Пошуковий запит: <.>S=Вчитель<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика
: зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001 Кільк.характеристики :392 с
Колективи :
Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35 ББК : 74.04(4УКР) Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна Особистість-- розвиток особистості-- культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта-- наступність в освіті Середня школа Педагог-- статус-- культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів-- підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі-- підготовка Майбутні вчителі Освіта-- вокальна Культура-- вплив на освіту Молодь-- допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності-- розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації Вчитель-- творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи-- взаємодія з вчителем Технології-- інноваційні Толерантність Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 37И/К 36
Автор(и) : Серджіованні Т., Барлінгейм М., Кумз Ф., Тарстон П.
Назва : Керування освітою і шкільне самоврядування
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2002 Кільк.характеристики :440 с
Серія: Освіта
Примітки : Літ. в кінці розд.
ISBN (в пер.), Ціна 966-7007-71-3: 16.00 грн.
ДРНТІ : 14.01.75 ББК : 74.04(3) Предметні рубрики (Галузі знань): Керівництво освітою Школа-- організація Учні Вчитель Директор школи Фінансування шкільне Державна освіта Ключові слова (''Вільн.індекс.''): демографічна ситуація
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1) Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1) Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Терлецька Л.
Назва : Учитель як суб’єкт педагогічної діяльності
Місце публікування : Бібліотека "Шкільного світу"/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - N2(Психолог на педраді). - С. 25-27. (Шифр БШС1/2003/2)
ДРНТІ : 15.81.21 + 14.25.07 ББК : 74.204.2 + 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): вчитель психологія навчання
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Батракова С.Н.
Назва : Проблема самосознания учителя как "человека культуры"
Місце публікування : Психология обучения: Дайджест российской и зарубежной прессы/ Современный Гуманитарный Университет. - М.: НОУСГИ, 2003. - N2. - С. 9-13. - ISSN 1561-2457 (Шифр ПО1/2003/2). - ISSN 1561-2457
ДРНТІ : 15.81.21 ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): вчитель
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Чирковская Е.Г.
Назва : Личностные и профессиональные качества учителей, работающих с одаренными учащимися
Місце публікування : Одаренный ребенок: Научно-практический журнал. - М.: ООО "Связь-Принт", 2003. - N2. - С. 62-65 (Шифр ОР1/2003/2)
ДРНТІ : 15.21.51 ББК : 88.37 Предметні рубрики (Галузі знань): вчитель обдаровані діти
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Захарченко Е.
Назва : Монолог или диалог?(заметки о коммуникативной компетентности учителя) : учитель и ученик : два стиля общения
Місце публікування : Директор школи. Україна: Науково-методичний журнал. - К.: Директор школи.Україна, 2003. - N7/8. - С. 87-92. (Шифр ДШУ1/2003/7/8)
ДРНТІ : 15.41.39 ББК : 74 + 88.5 Предметні рубрики (Галузі знань): Спілкування вчителя і учня вчитель педагогіка співробітництва Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогическая коммуникация
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мюнстерберг Г.
Назва : Психологія і учитель
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2004. - N15(квітень). - С. 25-28 (Шифр П2/2004/15(квітень))
ДРНТІ : 15.81.21 ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): вчитель
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Щербинина Ю.
Назва : Проблема речевой агрессии в педагогическом развитии
Місце публікування : Дошкольное воспитание: Научно-методический журнал. - М.: Дошкольное воспитание, 2004. - N9. - С. 102-107. - ISSN 0012-561X (Шифр ДВ-2/2004/9). - ISSN 0012-561X
ДРНТІ : 15.81.21 ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічні працівники вчитель Ключові слова (''Вільн.індекс.''): речевая агрессия
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Постылякова Ю. В.
Назва : Ресурсы совладания со стрессом в разных видах профессиональной деятельности
Місце публікування : Психологический журнал. - М.: Наука, 2005. - Том26, N6. - С. 35-43. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2005/26/6). - ISSN 0205-9592
ДРНТІ : 15.81.29 ББК : 88.41 Предметні рубрики (Галузі знань): психологія професійної діяльності вчитель стрес професійний Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджер--профессиональные требования--локус контроля Анотація: Цель исследования - выявление уровня выраженности психологических ресурсов совладения со стрессом в двух группах социономических профессий - менеджеров и учителей.
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Платова И. Н.
Назва : О роли учителя в современной школе
Місце публікування : Педагогические науки. - Москва: "Компания Спутник+", 2005. - N6. - С. 131-133. - ISSN 1728-8894 (Шифр П922132/2005/6). - ISSN 1728-8894
Предметні рубрики (Галузі знань): вчитель Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність
Знайти схожі
|
|
|