Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.
74.6
П 30


    Петрова, Е.
    Семейное воспитание в условиях учреждения государственной поддержки детства [Текст] / Е. Петрова // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 2. - С. 48-51
ББК 74.6
Рубрики: діти-сироти
   дитячі будинки

   виховання сімейне

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
дублювання соціального сирітства -- психолого-педагогічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.6
К 73


    Котова, Светлана Аркадьевна.
    Работа социального педагога по подготовке детей к переходу из начальной в среднюю школу [Текст] / С. А. Котова, И. В. Черникова // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 6. - С. 31-49.
ББК 74.6
Рубрики: соціальний педагог--робота з учнями початкової школи
   Адаптація учнів

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- адаптація учнів 5 класу


Дод.точки доступу:
Черникова, Ирина Владимировна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Вірна, Ж. П.
    Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи [Текст] / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 1-4
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія особистості дитини
   практична психологія

   життєві перспективи

   педагогічна психологія

   психологічні методики

   соціальна адаптація

Кл.слова (ненормовані):
ЛОНГИТЮДНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- психолого-педагогічний супровід


Дод.точки доступу:
Вінник, Т. К.; Ольхович, В. О.

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

4.


    Беляева, Л.
    Психолого-педагогическое сопровождение детского отдыха [Текст] / Л. Беляева // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N3. - С. 130-132
Рубрики: психолог дитячого табору
   Позашкільні заклади

   психологічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- дитячі табори


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
К 63


   
    Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки
Анотація: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку
Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.015.3:37.011.3-052](477)
М 66


    Митник, О.
    Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент
Анотація: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод) . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання
Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
376.014.3(477)
К 61


    Колупаєва, А.
    Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 7355
Кількість відвідувачів 1190
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя