Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=14.35.01@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.
378(4Укр)(05)
І-74


   
    Інформаційний вісник [Текст]. № 4 (55). Вересень - листопад / Академія наук вищої освіти України ; голова редкол.: І. С. Зозуля. - К. : АН ВО України, 2007. - 108 с. - Бібліогр. в кінці ст. - б.ц.
    Зміст:
Говоров, П. Світло та здоров’я нації / П. Говоров. - С .5-14
Кл.слова: освітленість приміщень
Ніколайчук, В. Екологічні проблеми Карпат та шляхи їх подолання / В. Ніколайчук. - С .41-61
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)я5
РУБ 378(4Укр)(05)


Дод.точки доступу:
Зозуля, І. С. \ред.\; Болотських, Олександр \о нем\; Михайленко, Всеволод \о нем\; Вороненко, Юрій \о нем\; Зозуля, Іван \о нем\; Академія наук вищої освіти України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 4 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 64 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 15.00 грн.
    Зміст:
Хміль, Н. М. Закон Стокса та його практичне застосування / Н. М. Хміль. - С .3-7
Коваленко, Є. В. Бій під Крутами: історіографічна традиція та суспільні уявлення / Є. В. Коваленко. - С .8-9
Хміль, Д. М. Модель-копія ракети S-7 "SATURN-1B" / Д. М. Хміль. - С .9-12
Матвієнко, Н. Ю. Структура дидактичної гри як педагогічний механізм впливу на дитину дошкільного віку / Н. Ю. Матвієнко. - С .12-15
Бобник, І. А. Неурядові організації України як суб’єкти соціально-педагогічної роботи / І. А. Бобник. - С .15-16
Дворнік, С. В. Особливості роботи соціального педагога з прийомними сім’ями / С. В. Дворнік. - С .17-19
Дудка, Є. В. Реабілітація дітей з функціональними обмеженнями шляхом естетичного виховання / Є. В. Дудка. - С .19-21
Кавурка, Олена. Упровадження педагогічних ідей Б. Д. Грінченка у практику роботи сучасної школи / О. Кавурка. - С .21-22
Бойко, Любов. Освітня діяльність Феофана Прокоповича / Л. Бойко. - С .23-24
Сльозко, Ольга. До проблеми культури спілкування школярів / О. Сльозко. - С .24
Коновалова, Ніна. Деякі аспекти педагогічної спадщини Миколи Васильовича Гоголя / Н. Коновалова. - С .25
Юр’єва, Катерина. Упровадження педагогічних ідей Лесі Українки в практику роботи сучасної школи (із власних спостережень) / К. Юр’єва. - С .26-27
Данильченко, Наталія. Педагогічна діяльність і погляди І. П. Котляревського / Н. Данильченко. - С .27-28
Гур’єва, Катерина. Модальні частки німецької мови / К. Гур’єва. - С .29-30
Холодьон, О. М. Діалектні особливості мовлення жителів міста Мена на тлі суміжних діалектних систем / О. М. Холодьон. - С .30-32
Шевцова, Марина. Назви обрядових страв у говірках Новгород-Сіверщини / М. Шевцова. - С .32-34
Приблуда, Людмила. Використання будівничої професійної лексики в художньому мовленні І Франка / Л. Приблуда. - С .34-36
Терещенко, Тетяна. Емоційно-експресивна лексика з демінутивними суфіксами в лінгвостилістилістичній системі української народної казки / Т. Терещенко. - С .36-37
Федченко, Наталія. Виражальний потенціал складних безсполучникових речень у малій прозі В. Винниченка / Н. Федченко. - С .37-39
Кропевецька, Тетяна. Суфіксальний різновид творення універбів української мови / Т. Кропевецька. - С .39-40
Кавунник, В. Л. До причини поразки державотворчих змагань 1917-1921 років Дмитра Донцова (методологічне наукове дослідження за схемою доктора Дмитра Донцова) / В. Л. Кавунник. - С .40-42
Бабка, В. Л. "Вибір віри" Володимиром Великим: літописна легенда чи історична реальність / В. Л. Бабка. - С .42-45
Малюга, Ірина. Італійське та німецьке купецтво в XI-XIV ст. Порівняльна соціально-економічна характеристика / І. Малюга. - С .45-47
Лесик, Л. В. Мазаріні і "Фронда" / Л. В. Лесик. - С .47-53
Сокол, Т. Ю. "Принцип національностей" та континетальна політика Наполеона III / Т. Ю. Сокол. - С .53-58
Данкевич, О. В. Політична система Третього Рейху за оцінками мемуарних джерел / О. В. Данкевич. - С .58-60
Бережняк, Я. Ю. Завоювання лангобардів / Я. Ю. Бережняк. - С .61-64
ДРНТІ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Дидактичні ігри

   Соціальна робота

   соціальний педагог

   Культура спілкування--учні

   Українська мова--мова художніх творів

   Українська мова--мова фольклору

   Хрещення--Україна

   Кафедра педагогіки

   Крути, станція--трагедія, 29 січня 1918 року
    Менський район--культура--історія

    Новгород-Сіверщина--історія



Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Грінченко, Борис Дмитрович (укр. письменник ; 1863-1910) \о нем\; Прокопович, Феофан (укр. богослов, письменник ; 1681-1736) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Франко І., Іван Якович (письменник, перекладач, літературознавець ; 1856-1916) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Донцов, Дмитро Іванович (укр. політолог ; 1883-1973) \о нем\; Володимир I (Великий ; Святий ; Красне Сонечко ; князь ; 955-1015) \о нем\; Мазаріні, Джуліо Раймондо (кардинал Святої Римської церкви ; 1602-1661) \о нем\; Наполеон III Бонапарт, Шарль Луи (император, 1-й президент Франции ; 1808-1873) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Знайти схожі

3.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст] / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 76 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 7.50 грн.
    Зміст:
Мельник, М. Формування понять з теорії права на уроках првознавства в учнів 9-го класу середньої загальноосвітньої школи / М. Мельник. - С .3-7
Науменко, І. М. Насильство як одна з базових проблем кримінології / І. М. Науменко. - С .7-9
Єрастова, У. В. Чорнобильська катастрофа: екологічний та медичний аспекти / У. В. Єрастова. - С .9-13
Ананенко, С. Б. Іноземне інвестування на сучасному етапі / С. Б. Ананенко. - С .13-15
Прудько, В. О. Антична культура в працях П. В. Нікітіна / В. О. Прудько. - С .15-18
Бутко, І. Зовнішня політика Німеччини часів Отто фон Бісмарка / І. Бутко. - С .16-21
Суярко, О. М. Парламетські реформи XIX ст. в Англії та їх значення / О. М. Суярко. - С .21-25
Євтушенко, В. Б. Роль і місце Балкан у зовнішньополітичному курсі Австро-Угорщини на межі XIX - XX ст. / В. Б. Євтушенко. - С .25-28
Кудренко, Б. В. Білий рух в Росії: зовнішньополітичні зв’язки генерела Врангеля / Б. В. Кудренко. - С .28-31
Кроха, Н. Роль і значення земств у культурно-освітній та меценатській діяльності (на матеріалах Губернського земства Чернігівщини другої половини XIX - початку XX ст.) / Н. Кроха. - С .31-34
Румянцева, В. О. Внутрішні відносини в сім’ї протягом другої половини XIX - початку XX ст. / В. О. Румянцева. - С .34-37
Воропаєва, Л. І. Польська підтримка "Помаранчевої революції" 2004 року / Л. І. Воропаєва. - С .37-40
Івашко, Ю. В. Історичний портрет опричника Івана Грозного очима чужинців XVI - XVII ст. / Ю. В. Івашко. - С .40-42
Нагорна, Н. М. "Жіноче питання" у контексті емансипаторського проекту більшовиків / Н. М. Нагорна. - С .42-47
Коломієць, С. М. Організації есерів-максималістів на Чернігівщині (1904-1917 рр.) / С. М. Коломієць. - С .47-51
Тучина, Н. О. Тимчасова Ніжинська управа у вересні-грудні 1941 року: становлення кадрового складу та організаційної структури / Н. О. Тучина. - С .51-53
Дубовик, О. С. Національна структура населення Ніжинського округу у 20-х роках XX ст. / О. С. Дубовик. - С .53-56
Кавурка, О. В. Художня література як засіб формування загальнолюдських цінностей / О. В. Кавурка. - С .55-57
Басенко, І. М. Вплив різних видів мистецтва, використовуваних на уроках літератури, на формування естетичних почуттів та уподобань учнів / І. М. Басенко. - С .57-59
Позднова, Ю. П. Рефлексивні структури повсякденної свідомості (на матеріалі ФО зі значенням рис людини в німецькій та українській фразеології) / Ю. П. Позднова. - С .59-60
Рих., Т. Ю. Соціально-політичні погляди Пилипа Орлика / Т. Ю. Рих. - С .60-62
Макуха, О. В. Сучасні тенденції макроекономічного розвитку України: проблеми і перспективи / О. В. Макуха. - С .62-64
Лазоренко, О. В. До питання про природу творчості / О. В. Лазоренко. - С .64-66
Віра, М. Б. Інтегрування виродженої лінійної системи диференціальних рівнянь / М. Б. Віра. - С .66-71
Насєка, В. М. Вульф Ю. В. як основоположник вітчизняної крсталографії / В. М. Насєка. - С .71-73
Макуха, О. В. Вплив плазмон-фононної взаємодії на коефіцієнт відбивання SIC 6Н / О. В. Макуха. - С .73-75
ДРНТІ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Бісмарк, Отто фон \о нем\; Орлик, Пилип \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), нмк іст.-юр. (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), нмк іст.-юр. (1)
Знайти схожі

4.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 21.00 грн.
    Зміст:
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .3-4
Євлах, А. Сутність та особливості національного виховання дітей / А. Євлах. - С .4-6
Єжела, Ю. До сутності поняття "Творча активність" особистості / Ю. Єжела. - С .7-9
Єсипенко, Н. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією / Н. Єсипенко. - С .9-10
Ісаєнко, Алла. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні / А. Ісаєнко. - С .11-14
Андріїв, Н. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. Андріїв. - С .15-16
Армашевська, Т. Ойконіми Чернігівщини / Т. Армашевська. - С .17-18
Аушева, О. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя / О. Аушева. - С .19-21
Білан, Ю. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління / Ю. Білан. - С .22-23
Безверха, Ю. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області) / Ю. Безверха. - С .24-25
Борисова, К. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису / К. Борисова. - С .25-27
Бутко, Т. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані) / Т. Бутко. - С .28-29
Войтенко, Т. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості / Т. Войтенко. - С .30-32
Єремеєва, Я. Виникнення конфлікту / Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. - С .33-36
Іванішина, Д. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень / Д. Іванішина. - С .37-39
Ігнатенко, М. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові / М. Ігнатенко. - С .40-41
Андрук, Л. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти / Л. Андрук. - С .42-44
Билим, В. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема / В. Билим. - С .45-46
Балашова, А. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків / А. Балашова. - С .46-47
Баранов, Д. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику / Д. Баранов. - С .48-50
Барбаш, А. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов / А. Барбаш. - С .51-53
Бобир, Ю. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові / Ю. Бобир. - С .54-55
Бригінець, М. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови / М. Бригінець. - С .56-57
Вірста, М. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління / М. Вірста. - С .58-59
Василевський, Є. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках / Є. Василевський. - С .60-65
Василенко, Є. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні / Є. Василенко. - С .66-68
Власова, В. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності / В. Власова. - С .69-70
Войтенко, М. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії / М. Войтенко. - С .71-73
Герасименко, Н. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні / Н. Герасименко. - С .74-76
Глущенко, А. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів) / А. Глущенко. - С .77-80
Гненик, І. Формування громадянської позиції на уроках історії / І. Гненик. - С .81-83
Голінко, Є. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих / Є. Голінко. - С .84-85
Грабовський, В. Роль социальных стереотипов / В. Грабовський. - С .86-87
Гратій, І. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі / І. Гратій. - С .88-89
Гурський, М. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів / М. Гурський. - С .90-91
Давиденко, К. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів / К. Давиденко. - С .91-92
Двойнос, Т. М. Психологічні причини сором’язливості / Т. М. Двойнос. - С .93-94
Дема, М. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України / М. Дема. - С .95-96
Дорошенко, В. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії / В. Дорошенко. - С .97-99
Дорошенко, Л. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови / Л. Дорошенко. - С .100-101
Дудка, Є. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет / Є. Дудка. - С .102-103
Желєзко, Р. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття / Р. Желєзко. - С .107-108
Жигимонт, Ю. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку / Ю. Жигимонт. - С .107-198
Захарченко, О. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Захарченко. - С .109=110
Кабриль, К. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення / К. Кабриль. - С .111-113
Капуста, О. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників / О. Капуста. - С .114-115
Карпенко, Т. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання / Т. Карпенко. - С .116-117
Кацалап, Ю. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра / Ю. Кацалап. - С .118-120
Кириченко, Ю. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості / Ю. Кириченко. - С .121-122
Кобижська, С. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови / С. Кобижська. - С .123-126
Ковальська, О. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді / О. Ковальська. - С .127-128
Ковтун, Г. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки / Г. Ковтун. - С .129-131
Колоша, С. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості / С. Колоша. - С .132-136
Компанець, О. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх / О. Компанець. - С .137-138
Кондріяненко, О. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей / О. Кондріяненко. - С .139-141
Копилова, Є. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі) / Є. Копилова. - С .142-143
Коротя, К. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії / К. Коротя. - С .144-146
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .147-148
Крапивний, Я. Особливості житлобудування сіверян / Я. Крапивний. - С .149-150
Кришталь, М. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області / М. Кришталь. - С .150-152
Кубрак, Р. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном / Р. Кубрак. - С .153-154
Куриленко, Т. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку / Т. Куриленко. - С .155-157
Кушенко, О. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку / О. Кушенко. - С .158-160
Лавренюк, Н. Роль феруму в природних водах / Н. Лавренюк. - С .161-162
Лисюк, О. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів / О. Лисюк. - С .163-164
Логвиненко, Л. Особливості переживання самотності у похилому віці / Л. Логвиненко. - С .165-166
Ляжко, О. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді / О. Ляжко. - С .166-167
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .168-172
Мірошник, О. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів / О. Мірошник. - С .173-175
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .176-177
Максименко, Н. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування / Н. Максименко. - С .178-179
Максименко, С. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .179-180
Малайок, Т. Аудирование как вид речевой деятельности / Т. Малайок. - С .181-183
Мальцева, А. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / А. Мальцева. - С .184-186
Марченко, А. Прийоми навчання граматики англійської мови / А. Марченко. - С .187-188
Мельник, В. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії / В. Мельник. - С .189-190
Мельник, С. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації / С. Мельник. - С .191-192
Москаленко, О. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units / О. Москаленко. - С .192-193
Москаленко, О. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics) / О. Москаленко. - С .194-196
Москаленко, О. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі / О. Москаленко. - С .196-198
Москаленко, О. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах / О. Москаленко. - С .199-202
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .203-206
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .207-208
Нагорна, А. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту / А. Нагорна. - С .209-210
Нестеренко, П. Інтелектуальне управління як психологічна проблема / П. Нестеренко. - С .211-212
Нестеренко, П. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків / П. Нестеренко. - С .213-214
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .215-216
Онищенко, О. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди / О. Онищенко. - С .216-217
Осипенко, А. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні / А. Осипенко. - С .218-220
Остапенко, О. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя / О. Остапенко. - С .221-222
Откидач, І. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку / І. Откидач. - С .223-226
Охотницька, А. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза / А. Охотницька. - С .227-228
Павленко, І. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату / І. Павленко. - С .229-230
Падун, В. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt") / В. Падун. - С .231-232
Петренко, О. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер" / О. Петренко. - С .233-234
Писаренко, О. Teaching the present continuous through grammar / О. Писаренко. - С .235-237
Повизша, М. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми / М. Повизша. - С .238-239
Полторацька, Т. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт / Т. Полторацька. - С .240-242
Поприткіна, Д. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі / Д. Поприткіна. - С .243-244
Потильчак, Ю. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою / Ю. Потильчак. - С .245-249
ДРНТІ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Викладання німецької мови
   Викладання біології в школі

   Вчителі--імідж

   Здоровий спосіб життя--молодь

   Вчителі--майстерність вчителя

   Викладання англійської мови в школі

   Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр.

   Ніжинщина--історія, 1932-1933 рр.
Кл.слова (ненормовані):
альтернативне паливо -- сленг молоді -- художній текст -- імідж вчителя -- майстерність вчителя


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Зюскінд, Патрік \о нем\; Нейгауз, Генрих Густавович \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 3 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 96 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 9.20 грн.
    Зміст:
Федорчук, І. В. Проекти на уроках іноземної мови як засіб формування навчальної мотивації учнів / І. В. Федорчук. - С .3-5
Stetsenko, Alina A. Developing English Language Writing Skills of Students Through a Regular and Well-Guided University Writing Practice / Alina A. Stetsenko. - С .6-8
Дубовик, Г. А. Використання інформаційних технологій у викладання ділової англійської мови / Г. А. Дубовик. - С .8-11
Ковальська, Н. Роль самоконтролю в підготовці до виконання тестових завдань з англійської мови на І курсі / Н. Ковальська. - С .12-13
Юрченко, Б. А. Використання авторських програм для розробки комп’ютерних вправ у навчанні іноземних мов / Б. А. Юрченко. - С .13-14
Пилипенко, Я. М. Методичні прийоми вдосконалення навичок уживання часових форм англійського дієсловаучнями 10 класу / Я. М. Пилипенко. - С .14-20
Копилова, Є. Г. Зародження і розвиток української лексикографії та роль словника у вивченні рідної мови / Є. Г. Копилова, Н. А. Пучка. - С .21-23
Гур’єва, К. М. Навчання німецької мови як другої іноземної в загальноосвітніх навчальних закладах / К. М. Гур’єва. - С .24-26
Василенко, І. Фразеологізми з анімалістичним компонентом у сучасній німецькій мові / І. Василенко. - С .27-29
Кохно, А. Неологізми в сучасній німецькій мові / А. Кохно. - С .30-32
Сальніков, А. Іншомовні слова в німецьких засобах масової інформації / А. Сальніков. - С .33-34
Маслак, К. О. Основні напрями порівняльно-фразеологічних досліджень (на матеріалі німецької, англійської та української мов) / К. О. Маслак. - С .35-37
Бартош, І. М. Використання освітніх Інтернет-ресурсів на уроках історії / І. М. Бартош. - С .38-40
Прудька, В. О. Використання міжпредметних зв’язків на уроках історії України на української літератури / В. О. Прудька. - С .41-43
Василенко, М. Проблеми фізичного виховання в системі національної освіти / М. Василенко. - С .44-45
Покидько, О. Деякі аспекти виховання громадянських якостей школяра / О. Покидько, Т. Руденчик. - С .45-46
Ющенко, О. Формування екологічної культури школярів у позакласній роботі / О. Ющенко, Т. Клименко. - С .47-48
Чиж, О. Проблема патріотичного виховання в сучасній педагогіці / О. Чиж, О. Чуча. - С .49-50
Півень, О. М. Віртуальний навчальний курс з теорії ймовірностей та математичної статистики / О. М. Півень. - С .51-53
Богдан, А. М. Ігрові моделі в економіці. Матричні ігри / А. М. Богдан. - С .54-56
Щербак, Н. О. Стандартизація тестів із математики в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / Н. О. Щербак. - С .57-60
Бойко, В. В. Про оптимальну модель третього порядку малості, що описує нелінійні коливання рідини в жорсткому циліндричному резервуарі / В. В. Бойко. - С .61-64
Канівець, Б. В. Методи виділення ознак у задачі розпізнавання символів / Б. В. Канівець; Б. В. Канівекь. - С .65-69
Дерев’янко, А. М. Використання електронної таблиці Calc для розв’язування оптимізаційних задач / А. М. Дерев’янко. - С .70-73
Руденко, Р. М. Використання електронної таблиці Calc для аналізу даних типу "Що, якщо..." / Р. М. Руденко. - С .74-77
Кунтиш, Є. В. Тест модифікованого методу послідовної статистичної оптимізації / Є. В. Кунтиш. - С .78-80
Микіша, Н. О. Конфлікт як спосіб вираження власного "Я" / Н. О. Микіша. - С .81-83
Кільова, О. М. Роль математики у вихованні почуття прекрасного / О. М. Кільова. - С .84-86
Руденко, Р. М. Особливості вивчення коефіцієнта тертя ковзання в середній школі / Р. М. Руденко. - С .87-88
Орехова, Х. Образ женщины в английской и русской языковой картине мира (на примере фразеологизмов) / Х. Орехова. - С .88-92
Власенко, Е. А. Антропоним как средство реализации картины мира в "Вечерах на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя / Е. А. Власенко. - С .93-95
ДРНТІ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Викладання англійської мови
   Викладання історії України

   Виховання--патріотичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
математичні тести -- образ жінки


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 8
фб (2), Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (1)
Знайти схожі

6.
378.4
В 53
б-ка Забарного О. В. / В 53-Ч.З.№3


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст] : [збірник наукових робіт]. Вип. 2 / Ніжинський державний педагогічний інститут імені М. В. Гоголя ; ред. кол: Г. В. Самойленко [та ін.] ; літ. ред. А. І. Бондаренко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 1998. - 54 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 3.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Вища освіта--наукові роботи студентів


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \ред.\; Ростовський, О. Я. \ред.\; Марисова, Інеса Віталіївна \ред.\; В’ялий, Микола Григорович \ред.\; Бондаренко, Алла Іванівна \літ. ред.\; Ніжинський державний педагогічний інститут імені М. В. Гоголя
Примірників всього: 1
Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі

7.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 7.50 грн.
    Зміст:
Нагорна, Н. М. Особливості становлення та розвитку православ’я в Ніжині з XII по XX століття / Н. М. Нагорна. - С .3-6
Когатько, Ю. Л. Розміщення та історія будівництва старовинних церков Менського району / Ю. Л. Когатько. - С .6-8
Ткаченко, К. В. Особливості демографічної ситуації у міських і сільських місцевостях Ніжинського суспільно-географічного регіону / К. В. Ткаченко. - С .8-10
Хіст, Н. І. Сучасні зміни клімату Ніжина / Н. І. Хіст. - С .10-13
Нестеренко, Р. В. Екологічний стан вод Чернігівської області та його вплив на здоров’я населення / Р. В. Нестеренко. - С .13-15
Кудренко, Б. Військово-політичні передумови походу Олександра Македонського та їх вплив на перебіг походу / Б. Кудренко. - С .15-18
Жаркова, А. А. Створення інституту адвокатури в Росії в контексті судової реформи 60-70-х років XIX ст.: Спроба історіографічного аналізу / А. А. Жаркова. - С .18-23
Пічевська, І. М. Історіографічний аналіз дипломатії США в роки Першої світової війни / І. М. Пічевська. - С .23-26
Андрієць, Г. О. ХТО ПЕРШИЙ? / Г. О. Андрієць. - С .26-31
Тимченко, Р. В. Порівняльна характеристика процесу становлення феодалізму в Італії та Іспанії / Р. В. Тимченко. - С .31-35
Воропаєва, Л. І. Підтримка "помаранчевої революції" 2004 року з боку Польщі / Л. І. Воропаєва. - С .35-39
Кроха, Н. Г. Земські "айболити" та благодійники - внесок у розвиток медичної справи та меценатства Чернігівської губернії (друга половина XIX - початок XX ст.) / Н. Г. Кроха. - С .39-43
Кудренко, Б. Правова спадщина гетьмана Пилипа Орлика / Б. Кудренко. - С .43-47
Румянцева, В. О. Актуальні проблеми дослідження української сім’ї другої половини XIX - початку XX ст. в сучасній історіографії / В. О. Румянцева. - С .47-50
Білан, Т. Варязька проблема у східнослов’янській історіографії XVIII-XIX ст. / Т. Білан. - С .50-53
Кроха, Н. Г. Вплив особистісних якостей майбутнього вчителя на взаєморозуміння зі старшокласниками / Н. Г. Кроха. - С .53-57
Заріпов, А. Нестандартні типи уроків у навчанні фізики / А. Заріпов. - С .57-58
Станжур, Т. Г. Нетрадиційні задачі як засіб розвитку учнів / Т. Г. Станжур. - С .58-60
Гринь, Т. Графічні способи розв’язування задач у шкільному курсі фізики / Т. Гринь. - С .60-62
Насєка, Ю. М. Використання мультимедійних засобів у викладанні фізики / Ю. М. Насєка. - С .62-64
Опанасенко, О. В. Психолого-педагогічні передумови розвитку творчого мислення в процесі навчання математики / О. В. Опанасенко. - С .64-67
Козленко, Т. М. Соціально-педагогічна діяльність Йоганна Генріха Песталоцці / Т. М. Козленко. - С .67-70
Уніат, Н. М. Особливості соціалізації підлітків з проблемних сімей / Н. М. Уніат. - С .70-73
Лукаш, Л. В. Соціально-педагогічні ідеї С. Ф. Русової / Л. В. Лукаш. - С .73-75
Мосєйчук, К. П. Соціально-педагогічний захист дітей з особливими потребами / К. П. Мосєйчук. - С .75-77
Симоненко, А. В. Особливості соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучною сім’єю / А. В. Симоненко. - С .78-81
Шкуліпа, Т. А. Досвід організації на Чернігівщині роботи Телефону довіри як спеціалізованої служби індивідуальної соціально-психологічної допомоги / Т. А. Шкуліпа. - С .82-85
Цюрик, С. В. Особливості соціально-педагогічної роботи центрів СССДМ з призовною молоддю та військовослужбовцями строкової служби / С. В. Цюрик. - С .85-88
Пономаренко, А. Є. До питання впровадження профілактичних програм адиктивної поведінки у притулках для неповнолітніх / А. Є. Пономаренко. - С .88-91
Дворнік, С. В. Прийомна сім’я як інноваційна сімейна форма опіки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / С. В. Дворнік. - С .91-93
Красна, Т. В. Неблагополучна сім’я та її вплив на виховання дітей / Т. В. Красна. - С .93-97
Матвієнко, Н. Ю. Генеза наукових поглядів на дитячу гру в педагогічній думці України (кінець XIX -початок XX ст.) / Н. Ю. Матвієнко. - С .97-101
Цюцюпа, Л. М. Особливості формування педагогічної занедбаності у дітей дошкільного віку / Л. М. Цюцюпа. - С .101-104
Грановська, Т. О. Ретроспективний аналіз педагогічних поглядів на проблему формування здорового способу життя / Т. О. Грановська. - С .104-107
Резвін, Ю. М. Діяльність ДНЗ щодо профілактики та реабілітації сколіотичної хвороби у дітей дошкільного віку / Ю. М. Резвін. - С .107-110
Кошик, К. А. Роль дитячого навчального закладу в профілактиці та реабілітації шлунково-кишкових розладів / К. А. Кошик. - С .110-114
Маслак, К. Техноцентрична лексика в сучасній німецькій мові / К. Маслак. - С .114-117
Кохно, А. Тенденції розвитку газетної лексики сучасної німецької мови / А. Кохно. - С .117-118
Василенко, І. Фразеологічні одиниці з національно-культурним компонентом у німецькій мові / І. Василенко. - С .119-121
Сальніков, А. Асиміляція англо-американських запозичень в сучасній німецькій мові / А. Сальніков. - С .121-124
ДРНТІ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4)
Знайти схожі

8.
378(4Укр)
Ф 59


    Фініков, Тарас Володимирович.
    Вища освіта України: ліцензування та акредитація [Текст] : аналітичне дослідження / Т. В. Фініков, О. І. Шаров ; Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні. - К., 2003. - 68 с. - ISBN 966-8487-14-1 : 16.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--ліцензування--акредитація--рейтингування
   Стандарти--вища освіта

   Вища освіта в Україні



Дод.точки доступу:
Шаров, Олег Ігорович; Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

9.
378(4Укр)
А 86


    Артемчук, Г. І.
    Вища школа України: реальність і тенденції розвитку [Текст] : монографія / Г. І. Артемчук, В. В. Попович, Г. Г. Січкаренко. - К. : Ленвіт, 2004. - 176 с. - Бібліогр.: с. 173-176. - ISBN 966-7043-78-9 : 19.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Студенти

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Педагогічні вузи



Дод.точки доступу:
Попович, В. В.; Січкаренко, Г. Г.
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

10.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Дод.точки доступу:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 27.05.2024
Кількість запитів 13588
Кількість відвідувачів 637
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя