Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бех, Іван@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості: Навч.-метод. посібник: У 2-х кн./ І. Д. Бех. Кн. 1: Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади
Вихідні дані : К.: Либідь, 2003 - 2003
Кільк.характеристики :280 с
ISBN (в пер.), Ціна 966-06-0297-9: 11.20 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Я - теория (психол.)
Зміст : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості: Навч.-метод. посібник: У 2-х кн./ І. Д. Бех. Кн. 2: Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади
Вихідні дані : К.: Либідь, 2003 - 2003
Кільк.характеристики :344 с
Примітки : Список літ.: с. 338-340
ISBN (в пер.), Ціна 966-06-0298-7: 11.20 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.5я73
Зміст : ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2008
Кільк.характеристики :848 с.: іл
ISBN, Ціна 978-966-06-0490-2: 79.50 грн.
ББК : 88.5я73 + 74.200я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання особистості
Дошкільний вік-- психологія
Молодші школярі-- психологія
Підлітки-- психологія
Старшокласники-- виховання
Рання юність-- психологія
Я - теорія (психол.)
Особистісно-орієнтоване виховання
Фізичне виховання дітей
Виховання миролюбності
Виховання студентів
Воля (психологія)
Відповідальність
Сенс життя
Майстерність вчителя
Вчинок (псих.)
Зміст : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач ; ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ ; Вікові особливості вольового розвитку особистості ; Характеристика особистісної рефлексії ; ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ ; Формування мотиву до рефлексії ; Модель рефлексії як складника вольового процесу ; Психологічні умови довільного прийняття рішення ; Особливості поведінки особистості ; МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ; Генетичні перетворення мовлення ; Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки ; ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ ; Відповідальність як виховна мета ; Відчуття провини в розвитку особистості ; МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ; Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні ; Законосфера інноваційного виховання ; Психологічні резерви виховання особистості ; Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості ; Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості ; Почуття успіху у вихованні особистості ; Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках ; СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Спадкове й набуте як наукова проблема ; Природна емоційна основа виховання особистості ; Темперамент в особистісному розвитку людини ; ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ; Молодший школяр ; Підліток ; Старшокласник ; КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ ; Вихованець у контексті моральної культури людства ; Педагогічне регулювання виховної ситуації ; Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" ; Майстерність педагога у виховній взаємодії ; Таємниці виховання поступливої особистості ; ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ ; ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ; Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського ; Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського ; Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського ; Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Примірники : всього 25: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/З-91
Автор(и) : Зубалій М. Д.
Назва : Учений - розробник нової філософії освіти
Місце публікування : Культура безпеки,екології та здоров’я: Всеукраїнський науково-популярний журнал. - київ: ПП"Редакція журналу"Культура безпеки,екології та здоров’яя", 2010. - N 9. - С. 16-19. (Шифр К730824/2010/9)
ББК : 74 + 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
педагоги України
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Рідна школа -2011р.,N 1/2
Цікаві статті :
Освіта України (стр.1-2-а с. обкл.)
Бех І. Совість/ І. Бех (стр.3-7)
Андрущенко Т. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі/ Т. Андрущенко (стр.8-12)
Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін/ В. Ципко (стр.13-17)
Захаренко С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка/ С. Захаренко, О. Захаренко (стр.18-22)
Клокар Н. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону/ Н. Клокар (стр.23-29)
Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників (стр.29)
Ільман В. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи/ В. Ільман (стр.30-32)
Курило В. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу (до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка/ В. Курило, А. Климов (стр.33-39)
Бенера В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ В. Бенера (стр.40-44)
Крутько О. Навчальне телебачення/ Крутько (стр.44-48)
Дем’яненко Н. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі/ Н. Дем’яненко (стр.49-53)
Редько В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов/ В. Редько (стр.54-55)
Липова Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи/ Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна (стр.56-60)
Громадська В. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей/ В. Громадська (стр.61-63)
Орішак Л. Організація освіти педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн/ Л. Орішак (стр.64-66)
Глушко О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії/ О. Глушко (стр.67-71)
Секіріна В. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури/ В. Секіріна (стр.71-73)
Россихіна О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію/ О. Россихіна (стр.74-76)
Ковтун Н. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури/ Н. Ковтун (стр.77-80)
Мистецтво художньої кераміки - дітям (стр.80)
Портфоліо сучасної школи (стр.3-а с. обкл.)
Педагоги-митці (стр.4-а с. обкл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван
Назва : Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 1/2. - С. 3-7. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): виховання духовне
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті на основі теоретичного аналізу виокремлено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульоване авторське ставлення. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання.
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Рідна школа -2011р.,N 6
Цікаві статті :
IV українсько-польський форум (стр.2-а с. обкл.)
Пометун О. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів/ О. Пометун (стр.3-7)
Остапчук О. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності/ О. Остапчук (стр.8-14)
Васьківська Г. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі/ Г. Васьківська, В. Кизенко (стр.15-20)
Щекатунова Г. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього/ Г. Щекатунова (стр.21-27)
Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу (стр.28-38)
Бех І. Виховні закони у благодійному житті особистості/ І. Бех (стр.39-42)
Оржеховська В. Про безпеку дітей у Всесвітній мережі Інтернет/ В. Оржеховська (стр.43-45)
Столяренко О. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ/ О. Столяренко (стр.46-50)
Драч І. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом"/ І. Драч, Є. Чернишова (стр.51-54)
Кисільова-Біла В. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки/ В. Кисільова-Біла (стр.55-58)
Онопрієнко В. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету/ В. Онопрієнко (стр.59-64)
Ганжа О. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя/ О. Ганжа (стр.65-69)
Турчин Т. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі/ Т. Турчин (стр.69-73)
Білецький О. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині/ О. Білецький (стр.74-78)
Отич О. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки/ О. Отич (стр.79)
Кирій С. "Звуки квітів" Михайла Яремківа/ С. Кирій (стр.80)
Журавель І. Етнологія Черкаського краю - унікальна колекція скарбів дущі/ І. Журавель (стр.3-а с. обкл.)
Педагоги-митці : ними пишається Україна (стр.4-а с. обкл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван
Назва : Виховні закони у благодійному житті особистості
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 6. - С. 39-42. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 4 назв.
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія освіти
Духовне виховання
Особистість-- духовний розвиток
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті формулюються етичні положення, на засадах яких особистість має будувати власне духовно досконале життя. Наголошується на необхідності наповненості життя вищими смислами, що є внутрішньою основою розвитку в особистості Я-духовного.
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Рідна школа -2011р.,N 8/9
Цікаві статті :
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік" (стр.3.)
Савченко О. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти/ О. Савченко (стр.4-8)
Бех І. Рефлексія у духовному "Я" особистості/ І. Бех (стр.9-14)
Бойко А. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики/ А. Бойко (стр.15-22)
Пометун О. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо?/ О. Пометун (стр.23-27)
Редько В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови/ В. Редько (стр.28-36)
Трухан О. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії/ О. Трухан (стр.36-40)
Скиба М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас)/ М. Скиба (стр.41-44)
Червінська Л. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ/ Л. Червінська (стр.45-47)
Петрова А. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки/ А. Петрова (стр.48-52)
Лукашів В. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку/ В. Лукашів (стр.53-57)
Кабан Л. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області/ Л. Кабан (стр.58-64)
Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" (стр.65-66.)
Горлач Т. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує/ Т. Горлач, Г. Назаренко (стр.66-68)
Бондар Л. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.)/ Л. Бондар (стр.69-74)
Березівська Л. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки)/ Л. Березівська (стр.75-80)
Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу (стр.27)
Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті" (стр.75)
Відкриття пам’ятника видатному українцю (стр.3-а с. обкл.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван
Назва : Рефлексія у духовному "Я" особистості
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 8/9. - С. 9-14: фотогр. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 88 + 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): "Я-концепція"
Зміст освіти
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістово-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 44109
Кількість відвідувачів 885
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя