитание в условиях учреждения государственной поддержки детства [Текст] / Е. Петрова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 2. - С. 48-51
ББК 74.6 Рубрики: діти-сироти дитячі будинки виховання сімейне Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): дублювання соціального сирітства -- психолого-педагогічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.6 К 73
Котова, Светлана Аркадьевна. Работа социального педагога по подготовке детей к переходу из начальной в среднюю школу [Текст] / С. А. Котова, И. В. Черникова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 6. - С. 31-49.
ББК 74.6 Рубрики: соціальний педагог--робота з учнями початкової школи Адаптація учнів Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний супровід -- адаптація учнів 5 класу
Дод.точки доступу: Черникова, Ирина Владимировна Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи [Текст] / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 1-4
ББК 88.8 Рубрики: психологія особистості дитини практична психологія життєві перспективи педагогічна психологія психологічні методики соціальна адаптація Кл.слова (ненормовані): ЛОНГИТЮДНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- психолого-педагогічний супровід
Дод.точки доступу: Вінник, Т. К.; Ольхович, В. О. Є примірники у відділах:
всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Беляева, Л. Психолого-педагогическое сопровождение детского отдыха [Текст] / Л. Беляева> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N3. - С. 130-132
Рубрики: психолог дитячого табору Позашкільні заклади психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний супровід -- дитячі табори
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) К 63
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки Анотація: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.3.015.3:37.011.3-052](477) М 66
Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент Анотація: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Україна. М-во освіти і науки. Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод)
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 376.014.3(477) К 61
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|