Пошуковий запит: <.>S=філософія освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 92
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Секундант, С. "Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії XVI-XVII сторіч) [Текст] / С. Секундант> // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2008. - N5. - С. 52-63
Рубрики: філософія освіти історія педагогіки (загальні питання) Анотація: Мета цієї статті - простежити зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів XVI-XVII століть і показати, який вплив педагогічні ідеї справляли на становлення нової наукової порадигми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Андрущенко, В. ФІлософічність освіти: теорія, методологія, практика [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2008. - N4. - С. 10-18
Рубрики: філософія освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Мащенко, І. Проблеми філософії освіти у творчості М.П.Маркова [Текст] / І. Мащенко, С. Мащенко> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2008. - N3. - С. 167-180
Рубрики: Релігія--персоналії релігійних діячів філософія освіти Чернігівщина--персоналії видатних земляків Анотація: Серед тих, хто стояв біля підніжжя формування основних засад української філософії освіти у другій половині XIX ст. був й М.П.Марков.
Дод.точки доступу: Мащенко, С.; Марков, Микола Петрович (протоєрей, релігійний діяч ; 1835-1895) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Китайгородская, Г. А. Гуманизация и гуманитаризация системы образования - социальная проблема [Текст] / Г. А. Китайгородская> // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование : Научный журнал. - 2008. - N3. - С. 3-11
Рубрики: філософія освіти гуманізація освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики [Текст] / В. Лутай> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N1. - С. 33-36.
ББК 74 Рубрики: синергетика філософія освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Рябченко, В. Філософський зміст та логіко-гнесеологічна сутність понять "розсудок" і "розум" [Текст] / В. Рябченко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N2. - С. 28-38
ББК 74.58 Рубрики: філософія освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Терепищий, С. Філософські проблеми стандартизації вищої освіти в соціокультурних вимірах нового і Новітнього часів [Текст] / С. Терепищий> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N2. - С. 50-60
ББК 74.58 Рубрики: філософія освіти вища освіта в Україні
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Романов, К. В. Культурно-антропологический подход к философскому осмыслению методологических основ новой школы [Текст] / К. В. Романов> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N5. - С. 27-33
. - ISSN 0869-561ХББК 74 Рубрики: філософія освіти освіта соціокультурна
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Ткаченко, В. Історичні знання в контексті політизації історії та історизації політики [Текст] / В. Ткаченко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N2. - С. 13-18
ББК 87 + 74.58 Рубрики: філософія освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Чорна, Л. Філософія української освіти як синтез науки і релігії (історико-філософський аналіз від давнини до сучасності) [Текст] / Л. Чорна> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2007. - N5. - С. 163-170
Рубрики: філософія освіти Чернігівщина--освіта, педагогіка Чернігівщина--філософська думка Анотація: Мета статті - дослідити суть флуктуаційних процесів в історії української філософії освіти від давнини до сучасності, спираючись на творчість українських мислителів XVII-XVIII ст., доля яких була пов'язана з Чернігівщиною.
Дод.точки доступу: Транквіліон-Ставровецький, Кирило (поет, учений, друкар, церковний діяч ; 1581-1646) \о нем\; Максимович, Іоанн (1651-1715) \о нем\; Баранович, Лазар (1620-1693) \о нем\; Галятовський, Іоаннікій ((XVII ст.)) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|