Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Андреев, А. С.
    Реформа образования с точки зрения психолога [Текст] / А. С. Андреев // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 20-26
Рубрики: освіта в Україні
   розвиток особистості

   Навчальний процес

   Психологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
методи розвитку -- принципи орган.навчального процесу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Кнодель, л.
    Освітня психологія: школа біхевіоризму [Текст] / л. Кнодель // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 6-9
Рубрики: Психологія освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Суслова, Е. А.
    О некоторых психолого-педагогических и психолого-акмеологических проблемах непрерывного образования в контексте личностно-профессионального развития [Текст] / Е. А. Суслова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 91-97
Рубрики: освіта неперервна
   акмеологія

   Вища освіта

   педагогіка співробітництва

   Психологія освіти



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Асмолов, А. Г.
    Культурно-историческая системно-деятельная парадигма проектирования стандартов школьного образования [Текст] / А. Г. Асмолов, Г. В. Бурменская, И. А. Володарская // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N4. - С. 16-23 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Психологія освіти


Дод.точки доступу:
Бурменская, Г. В.; Володарская, И. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Татенко, В. О.
    Суб’єктна парадигма у психології освіти [Текст] / В.О. Татенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N2. - С. 11-23
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Психологія освіти
Кл.слова (ненормовані):
життєдіяльність



Знайти схожі

6.


    Андреев, А. С.
    Реформа образования: психологические аспекты [Текст] / А.С. Андреев // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2004. - N2. - С. 149-155
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Психологія освіти
   психологія гуманістична

   Гештальтпсихологія

   педагогічна психологія

   потенціал людини

Кл.слова (ненормовані):
осознанный выбор -- осознанная ответственность


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Степанова, М. А.
    Прошлое и настоящее психологии образования ( по материалам журнала "Вопросы психологии") [Текст] / М. А. Степанова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2005. - N2. - С. 34-58. . - ISSN 0042-8841
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: Психологія освіти
   Психологія--історія психології

   педагогічна психологія

   практична психологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая психология, школьное обучение -- практическая психология -- история психологии


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)

Знайти схожі

8.


    Шувалов, А. В.
    VIII Всероссийская неделя психологии образования / А. В. Шувалов, К. С. Серегин // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 162-166. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--психологія освіти--заходи
   Психологія освіти

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
психологія дитинства -- арт-терапія -- психолого-педагогічні програми -- педагогічна фізіологія -- казкотерапія -- дошкільна освіта
Анотація: У статті висвітлено роботу VIII Всеросійського тижня психології освіти, який відбувся в Сочі 26 червня-1 липня 2012 р.


Дод.точки доступу:
Серегин, К. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
88
К 82


    Кривцова, С. В.
    Проблемы современной школы с позиций экзистенциального анализа / С. В. Кривцова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 1. - С. 13-24. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія освіти
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія освіти -- копінгові реакції -- психологічні захисти -- ситуація безсистемності -- пошук системності -- передумови


Дод.точки доступу:
Франкл, Віктор (австрійський психіатр, психолог ; 1905-1997) \про нього\; Ленгле, Альфрид (австрійський психолог ; 1951) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
158.9
М 74


   
    Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу [Текст] : [Монографія] / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за ред. П. Д. Фролова. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 312 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-189-224-7 (в опр.) : 77.39 грн.
    Зміст:
Соціальна психологія модернізаційних процесів . - С .9-146
Психотехнологічний супровід освітніх та суспільних реформ . - С .147-240
Інтегрована система технологій творення образу інновацій та її основні елементи . - С .241-297
ББК 88.5 + 60.56
РУБ 158.9
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Соціальна психологія--освіта

   Психологія освіти

   Суспільство

   Освітні реформи

   Модернізація

   Громадська думка

   Освіта--інновації

   Інноваційні процеси

Анотація: У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу.


Дод.точки доступу:
Фролов, П. Д. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (3), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (3), НМК ф-т ПСР (2)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 57580
Кількість відвідувачів 1832
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя