Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :211 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 11.60 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/П78
Назва : Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-21 лютого 2004 р., м. Київ
Вихідні дані : К.: Європейський університет, 2004
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Європейський університет
Різночитання назви :Загл. обл.: Болонський процес: Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу
Ціна : 64.40, 16.50, грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Гуманітарна освіта
Освіта в Україні-- якість освіти
Екологічна освіта
Економічна освіта
Освіта в Україні-- модернізація освіти
освіта в Україні-- державна політика
Вища освіта в Україні-- кредитно-модульне навчання
освіта неперервна
Підготовка викладачів
Вищі навчальні заклади-- управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): приватні вузи
Зміст : Глобальні проблеми розвитку освіти та особливотсі їх прояву в Україні/ В.С. Журавський. Головні принципи входження України в Європейський простір вищої освіти/ В. І. Домніч. Якість освіти - головний принцип Болонської декларації/ Ю. І. Якименко. Особливості входження України до Болонського процесу/ М. Ф. Головатий. ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ; ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ ; ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ; ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ ; ПРІОРИТЕТИ СИСТЕМНО-ІНСТИТУЦІЙНОЇ СТРУКТУРИЗАЦІЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ШЛЯХІВ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ; Науково-методичні засади впровадження кредитно-модульного навчання у вищій школі України/ Б. І. Корольов. Непрерывное образование - стратегическое направление развития современных образовательных систем/ В. И. Астахова. Качество образования в контексте Болонского процесса/ А. А. Гайков. Оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі навчання/ Ю. Г. Гаршнєв, П. І. Сікорський. УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ ; Шляхи удосконалення управління на рівні вищого навчального закладу/ Т. Б. Волобуєва.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), НМК ф-т ПСР(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/П78
Назва : Проблеми адаптації вищої освіти в Україні до європейських стандартів і принципів Болонського процесу: Матеріали міжнародної наукової конференції 23-26 березня 2004 року. Ужгород (Україна) - Сніна (Словаччина)
Вихідні дані : Ужгород, 2004
Кільк.характеристики :226 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна Академія Наук України, Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, Братиславський економічний університет, Закарпатський регівональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України
ISBN, Ціна 966-7186-97-0: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Економічна освіта
Вища освіта-- Європейська система перезарахування кредитів (ECTS)
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Вища освіта в Україні-- Болонський процес
Комп’ютерні програми-- захист законних прав
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівень знань--кредитно-модульна система організації навчального процесу (кмсонп)--інтелектуальна власність--підвищення якості освіти--технології навчання--європейська система перезарахування кредитів (ects)
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення якості освіти
Зміст : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Г85
Автор(и) : Грішнова, Олена Антонівна
Назва : Людський капітал: формування в системі освіти і професійної підготовки : монографія
Вихідні дані : К.: Знання, 2001
Кільк.характеристики :254 с
Примітки : Бібліогр.: с. 238-254
ISBN, Ціна 966-620-111-9: 20.88 грн.
ДРНТІ : 06.77.59
ББК : 65.9(4Укр)240
Предметні рубрики (Галузі знань): Трудові ресурси
Професійна освіта
Економічна освіта
Зайнятість населення
Соціальний захист
Доходи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людський капітал
Зміст : Основи теорії людського капіталу ; Формування й розвиток людського капіталу на різних рівнях ; Економічна роль освіти та професійної підготовки в сучасних умовах ; Освіта та професійна підготовка в Україні: стан і пріоритетні напрями розвитку ; Розвиток освіти та професійної підготовки як чинник стабілізації соціально-економічного становща в Україні
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33.04(07)/А 42
Автор(и) : Аксьонова, Олена Валентинівна
Назва : Методика викладання економічних дисциплін : навчальний посібник для викладачів і студентів
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :708 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Серія: До 100-річчя Київського національного університету імені Вадима Гетьмана
Примітки : Літ.: с. 697-707
ISBN, Ціна 966-574-871-8: 52.70 грн.
ДРНТІ : 06.01.39
ББК : 65.01ря73
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання економіки
Економічна освіта
Економічне навчання
Викладачі економіки
Примірники : всього 45: Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), аб(32)
Вільні : Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), аб(32)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33.04(07)/Б21
Автор(и) : Балягіна, Ірина Анатоліївна, Богорад, Марина Анатоліївна, Ковальчук, Галина Олександрівна
Назва : Методика викладання економіки : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :341 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет
Серія: До 100-річчя Київського національного університету імені Вадима Гетьмана
Примітки : Літ. в кінці кожної теми
ISBN, Ціна 966-574-539-5: 24.20 грн.
ДРНТІ : 06.01.39
ББК : 65.01ря73
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання економіки
Економічна освіта
Анотація: Посібник є складовою навчального комплексу до предмета "Методика викладання економіки". Книга містить програму й методичні вказівки щодо засвоєння змісту дисципліни, завдання для самостійної роботи студентів, дидактичні тексти й рекомендовану літературу до кожної теми. Надано рекомендації з різних питань організації навчального процесу.
Примірники : всього 46: Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), аб(32)
Вільні : Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), аб(32)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/І-60
Назва : Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти : збірник матеріалів науково-методичної конференції 31 січня - 2 лютого 2006 р. : у 2-х т. Т. 2
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
ISBN, Ціна 966-574-896-3: 6.40 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58.2я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Самоосвіта студентів
Самостійна робота студентів
Індивідуальна робота студентів
Дистанційне навчання
Оцінювання знань
Тестування
Індивідуалізація навчання
Пізнавальна діяльність
Рольові ігри
Модульно-рейтингова технологія навчання
Економічна освіта
Модернізація освіти
Консультативна робота студентів
Освітні технології
Інформаційні технології
Тестування
викладання правознавства
Викладання іноземної мови
Викладання економіки
науково-дослідна діяльність студентів
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371(05)/Н 34
Назва : Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" . Т. 47 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота
Вихідні дані : К.: Києво-Могилянська Академія, 2005
Кільк.характеристики :92 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Ціна : 3.00, 3.00, грн.
ДРНТІ : 14 + 15 + 14.43.43
ББК : 74я5 + 88я5 + 65.272я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна освіта
Викладачі української мови-- підготовка
Гендерна освіта
Викладання конфліктології
ВІЛ/СНІД
Соціальна робота
Зміст : Сучасна вища економічна освіта в Чехії та Україні: теоретичні засади і практичний досвід/ О. О. Ващенко, М. О. Голубєва. Економічна освіта в контексті формування загальної системи освіти України/ Л. А. Медвідь, І. Б. Міщенко. Сучасні проблеми гендерної освіти у вищих навчальних закладах України/ Н. О. Приходькіна. Особливості викладання конфліктологічних дисциплін у форматі дистанційного навчання у ВНЗ США/ І. В. Голубєва.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65/М 48
Автор(и) : Мельник С., Матросов В.
Назва : Економ іка знань. Світовий досвід та перспективи впровадження в Україні
Місце публікування : Вища школа: Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Товариство " Знання" України, КОО, 2009. - N 10. - С. 14-25. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2009/10). - ISSN 1682-2366
ББК : 65
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна освіта
Економіка України
Кафедра економічної теорії
Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 5133
Кількість відвідувачів 184
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя