Пошуковий запит: <.>K=особистісний розвиток<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Назва журналу :Педагогіка і психологія -2005р.,N 1 Цікаві статті : Гонтаровська Н. Б. Розвиток особистості в психолого-педагогічному контексті/ Н. Б. Гонтаровська (стр.32-41.) Кл.слова: особистісний розвиток Бовть О. Б. Індивідуальна віктимологічна профілактика: способи реалізації/ О. Б. Бовть (стр.75-82.) Кл.слова: кримінальна психологія,особистість жертви злочину,запобігання злочинності Хохліна О. П. Питання дослідження рольовоі поведінки підлітків з вадами розумового розвитку/ О. П. Хохліна, С. Л. Горбенко (стр.83-88.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гонтаровська Н. Б.
Назва : Розвиток особистості в психолого-педагогічному контексті
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2005. - N1. - С. 32-41. (Шифр ПП1/2005/1)
ДРНТІ : 15.21.51 ББК : 88.37 Предметні рубрики (Галузі знань): психологія особистості розвиток особистості особистісний розвиток людини Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний розвиток
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88/Б 20
Автор(и) : Балл Г. А
Назва : "Психология" методологии: рациогуманистический взгляд
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 2. - С. 3-13. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/2). - ISSN 0042-8841 Примітки : Библиогр.: 31 назв.
ББК : 88 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- методологія Методологія-- психологія Психологи Кафедра психології Анотація: Вказано основні риси раціогуманістичної світоглядної та методологічної орієнтації. З опорою на неї (з врахуванням зв'язку між рівнями особистісного розвитку та соціальної адаптованості індивіда) характеризуються методологічні рішення в науковій діяльності психологів.
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Колпакова М. Ю.
Назва : Диалог в работе психолога с детьми
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 4. - С. 111-118. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/4). - ISSN 0042-8841 Примітки : Библиогр.: 14 назв.
ББК : 88 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна робота-- діти Діти-- психологічна робота Психологічна служба-- дошкільний навчальний заклад Анотація: Автор розвиває діалогічний підхід в психологічній практиці з дітьми, заснований на цілісному розумінні людини. В статті проаналізовано роль діалога в психологічній роботі з дітьми, показано його продуктивність в подоланні егоцентричної орієнтації. Міжособистісний діалог дозволяє виявити конфлікт між духовним і наявним, котрий ініціює і підтримує психічне неблагополуччя, і сприяє вирішенню цього конфлікту, створюючи тим самим сприятливі умови для особистісного розвитку дитини.
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван
Назва : Рефлексія у духовному "Я" особистості
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 8/9. - С. 9-14: фотогр. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/8/9). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 88 + 74.2 Предметні рубрики (Галузі знань): "Я-концепція" Зміст освіти Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Анотація: У статті розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістово-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Я як джерело духовного саморозвитку особистості
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2011. - N 3. - С. 5-16 (Шифр ПП1/2011/3)
ББК : 88 Предметні рубрики (Галузі знань): "Я"-- проблема особистісного Особистість-- саморозвиток Рефлексія Кафедра психології Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний розвиток--емоційні переживання--самостверджувальна функція--самозахисна функція--душевне умиротворення--самоцінність--духовний саморозвиток особистості
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.04(4Укр)/О-82
Автор(и) : Отич, Олена
Назва : Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя
Місце публікування : Мистецтво та освіта: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К.: "Педагогічна думка", 2012. - N 2. - С. 15-19. (Шифр МО-1/2012/2)
ББК : 74.04(4Укр) + 85 Предметні рубрики (Галузі знань): особистість педагога (вчителя) Особистість-- розвиток особистості майбутній вчитель педагогіка мистецтва Викладання мистецтва Кафедра музичної педагогіки та хореографії Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний розвиток--мистецькі субдисципліни педагогіки--мистецька педагогіка--арт-педагогіка
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.374/Л 73
Автор(и) : Локалова Н. П., Никонова Л. И.
Назва : Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 4. - С. 13-23: табл. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/4). - ISSN 0042-8841 Примітки : Библиогр.: 43 назв.
ББК : 88.374 Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- дошкільники Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу.
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88/Р 25
Автор(и) : Ратанова Т. А., Нестерова О. В.
Назва : Эффективность развивающей дидактико-методической системы Л. В. Занкова
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 5. - С. 39-51. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/5). - ISSN 0042-8841 Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 88 Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- молодший шкільний вік-- системи навчання Анотація: Розглядається динаміка розвитку показників когнітивної та особистісної сфер і особливості їх диференційованості в учнів І-ІІІ класів при традиційному і розвиваючому навчанні по дидактичній системі Л. В. Занкова.
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.9/П 76
Автор(и) : Прилепин, Захар
Назва : Как решать проблемы поколения маугли
: принципы воспитания ответственности в семье
Місце публікування : Соц. педагогика: науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - Москва: НИИ школьных технологий, 2013. - № 2. - С. 117-126. - ISSN 2220-6051 (Шифр С136973/2013/2). - ISSN 2220-6051
ББК : 74.9 Предметні рубрики (Галузі знань): Сімейне виховання-- виховання відповідальності Відповідальність-- сімейне виховання Анотація: В статье освящены вопросы воспитания ответственности и личностного развития подростков.
Знайти схожі
|
|
|