Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=суспільний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 71/Д 21
Автор(и) : Дацко, Олеся, Гнатишин, Ірина
Назва : Предмет " Художня культура" і суспільний розвиток держави : тенденції XXI століття
Місце публікування : Мистецтво та освіта: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К.: "Педагогічна думка", 2011. - N 2. - С. 12-16 (Шифр МО-1/2011/2)
ББК : 71
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання художньої культури в школі
Кафедра світової літератури та історії культури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільний розвиток--самоідентифікація
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ганаба, Світлана Олександрівна
Назва : Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 89-95 (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- зміст освіти-- філософський аспект
Навчання-- зміст навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): плинна модерність--суспільний розвиток--гармонійність--людина--нова ідентичність людини--зміст навчання--зміст освіти--третинне навчання--творчий потенціал особистості--навчальний процес--навчання протягом життя--самоосвіта--самостійне навчання--трансфесіонал--інформаційно-мережеві технології--університет--вища школа--постфігуративна культура--філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 87.6/З-80
Автор(и) : Золотаревський А. В.
Назва : Значення соціального інтелекту для суспільного розвитку - генеза дефініції
Місце публікування : Практична філософія: Науковий журнал/ Заснований у листопаді 1991 року. - К.: Центр практичної філософії, 2014. - N 1. - С. 73-77. (Шифр ПФ/2014/1)
ББК : 87.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Суспільство-- соціальний інтелект
Суспільство-- управління суспільством
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суспільний розвиток--суспільні відносини--мистецтво управління суспільством--генеза дефініції--суспільні пріоритети розвитку--українське суспільство
Анотація: Стаття охоплює сферу проблем, що міститься в принциповій постановці питання соціального інтелекту та його ролі як підгрунтя, базисної установки однакового розуміння базових соціально значущих дефініцій. Предмет цього дослідження є актуальним для рішення соціальних задач, пов’язаних з порозумінням членів соціуму чи колективу, а об’єкт дослідження є актуальним для розв’язання задач національного розвитку вітчизняної спільноти.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.955/К 79
Автор(и) : Кремень, Василь
Назва : Філософія і мислення
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 9/10. - С. 4–9. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2017/9/10). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 159.955 + 1 + 37.01:1](477) + 37:001.32(477)]Кремень
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- мислення
Освіта-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні трансформації--нелінійне мислення--суспільний розвиток--умови невизначеності
Анотація: Проаналізовано взаємозумовленість розвитку мислення й філософії як соціально значущих феноменів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 42999
Кількість відвідувачів 882
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя