Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Модульно-розвивальна система<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Ф 95
Автор(и) : Фурман, Анатолій Васильович
Назва : Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект : Монографія
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2007
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Академія наук вищої школи України
Примітки : Бібліогр.: с. 128-145; Предм. покаж.: с. 145-162; Імен. покаж.: с. 162-163
ISBN, Ціна 978-966-308-189-2: 3.50 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88.840 + 74.202.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Модульно-розвивальна система
Наукові дослідження
Проблемні ситуації
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лазарук А.
Назва : Етико-психологічні контури інноваційної освіти
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N4. - С. 37-45. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта інноваційна
модульно-розвивальна система
Моральна поведінка
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугерко Я.
Назва : Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N4. - С. 46-53. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Модульно-розвивальна система
Рефлексія
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ревасевич І.,
Назва : Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N4. - С. 96- 109 . - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Модульно-розвивальна система
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Психоекологічний потенціал розвивального підручника
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N4. - С. 128-136 . - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Психодидактика
Розвивальний підручник
Модульно-розвивальна система
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костін Я.
Назва : Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2007. - N2. - С. 57-60. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2007/2). - ISSN 966-654-090-8
Предметні рубрики (Галузі знань): модульно-розвивальна система
вчитель і учні
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(4Укр)/Н 17
Автор(и) : Надвинична, Тетяна
Назва : Параметри, критерії та організація діяльності вчителя з психологічного проектування системи навчальних задач
Місце публікування : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - Київ: ЗАТ "ВІПОЛ", 2010. - Том 13, N 4. - С. 60-66. (Шифр ОІУ/2010/13/4)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- діяльність-- підготовка
Модульно-розвивальна система
педагогіка проективна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне проектування--навчальна задача--система навчальних задач--соціальне проектування
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 22843
Кількість відвідувачів 577
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя