Пошуковий запит: <.>A=Дічек, Н. П.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 016:371/С91
Автор(и) : Заліток Л. М., Семендяєва Г. М., Савченко О. Я., Дічек Н. П.
Назва : Сухомлинська Ольга Василівна
: Біобібліографічний покажчик
Вихідні дані : К., 2006 Кільк.характеристики :68 с
Колективи :
Академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського Серія: Академіки АПН України; Вип. 8
Ціна : 3.00, 3.00, грн.
ДРНТІ : 13.41.21 ББК : 91.9:74 + 74.03(4Укр),218я1
Примірники : всього : ІБв(1), фб(1) Вільні : ІБв(1), фб(1) Знайти схожі
|
2.
|
Назва журналу :Педагогіка і психологія -2006р.,N 4 Цікаві статті : Кремень В. Г. Якісна освіта: сучасні вимоги/ В. Г. Кремень (стр.5-17) Оржеховська В. М. Стратегія педагогіки здорового способу життя/ В. М. Оржеховська (стр.19-27) Ляшенко О. І. Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення/ О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська (стр.29-41) Горобець Ю. І. Змістові та організаційні аспекти розвитку наукової діяльності технічних університетів/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев (стр.42-54) Бичков О. С. Автоматизація перевірки формульних виразів/ О. С. Бичков, Є. В. Драган, Ю. С. Жаркіх (стр.55-62) Операйло С. І. До концепції освітньої системи педагогічних університетів/ С. І. Операйло (стр.62-70) Дічек Н. П. Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ/ Н. П. Дічек (стр.70-81) Аршава І. Ф. Функціональни стани людини в процесі адаптації до екстремальних умов діяльності у парадигмі "Особистість-стан"/ І. Ф. Аршава (стр.81-90) Лукашова Н. І. Розвиток вітчизняної методики навчання хімії в період відродження української державності ( 1991р. - початок ХХІ ст.)/ Н. І. Лукашова (стр.91-99) Вольфовська Т. О. Вплив суспільнознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій/ Т. О. Вольфовська (стр.99-108) Локшина О. І. Світові тенденції розвитку оцінювання навчальних досягнень учнів/ О. І. Локшина (стр.109-119) Матвієнко О. В. Бібліотека навчального закладу в умовах інформатизації: проблеми й завдання/ О. В. Матвієнко (стр.136-151) Цікаві статті : Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Дічек Н. П.
Назва : Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2006. - N4. - С. 70-81 (Шифр ПП1/2006/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): історична наука
Знайти схожі
|
4.
|
Назва журналу :Гуманітарні науки -2006р.,N 2 Цікаві статті : Яценко Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі/ Т. С. Яценко (стр.8-13) Дічек Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень/ Н. П. Дічек (стр.14-19) Андреев А. С. Реформа образования с точки зрения психолога/ А. С. Андреев (стр.20-26) Солодка А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент/ А. К. Солодка (стр.27-33) Антонюк Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту/ Р. І. Антонюк (стр.34-38) Усатенко О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики/ О. М. Усатенко (стр.40-45) Богдан Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання)/ Т. В. Богдан (стр.46-50) Сульниченко В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе/ В. Н. Сульниченко (стр.51-55) Фурсова Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка/ Л. О. Фурсова (стр.56-61) Святка О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі/ О. О. Святка (стр.62-66) Лобач О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье/ О. М. Лобач (стр.67-71) Шевченко В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму/ В. М. Шевченко (стр.72-75) Березівська Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.)/ Л. Д. Березівська (стр.76-82) Матвєєва Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти/ Г. В. Матвєєва (стр.83-90) Варфоломеева О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия/ О. В. Варфоломеева (стр.92-100) Дударенко І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу/ І. С. Дударенко (стр.101-106) Пономарьов О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації/ О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко (стр.107-114) Шавальова В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур/ В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна (стр.116-121) Грищенко Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі/ Г. В. Грищенко (стр.122-126) Кожевников В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів/ В. М. Кожевников (стр.127-132) Каленская В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов/ В. П. Каленская (стр.133-137) Литвинчук И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий/ И. Н. Литвинчук (стр.138-142) Чёрный Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования/ Е. В. Чёрный (стр.143-148) Шевчук О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова/ О. І. Шевчук (стр.150-159) Кудусов Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року)/ Д. А. Кудусов (стр.160-165) Ковалерист Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури/ Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко (стр.166-178) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Дічек Н. П.
Назва : Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень
Місце публікування : Гуманітарні науки: Науково-практичний журнал. - Ялта: "Педагогічна преса ", 2006. - N2. - С. 14-19 (Шифр ГН/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): дослідження педагогічні герменевтика Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалог культур
Знайти схожі
|
6.
|
Назва журналу :Соціальна педагогіка: теорія та практика -2008р.,N 3 Цікаві статті : Дмитренко Т. О. Інтеграція загальної педагогіки й соціальної педагогіки за напрямом розвитку поняттєвого апарату/ Т. О. Дмитренко (стр.4-7) Возна Ю. В. Наукові засади професійної співпраці соціального педагога з сучасними дитячими громадськими об’єднаннями/ Ю. В. Возна (стр.8-13) Сєваст’янова О. А. Студентська молодь у контексті суб’єкт-суб’єктних соціалізаційних виховних впливів у ВНЗ/ О. А. Сєваст’янова (стр.14-20) Шабаєва Н. С. Сутність та особливості гендерної соціалізації як теоретичної основи організації системи позанавчальної діяльності студентів коледжу/ Н. С. Шабаєва (стр.21-26) Стрельцова В. Ю. Соціально-педагогічний супровід процесу соціальної адаптації студентів творчих спеціальностей до умов культурно-освітнього середовища/ В. Ю. Стрельцова (стр.27-32) Овчиннікова М. М. Концепція соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах школи-інтернату/ М. М. Овчиннікова (стр.33-38) Лебедєва І. О. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки/ І. О. Лебедєва (стр.45-50) Лютий В. П. Чинники соціальної дезадаптації неповнолітніх засуджених, звільнених від відбування покарання з випробуванням/ В. П. Лютий (стр.51-57) Петришен О. Г. Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу у 20-30-х роках ХХ століття/ О. Г. Петришен (стр.58-64) Ченбай І. В. Питання сирітства в народній педагогіці/ І. В. Ченбай (стр.65-70) Дічек Н. П. З історії соціального виховання: до започаткування в українському радянському шкільництві колективних форм організації життєдіяльності дітей/ Н. П. Дічек (стр.71-82) Цікаві статті : Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Дічек Н. П.
Назва : З історії соціального виховання: до започаткування в українському радянському шкільництві колективних форм організації життєдіяльності дітей
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика/ Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008. - N3. - С. 71-82. - ISSN 1817-3764 (Шифр СП-1/2008/3). - ISSN 1817-3764
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогіка соціальна-- історія виховання соціальне
Знайти схожі
|
8.
|
Назва журналу :Педагогіка і психологія -2008р.,N 3/4 Цікаві статті : Дічек Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу/ Н. П. Дічек (стр.7-14.) Музика О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей/ О. Л. Музика (стр.15-26.) Полонська Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ Т. К. Полонська (стр.34-44.) Супруненко М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач/ М. І. Супруненко (стр.45-52.) Бех І. Д. Психомаяки у виховному процесі/ І. Д. Бех (стр.53-70.) Постовий В. Г. Філософія сучасної української сім’ї/ В. Г. Постовий (стр.71-77.) Безкоровайна О.В. Особистість: аспекти наукового осмислення/ О.В. Безкоровайна (стр.77-87.) Ткаченко О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів)/ О. А. Ткаченко (стр.88-99.) Калюжна Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності"/ Т. Г. Калюжна (стр.100-106.) Ларіна Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді/ Т. О. Ларіна, В. В. Посохова (стр.151-158.) Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.)/ Грабовий (стр.132-140.) Годованюк Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі"/ Т. Л. Годованюк (стр.127-131.) М’ясоїд П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології/ П. А. М’ясоїд (стр.117-127.) Губа А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі/ А. В. Губа (стр.107-116.) Найдьонова Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей/ Л. А. Найдьонова (стр.140-150.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Дічек Н. П.
Назва : Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2008. - N3/4. - С. 7-14. (Шифр ПП1/2008/3/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): педагоги України
Знайти схожі
|
10.
|
Назва журналу :Соціальна педагогіка: теорія та практика -2008р.,N 4 Цікаві статті : Глазиріна В.М. методологічні негаразди соціальної педагогіки/ В.М. Глазиріна (стр.4-10) Носенко В.В. Особисті вади учнів на різних вікових етапах/ В.В. Носенко (стр.18-23) Грищенко Н.А. Системно-синергетична модель процесу формування просоціальних особистісних смислів студента в позанавчальній діяльності ВНЗ/ Н.А. Грищенко (стр.24-32) Подорожна І.В. Педагогічний аспект поняття креативність та його структура/ І.В. Подорожна (стр.33-37) Алендарь Н.І. Соціальна адаптація випускників сільських шкіл до нових умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н.І. Алендарь (стр.38-42) Афанасьєва В.В. Вплив сім’ї та школи на девіантну поведінку підлітка/ В.В. Афанасьєва (стр.43-50) Золотова Г.Д. Напрямки роботи соціального педагога з батьками щодо профілактики адиктивної поведінки учнів/ Г.Д. Золотова (стр.57-61) Кушнарьов С.В. Педагогічні умови формування правосвідомості в неповнолітніх засуджених у пенітенціарних установах/ С.В. Кушнарьов (стр.62-69) Костів В.І. Класифікація нуклеарних сімей/ В.І. Костів (стр.70-78) Юрків Я.І. Аналіз реальної практики виховання розумово відсталої дитини в сім’ї та соцально-педагогічної роботи з нею/ Я.І. Юрків (стр.84-92) Дічек Н.П. До історії соціального виховання : школа радості Н. Шульмана і С. Рівеса (початок 20-х років XX ст.)/ Н.П. Дічек (стр.93-109) Петрочко Ж.В. Забезпечення прав дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах : досвід республіки Польща/ Ж.В. Петрочко (стр.110-114) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|
|