Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (23)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учіння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/В 43
Автор(и) : Скрипченко О. В., Долинська Л. В., Огороднійчук З. В.
Назва : Вікова та педагогічна психологія : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Просвіта, 2001
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN (в пер.), Ціна 966-7115-43-7: 17.00 грн.
ДРНТІ : 15.31
ББК : 88.8я73
Зміст : Поняття про учіння, учбова діяльність учнів як одна з форм учіння ; Вміння самостійно вчитися ; Неуспішність, її причини та запобігання ; Психологія навчання ; Класифікація навчання ; Моделі навчання ; Психологія виховання ; Поняття про моральність ; Психологія вчителя ; Стилі педагогічної діяльності
Примірники : всього 328: фб(1), ав(3), аб(292), Ч.З.№2(30)
Вільні : фб(1), ав(3), аб(292), Ч.З.№2(30)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Н 34
Назва : Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : Збірник статей. Вип. XLI
Вихідні дані : К.: НПУ, 2001
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Ціна : 6.40, 3.00, грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.58я5
Зміст : Головні фактори ризику та негативного впливу на здоров’я учня при роботі з комп’ютером/ В. С. Коваль, В. М. Курочкіна. Нові проблеми у професійній підготовці старшокласників/ Ю. М. Ковбаса. Соціальні аспекти виховання молоді у Японії/ І. М. Ковчина, О. Шубка. Шляхи впровадження в освітню практику диференційованого навчання/ С. В. Король. Екологічний тренінг з дошкільниками/ Н. М. Кот. Особливості системи підготовки учителя у швеції/ Н. В. Кошарна. бразно-стильові особливості ранніх оповідань В. Винниченка/ Л. В. Кравець. Інформаційне моделювання як засіб підвищення теоретичного рівня та практичної значущості результатів навчання з інформатики в педагогічному вузі/ С. М. Кравченко. Цілеспрямованість і самоконтроль як засоби підвищення ефективності педагогічної діяльності вчителя / Т. М. Куценко. Формування професійних навичок у студентів до проведення уроків зв’язного мовлення за картиною/ М. В. Кучинський. Самостійна робота студентів заочної форми навчання педагогічних вузів/ О. М. Кучменко. Регулятивна функція емоційної сфери в особистісному розвитку дитини дошкільного віку/ І. О. Лапченко. Екзистенційна проблематика повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків"/ Ю. В. Лисак. Професійно-педагогічна підготовка студентів до формування комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей/ І. О. Луценко. Проблемне навчання та гра як психологічні детермінанти розвитку мислення молодшого школяра/ Л. Л. Макарова. Цілі виховання як базисна культура особистості/ О. В. Матвієнко. Природа міжособистісних та внутрішньоособистісних конфліктів у ранньому юнацькому віці/ Л. П. Матяш-Заяц. Розвиток і становлення проблеми виховання дітей працею й грою у дошкільних закладах України у 20-30-ті роки ХХ століття/ М. І. Мельничук. Виховання громадянина: історичний аспект/ М. В. Михайліченко. Визначення факторів, які впливають на розвиток неповнолітнього - шлях до виховання гармонійної особистості/ О. С. Можайкіна. Система освіти в КНР в 50-х роках ХХ століття/ Е. М. Мокрицький. Підготовка майбутнього викладача вищої школи: психолого-педагогічний ракурс/ О. Г. Мороз, В. І. Юрченко. Емпатійність як умова формування пізнавального інтересу учнів / З. В. Огороднійчук. особливості організаційно-педагогічного забазпечення процесів здобуття загальної середньої освіти в сільському регіоні/ І. Г. Осадчій. Технологія формування економічного мислення у студентів педагогічного університету/ О. С. Падалка. Дослідження мотивації учіння молодших школярів (на матеріалі природознавства)/ О. М. Паламар. Поєднання логіки навчального предмета з логікою навчального процесу - необхідна передумова інтенсифікації навчання/ Г. Д. Панченко, М. С. Гордфйчук. "Гуманітаризація" і "гуманізація" у понятійно-термінологічному апараті педагогіки/ В. Ю. Пестушко. Метафоричні епітети у поезії Т. Г. Шевченка/ Л. В. Підкамінна. Актуальні завдання вузівського курсу методики дошкільного виховання дітей з тяжкими вадами мовлення/ Ю. В. Пінчук.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України : научное издание. Т. III, Ч. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.60 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я43
Зміст : Наукова психологія і психологічна практика/ С. Д. Максименко. Професійна компетентність практичного психолога/ Н. В. Чепелєва. Експертне дослідження в практичній психології/ Ю М. Швалб. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості/ Л. М. Куценко. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності/ Н. І. Яковець. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології/ М. В. Папуча. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога/ Н. Ф. Литовченко. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога/ Я. Ф. Андрєєва. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів/ Т. Д. Кричковська. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899/ М. Д. Бойправ. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці/ А. О. Шатирко. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика/ Н. В. Пророк. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій/ О. П. Никоненко. Художній текст як "задача на смисл"/ Н. М. Тимофєєва. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду/ В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога/ А. І. Конончук. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога/ Г. П. Шилова. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології/ В. С. Король. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми/ І. В. Кошова. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання/ Н. С. Ярослав. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації/ О. П. Щотка. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками/ О. Ф. Гурська. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога/ Н. Ф. Шевченко. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології)/ І. В. Болотнікова.
Примірники : всього 50: аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Вільні : аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 53(075.3)/З-18
Автор(и) : Закалюжний, Віктор Миколайович
Назва : Мотивація учіння шкільного курсу фізики на основі використання техніко-технологічного матеріалу
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :30 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 29
Ціна : 1.50 грн.
ДРНТІ : 29
ББК : 22.3я73 + 22.3р10
Примірники : всього 41: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), аб(20)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), аб(20)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :211 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 11.60 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/В 58
Автор(и) : Власова, Олена Іванівна
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :400 с
ISBN, Ціна 966-06-0369-Х: 18.20, 26.90, 28.00, 21.50, грн.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.840я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Психологія навчальної діяльності
Навчальна діяльність
Форми навчання
Методи навчання
Педагогічна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Види навчання
програмоване навчання
Сугестопедичне навчання
Знаково-контекстне навчання
Модульне навчання
Психологія учіння
Здібності
Психологія виховання
Моральне виховання
Сімейне виховання
Характер
Перевиховання
важковиховуваність
Психологія педагогічної праці
Педагог
Педагогічне спілкування
Професійна компетентність педагога
Психологічна служба системи освіти
Психолог освіти
Готовність до школи
Психологія-- методики-- опитувальники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибір професії - опитувальник--класифікатор професій голанда--научіння--моделі навчання--учіння
Примірники : всього 282: фб(1), ав(2), аб(265), пед.(1), Ч.З.№2(15), НМК ф-т ПСР(2)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(265), пед.(1), Ч.З.№2(15), НМК ф-т ПСР(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.70 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації/ А. А. Петренко. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві/ Ю. Беднарек. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід/ Є. І. Коваленко. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем/ Н. І. Бєлкіна. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема/ І. О. Ростовська. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи/ В. М. Кирилюк. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя/ І. О. Ковба. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві/ О. А. Осаволюк. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір/ Н. О. Падун. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки/ Ю. Г. Новгородська. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою/ С. І. Шевченко. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів/ Т. А. Овчинникова. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь/ Т. В. Андрущенко. Начальні завдання як засіб контролю/ С. О. Коваленко, В. М. Гавій. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра/ Л. О. Дубровська. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем/ Л. М. Пісоцька. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії/ Ю. О. Ростовська. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників/ І. М. Носаченко. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю/ І. А. Гриценок. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку/ С. Павлюк. Тенденції змін польської освіти/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Баленко. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда)/ О. А. Барило. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст./ Н. А. Олійник. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу/ О. М. Таран. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?)/ І. і. Киричок. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США/ М. В. Нагач. США: дослідження вимог до особистості вчителя/ Т. Г. Чувакова. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля/ Т. А. Василенко. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст./ Н. О. Ярмак. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання/ С. П. Кошова.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 378/В 53
Назва : Вісник : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 2
Вихідні дані : К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примітки : Укр., рос., англ. мовами
Ціна : 3.50 грн.
ДРНТІ : 14.37
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі трудового навчання та технологій-- підготовка в вищій школі
Вчителі інформатики-- підготовка майбутнього вчителя
Сурдопедагоги-- підготовка
Дефектологія-- дефектологи-- підготовка
Дистанційна освіта
Музичне виховання
Викладання географії
Діти з особливими потребами-- порушення слуху
Викладання музики
Вірування та повір’я --УКРАЇНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність при навчанні математики
Зміст : Способи словотвору молодіжного сленгу/ В. Г. Дейнега. Телевізійне мовлення як об’єкт дослідження у сучасному мовознавстві/ Г. О. Денискіна. Організаційно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій/ Н. О. Деркачова. Роль мотивації в процесі формування творчих професійних умінь у студентів - майбутніх учителів/ О. В. Дикуха. Усвідомлення майбутніми спеціалістами шляхів і засобів особистісного зростання в процесі професійної підготовки/ Л. В. Долинська. Проблеми і перспективи сучасної цивілізації (соціологічний аспект)/ В. Т. Дорофей, Л. М. Зайченко. З історії дослідження української наукової термінології/ С. М. Дорошенко. Використання Internet в дистанційній підготовці студентів педагогічних закладів освіти/ Т. М. Дригота. Формування мотивації до занять фізичною культурою засобами оздоровчо-лікувального впливу у студентів із серцево-судинною патологією/ М. В. Євтушок. Становлення гендерних досліджень і освіти в Україні/ Т. М. Зелінська. Формування позитивної мотивації ставлення студентів до учіння/ Н. П. Зубалій. Дистанційна освіта як форма заочного навчання студентів педагогічних вузів/ А. В. Касперський, О. М. Кучменко. Роль музичного виховання в духовному відродженні нації/ Т. О. Кичановська. Розвиток пізнавальної діяльності студентів в процесі роботи над науковим текстом/ К. А. Кічан. Гуманістична спрямованість природоохоронної самоосвіти студентів/ С. П. Ковалишина, М. І. Пащенко. Технології соціальної роботи у Німеччині/ І. М. Ковчина, О. О. Шубка. Інтеграція знань як засіб вдосконалення змісту освіти в школі/ О. В. Кудря. Правовий статус безпритульних дітей згідно закону України "Про охорону дитинства"/ І. І. Куцим. Структурування шкільної освіти: західноєвропейський регіон.../ С. А. Кушнірук. Про доцільність курсу математичного моделювання/ Г. Л. Лагута. Поглиблення фахової підготовки учителя інформатики/ В. В. Лапінський, В. М. Дем’яненко. Історіософська концепція роману Юрія Липи "Козаки в Московії"/ Ю. В. Лисак. Грушевський М. С. про дохристиянські вірування українського народу/ О. Магеря. Використання нетрадиційних методів навчання для формування екологічних знань у майбутніх вчителів під час вивчення базових курсів на природничо-географічному факультеті/ С. Г. Макарова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник наукових праць викладачів університету
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 9.15 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): праці викладачів нду
Зміст : "Спонтанність" підписання угоди в "Біловезькій Пущі" 1991 р.: анатомія міфу/ О. Д. Бойко. Психолого-педагогічні чинники та умови моральнісного розвитку дітей дошкільного віку/ Ю. П. Никоненко. Естетичні засади традицій українського народу/ Н. М. Баранова. Реконструкція поняття "суспільство" та новий образ суб’єкта історії/ Т. В. Кушерець. Гоголь і Ніжинська гімназія: філософія як чинник розвитку творчого таланту/ М. М. Сич. Эвдемонизм и эвтаназия/ Ал. П. Бучин. Три понимания практики как отражение классовой структуры социально-товарной формации/ Ан. П. Бучин. Клуби як центри соціалізації студентської молоді вищої школи/ Н. С. Останіна. Управління стратегічним розвитком підприємства та його інформаційне забезпечення/ Т. М. Пахомова. Експресивна лексика як засіб організації контрастів у художніх текстах/ Н. І. Бойко. Український літературний авангард: пошук інтерпретаційних домінант/ О. Капленко. Міжмовна комунікація і проблеми перекладу/ А. В. Ролік. Інтонація як основний фонетичний засіб вираження емоцій у сучасному німецькому мовленні/ Н. І. Кожухівська. Структурно-морфологічні особливості власних прикметників у художній літературі кінця XIX -початку XX століття/ Л. І. Коткова. Функціонування сленгової лексики в українській художній літературі кінця XX - початку XIX століть/ О. О. Білець. Теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Єдність доведення і віри як принцип методичної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Характерні риси педагогічного портрету Р. М. Гліера/ О. Спіліоті. Педагогічні проблеми формування діагностичних музично-виконавських умінь у студентів мистецьких факультетів закладів вищої освіти/ Л. І. Резан. Художньо-смисловий аналіз як метод досягнення художньо-змістовної сутності музичних творів/ В. М. Крицький. Розвиток мотивації та вольових якостей майбутніх учителів музики як умова формування їх готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Музичний родовід Ніжина: риси мистецького життя етнічних меншин міста/ О. А. Кавунник.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 41469
Кількість відвідувачів 1667
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя